Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen (die dit leest),

Ik ben opzoek naar een tv voor iemand die mijn hulp had gevraagd. Er zijn maar een paar eisen die de man wil. Deze eisen zijn prioriteit vanwege het feit dat de desbetreffende man in de psychiatrie loopt (als patient). Ik heb voor de man al gezocht via pricewatch maar kwam op niks uit. Daarom hierbij een vraag om hulp aan jullie. De eisen voor de tv zijn:

- Merk: Sony of Philips
- Minimaal 60 tot maximaal 70 centimeter (23.6 inch tot 27.6 inch)
- Grijs of silver kleur
- Maximale budget 450 euro (dit kan worden verhoogd naar 500 euro maar dan moet de 50 euro wel veel meer meerwaarde hebben)

Hebben jullie nog suggestie's voor mij naar welke tv ik moet gaan kijken voor de man. Let op: de tv MOET aan alle eisen voldoen voor de man. Dit is de link van pricewatch met de eisen: http://tweakers.net/price...4sBVSIfNDumF8zoFFQglMOecf. Voor de duidelijkheid verder wil ik niks meer vertellen over de man ivm privacy. Alvast bedankt voor het doorlezen en helpen mee denken.

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:12

DarkSide

theres no place like ::1

Beetje lastige eisen waaraan je moet voldoen.
als je de cm's kunt rekken dan kan je voor een 81cm Philips gaan voor 498,-

anders kijken naar Oude sony's

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Verwijderd

Ik zou de kleur zwart erbij doen, dan krijg je al 7 producten en sony heeft sowieso een grijze rand onder dus heb je toch nog een beetje grijs

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:42

The Eagle

I wear my sunglasses at night

je had [FAQ] Welke TV moet ik kopen? al gezien? Zo niet: daar eerst beginnen, links volgen, en dan nog eens vragen (en je vooral ook afvragen waarom je een topic opent dat redelijk de kans loopt op een slotje) :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
DarkSide schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 14:33:
Beetje lastige eisen waaraan je moet voldoen.
als je de cm's kunt rekken dan kan je voor een 81cm Philips gaan voor 498,-

anders kijken naar Oude sony's
Ik heb de inches er ook bijgezet. Thanks voor de tip. Het aantal centimeters mag/wil de man niet groter hebben. Ik heb het geadviseerd aan de man maar hij wijst een grotere of kleinere tv resoluut af. Thanks for de moeite! Word erg gewaardeerd _/-\o_ !!!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2011 14:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
The Eagle schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 14:39:
je had [FAQ] Welke TV moet ik kopen? al gezien? Zo niet: daar eerst beginnen, links volgen, en dan nog eens vragen (en je vooral ook afvragen waarom je een topic opent dat redelijk de kans loopt op een slotje) :)
Volgens de link met pricewatch die je bovenbuurman gaf zitten er slechts 2 tv's bij. Het probleem is dat ik GEEN webshop bij de prijs zie staan en dus ook deze tv's moeilijk kan bestellen. Dat is ook de reden dat ik dit topic heb geopend!

@T TimMer,

Thanks voor de link. Ik gebruik eigenlijk alleen de tweakers prijsvergelijker en heb nog niet gekeken bij kieskeurig. Merci beaucoup nogmaals zoals ze in Frankrijk zouden zeggen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2011 14:47 ]

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:32

Big Womly

Live forever, or die trying

De Panasonics voldoen niet aan de eis dat het een Sony of Philips moet zijn.

Is er een gestaafde reden waarom die eisen gesteld worden? Kleur, merk, ... Grootte zou ik nog kunnen inkomen, maar al de rest...
De TV lijkt me voor 1 patient te zijn en niet voor een groep mensen, dus waarom worden dan deze eisen gesteld?

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

Verwijderd

Topicstarter
Big Womly schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 15:06:
[...]

Is er een gestaafde reden waarom die eisen gesteld worden? Kleur, merk, ... Grootte zou ik nog kunnen inkomen, maar al de rest...
De TV lijkt me voor 1 patient te zijn en niet voor een groep mensen, dus waarom worden dan deze eisen gesteld?
Als ik je hier het antwoord op had kunnen geven dan was ik psychiater. Helaas kan ik hier geen antwoord op geven omdat ik dat simpelweg gewoon niet weet.

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Helaas, kan je geen 'zilver' kiezen in de pricewatch en er zijn ook maar weinig TV's die "zilver" zijn. Misschien met geborsteld metaal, maar dan gaat de prijs ontzettend omhoog.

Ik heb wel een witte TV gevonden mét Full HD resolutie. Verder is er gewoon geen keuze.

pricewatch: Sony Bravia KDL-24EX325

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Big Womly schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 15:06:
[...]

Pardon; overheen gelezen. ;)

Maar goed: vreemde eisen inderdaad. Zeker door een vrouw opgesteld? :P

[ Voor 13% gewijzigd door TimMer op 03-08-2011 20:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
TimMer schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 20:13:
[...]

Pardon; overheen gelezen. ;)

Maar goed: vreemde eisen inderdaad. Zeker door een vrouw opgesteld? :P
Nee haha ;) Het is voor een man. Maar gezien deze man in de psychiatrie loopt moet het een bepaald merk en kleur zijn. Aldus de man. Ik heb geprobeerd iets anders aan te raden maar dat wil de man ABSOLUUT niet.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2011 14:53 ]

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:12

FeaR

In GoT we trust

Het topic loopt nu al een tijdje, dus ik zal het verder open laten. Maar voor de volgende keer toch wel de tip om zelf ook even een shortlist te maken. Al geef ik je wel gelijk dat de Tweakers Pricewatch niet je van het is voor dit soort producten. Ik gebruik zelf ook liever Kieskeurig voor dingen als TV's en andere apparatuur als receivers. Dat gewoon voor even in de toekomst ;)

Verder zou ik het bij de pricewatch: Sony Bravia KDL-24EX325 houden die al reeds genoemd is. Heb je een leuke TV aan en nog met goede specificaties ook en binnen budget. Niet dat je überhaupt iets hebt aan Full HD op deze resolutie, maar het is wel grappig. Plus dat Sony gewoon goede panelen gebruikt in de kleine TV's. Genoeg andere merken die TN-panelen gebruiken in de kleinere versies. Dan heb je gewoon een PC-scherm met een tuner ingebouwd eigenlijk. Dat wil je echt niet.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1