Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 20:22:
Mmm lastig zeg!
Wat is nou het beste.... een blueray dvd brander kopen die 3d ondersteunt of een mediaplayer die 3d ondersteund...
Ik heb al een 3d tv en een bluerayspeler die 3d afspeelt!!! Nu huren we 3d films in de videotheek maar ik wil ze eigenlijk gaan downloaden....
is een mediaplayer niet dubbel (hetzelfde) als een blueray speler...?? wat is er extra aan een mediaplayer..???
De 3D mogelijkheden van een Blu-Ray speler heeft nog geen enkele mediaspeler en een mediaspeler kan geen Blu-Ray of DVD van het ronde schijfje afspelen.
Wat is er extra aan een mediaspeler?
Een mediaspeler kan meer soorten bestanden afspelen.
Doordat bij een mediaspeler de media op een HDD staat kan je makkelijker en sneller wisselen en starten van een film. Ook serie staan fijn bij elkaar. Je dus geen schijfjes meer te wisselen.
Ik zou eigenlijk willen zeggen; De nadelen van een Blu-Ray speler gelden niet voor een mediaspeler. Dat zijn de extra's zeg maar
Ik zou dus niet meer terug willen naar een Blu-Ray speler. Op moment dat ik mijn Blu-Ray speler gebruik merk ik direct waarom een mediaspeler zo veel prettiger in gebruik is.