Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
In de conclusie wordt de MBP 13" bedoeld, die standaard 1150 euro kost, terwijl de 13" Air 1250 euro kost. Voor die 100 euro meer krijg je dus een SSD, etc etc...
Wat betreft de accuduur, dat heb ik even gefixed
Wat betreft de accuduur, dat heb ik even gefixed
Is het ook niet zo dat de MBA wel daisy-chaining ondersteunt in tegenstelling to wat er in het artikel staat? Dat je er geen 2 zaken tegelijk op kan aansluiten klopt wel, maar daisy-chaining is wat anders als ik mij niet vergis.
Verwijderd
Over daisychaining. Het is maar net hoe je er naar kijkt.
Ik denk dat in de datasheet van de fabrikant die de Thunderbolt controller levert staat dat de controller slechts 1 poort ondersteunt en dus niet in staat is om een TB signaal door te lussen van een ingaande TB poort naar een uitgaande TB poort zoals vereist is voor TB randapparatuur.
Maar als je naar de functionaliteit van de controller in de AIR kijkt is deze volledig in staat alle daisychaining uit de TB spec te ondersteunen. Voor een terminatiepunt op de ketting zijn gewoon geen twee poorten nodig en voldoet de "simpele" host gerichte controller prima. Het is een zinvolle bezuiniging als je toch maar 1 TB poort hoeft aan te sturen waarom dan een ingewikkelder controller plaatsen?
Dus eigenlijk kun je het TB controller verhaal onvermeld laten in de review van de AIR lijkt me, het is niet echt relevant (voor de review van de AIR) en leidt tot verwarring.
Ik denk dat in de datasheet van de fabrikant die de Thunderbolt controller levert staat dat de controller slechts 1 poort ondersteunt en dus niet in staat is om een TB signaal door te lussen van een ingaande TB poort naar een uitgaande TB poort zoals vereist is voor TB randapparatuur.
Maar als je naar de functionaliteit van de controller in de AIR kijkt is deze volledig in staat alle daisychaining uit de TB spec te ondersteunen. Voor een terminatiepunt op de ketting zijn gewoon geen twee poorten nodig en voldoet de "simpele" host gerichte controller prima. Het is een zinvolle bezuiniging als je toch maar 1 TB poort hoeft aan te sturen waarom dan een ingewikkelder controller plaatsen?
Dus eigenlijk kun je het TB controller verhaal onvermeld laten in de review van de AIR lijkt me, het is niet echt relevant (voor de review van de AIR) en leidt tot verwarring.
Het probleem met daisy chaining is dus dat het apparaat maar 1 poort heeft, en niet dat hij het protocollair niet aankan?
edit:
Dan is verwijderen idd de beste oplossing, en done. Dat er maar 1 poort is, is voor ketenliefhebbers wel genoeg informatie [ Voor 35% gewijzigd door Rataplan op 04-08-2011 14:06 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Thanks
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Dit klopt niet, de eerste MacBook Airs hadden wel een "backlit keyboard" (verlicht toetsenbord).De vorige Airs hadden geen backlit keyboards.
In de MacBook Air (eind 2010) verdween het verlichte toetsenbord en nu is deze dus weer terug.
Viel mij ook op inderdaad
. Misschien handig om er bijvoorbeeld bij te zetten dat het om 1 generatie terug gaat, in plaats van alle airs te noemen
gewoon nee.
Agreed & done
Pagina: 1