3 Leuke beeldschermen voor Eyefinity

Pagina: 1
Acties:
  • 262 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lemco
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 27-05 16:46
Hallo,

Ik wil een een leuke opstelling van 3 beeldschermen maken.
Ik heb zelf de videokaart 5870 met 2xdvi, 1x display en 1x hdmi. Precies genoeg aansluitingen om 3 schermen aan te sluiten en mijn hd TV(die ik alleen met films kijken gebruik), Dat lijkt me geen probleem toch?
Ik ben nou op zoek naar een beeldscherm die niet veel meer dan 200 euro kost( Als het 250 zou kosten kan ik er ook nog meeleven maar dan moeten ze wel echt top zijn).

Hebben jullie nog een aanrader die ik voor mijn Eyefinity setup kan gebruiken?
Ik ga de 3 schermen het meest gebruiken voor het gamen.

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Voor zover ik weet kan je maar 3 van de 4 aansluitingen tegelijk gebruiken op je videokaart. Of 2x DVI of 1x DVI en 1x HDMI. Zou ik maar goed nakijken als ik jou was ;)

En verder, kijk eens in de Pricewatch, daar zit een uitgebreide zoekmogelijkheid :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:24
Precies genoeg aansluitingen om 3 schermen aan te sluiten en mijn hd TV(die ik alleen met films kijken gebruik), Dat lijkt me geen probleem toch?
Lees je eens in, je kunt met de non-DP aansluitingen er maximaal twee tegelijk gebruiken, voor de derde heb je een actieve DisplayPort adapter nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lemco
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 27-05 16:46
Ok, dat haal ik een actieve DisplayPort adapter.

Ik sluit dat die 3 beeldschermen aan + mijn hd TV, als ik dan een film wil kijken kan ik toch 2 beeldschermen uitschakelen en dan mijn HD tv aanschakelen?

Een leuk scherm die ik vond was de Samsung 2443BW, alleen ik twijfel er over omdat hij wel al oud is(reviews zijn ook al van 3 jaar geleden)

De Iiyama's zijn ook interresant omdat ze een lage prijs en reactietijd hebben, alleen die reactietijd wat aangegeven wordt klopt ook niet altijd.

BTW als de scherm een verstelbare voet heeft is dat wel een super plus punt

[ Voor 47% gewijzigd door lemco op 06-08-2011 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Het is niet toegestaan om voor dit soort vragen een los topic aan te maken op GoT. Hier hebben we de [BBG aanschaf] Monitoren voor. Je kan daar je vraag stellen, zolang je maar op z'n minst een antwoord geeft op de vier basisvragen die staan beschreven in de startpost van dat topic.

Dit topic gaat op slot.

Dit topic is gesloten.