Laptop koeler

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diepzalig
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-01-2022
Mijn laptop( Acer aspire 5520G) gaat soms sloom als ik een spelletje ofzo speel, je hoort dan ook de ventilator harder draaien, hiervoor ga ik dus een koeler kopen. maar ik heb totaal geen verstand van zoiets, weet iemand een goeie koeler voor mijn laptop, die zelf ook ervaring ermee heeft. 15 inch is de grootte , is er misschien een andere oplossing op mijn laptop op te schonen, of kouder te houden.

Diepzalig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 20:38

Len

Leeg

Google vond deze site:

http://bestlaptopcooler.org/

Als je de laptop als een tijdje hebt zou je het ook een keer kunnen schoonmaken van binnen.

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• base_
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:57
Schoonmaken van de koelers is noodzakelijk als die enigsinds verstopt zijn, anders is een laptop cooler vrij zinloos aangezien er weinig warmte door de behuizing afgevoerd wordt (tenzij deze van metaal is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diepzalig
base_ schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 16:46:
Schoonmaken van de koelers is noodzakelijk als die enigsinds verstopt zijn, anders is een laptop cooler vrij zinloos aangezien er weinig warmte door de behuizing afgevoerd wordt (tenzij deze van metaal is).
Ik heb hier niet zo'n ervaring mee, en ben dus ook bang dat er iets mis gaat en ga liever ook niet naar een computerwinkel:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 20:38

Len

Leeg

dan moet je het maar doen met een laptopkoeler die je eronder plaatst. En die werken dus maar middelmatig.

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-09 13:48