Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb een Samsung 3D tv en een samsung Blue ray speler.

Nu wil ik een mediaplayer aanschaffen waar ik 3d films mee kan downloaden en afspelen. maar welke mediaplayer is hiervoor geschikt!!!

ik hoor graag van jullie!!

• fragcompany
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-07-2025
Post behulpzaam of post niet

[ Voor 88% gewijzigd door Edmin op 09-08-2011 15:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb ook op google geklikt en daar gevraagd welke mediaspeler 3d afspeelt maar kom er niet echt uit welke nou ook echt daadwerkelijk 3d afspeelt!! dus had gehoop dat ik hier een specifieker antwoord zou krijgen... dus merk, model.....
en natuurlijk ook een die goed is!!! wil er maximaal rond de 200 euro voor betalen!

• WBT
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-04-2024

WBT

@yvon3388, zoals ik ook (gedeeltelijk)gepost heb in dit topic: Welke mediaspeler streamt 3D ISO BD?

Nagenoeg alle huidige mediaspelers kunnen overweg met 3D SBS (tot maximaal 720p), waaronder de Dune, Mede8er, Popcorn Hour en Xtreamer -mediaspelers.

Van bovenstaande merken hebben enkel de Popcorn Hour en de Dune-mediaspelers een ingebouwde (Torrent) download mogelijkheid. (en de Popcorn Hour kan ook van Usenet downloaden).

Maar een budget van +/- €200,- ga je het niet redden om één van bovenstaande mediaspelers te kopen + interne harde schijf (nodig voor het downloaden).

• PierreO
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-11-2025
WBT schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 15:20:
@yvon3388, zoals ik ook (gedeeltelijk)gepost heb in dit topic: Welke mediaspeler streamt 3D ISO BD?

Nagenoeg alle huidige mediaspelers kunnen overweg met 3D SBS (tot maximaal 720p), waaronder de Dune, Mede8er, Popcorn Hour en Xtreamer -mediaspelers.

Van bovenstaande merken hebben enkel de Popcorn Hour en de Dune-mediaspelers een ingebouwde (Torrent) download mogelijkheid. (en de Popcorn Hour kan ook van Usenet downloaden).

Maar een budget van +/- €200,- ga je het niet redden om één van bovenstaande mediaspelers te kopen + interne harde schijf (nodig voor het downloaden).
Zelf met de goedkoopste AC Ryan Mini kun je ½SBS 3D afspelen, afspelen bestand, kiezen op de TV voor Side By Side 3D, brilletje op en gaan met die banaan. Daar hoef je geen Dune voor te hebben. 8)

Verwijderd

Topicstarter
Mmm lastig zeg!

Wat is nou het beste.... een blueray dvd brander kopen die 3d ondersteunt of een mediaplayer die 3d ondersteund...

Ik heb al een 3d tv en een bluerayspeler die 3d afspeelt!!! Nu huren we 3d films in de videotheek maar ik wil ze eigenlijk gaan downloaden....

is een mediaplayer niet dubbel (hetzelfde) als een blueray speler...?? wat is er extra aan een mediaplayer..???

• Doppert
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-01-2022
PierreO schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 17:24:
[...]

Zelf met de goedkoopste AC Ryan Mini kun je ½SBS 3D afspelen, afspelen bestand, kiezen op de TV voor Side By Side 3D, brilletje op en gaan met die banaan. Daar hoef je geen Dune voor te hebben. 8)
MAar daar kun je geen 3d films op downloaden zoals de Ts vraagt. Aangezien er geen HDD in zit.

http://raptr.com/Doppert/about

• Athome
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-02 22:49
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 20:22:
Mmm lastig zeg!

Wat is nou het beste.... een blueray dvd brander kopen die 3d ondersteunt of een mediaplayer die 3d ondersteund...

Ik heb al een 3d tv en een bluerayspeler die 3d afspeelt!!! Nu huren we 3d films in de videotheek maar ik wil ze eigenlijk gaan downloaden....

is een mediaplayer niet dubbel (hetzelfde) als een blueray speler...?? wat is er extra aan een mediaplayer..???
De 3D mogelijkheden van een Blu-Ray speler heeft nog geen enkele mediaspeler en een mediaspeler kan geen Blu-Ray of DVD van het ronde schijfje afspelen.

Wat is er extra aan een mediaspeler?
Een mediaspeler kan meer soorten bestanden afspelen.
Doordat bij een mediaspeler de media op een HDD staat kan je makkelijker en sneller wisselen en starten van een film. Ook serie staan fijn bij elkaar. Je dus geen schijfjes meer te wisselen.

Ik zou eigenlijk willen zeggen; De nadelen van een Blu-Ray speler gelden niet voor een mediaspeler. Dat zijn de extra's zeg maar

Ik zou dus niet meer terug willen naar een Blu-Ray speler. Op moment dat ik mijn Blu-Ray speler gebruik merk ik direct waarom een mediaspeler zo veel prettiger in gebruik is.
Pagina: 1