Ik ben op zoek naar een mediaspeler die 3D ISO BD, incl. menu, kan streamen, de content staat op een NAS. Heeft iemand een suggestie of ervaringen met bijv. WD TVLive Hub (volgens mij de enige die op dit moment het dichstbij is)?
Je bedoelt de 3D waar HDMI 1.4 voor nodig is??
Antwoord: Geen enkele speler kan dit. WD TV Live Hub heeft wel HDMI 1.4 maar is bij mijn weten niet geschikt voor 3D Blu-Ray. De chip is ook een chip uit de goedkopere serie, dus menu-ondersteuning zal ook minder of niet aanwezig zijn.
SBS (side-by-side) gaat wel op veschillende spelers omdat dat daarvoor HDMI 1.3 voldoende is.
Antwoord: Geen enkele speler kan dit. WD TV Live Hub heeft wel HDMI 1.4 maar is bij mijn weten niet geschikt voor 3D Blu-Ray. De chip is ook een chip uit de goedkopere serie, dus menu-ondersteuning zal ook minder of niet aanwezig zijn.
SBS (side-by-side) gaat wel op veschillende spelers omdat dat daarvoor HDMI 1.3 voldoende is.
Dat dacht ik al. Ik meen ergens gelezen te hebben dat er in 1ste kwartaal dit jaar een nieuwe chip op de markt komt (van Sigma) die dit wel zou kunnen. Misschien nog even wachten.
Verwijderd
Weet jij toevallig ook welke "veschillende spelers"? Ben zelf op zoek naar en mediaplayer die 3D SBS kan weergeven op een Philips 47PFL7666 TV.Athome schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 11:50:
Je bedoelt de 3D waar HDMI 1.4 voor nodig is??
Helaas zijn er vooralsnog geen mediaspelers die overweg kunnen met 3D ISO's van Blu-Ray's, maar het is wel mogelijk met een OPPO BDP-93EU & BDP-95EU. Dit zijn zeer prijzige Blu-Ray/DVD spelers met ondersteuning voor het afspelen van 3D ISO's vanaf een externe harde schijf.
@Mikerdam Nagenoeg alle huidige mediaspelers kunnen overweg met 3D SBS (tot maximaal 720p), waaronder de Dune, Mede8er, Popcorn Hour en Xtreamer -mediaspelers.
@Mikerdam Nagenoeg alle huidige mediaspelers kunnen overweg met 3D SBS (tot maximaal 720p), waaronder de Dune, Mede8er, Popcorn Hour en Xtreamer -mediaspelers.
Verwijderd
Thanks!WBT schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 09:53:
Ik las overigens wel in een ander topic (\[LCD/LED TV] Philips 2011 series) dat iemand 3D niet aan de praat krijgt met zijn Mede8ter via HDMI 1.4 op een Philips TV
Pagina: 1