Sinds een week ben ik in bezit van de WD TV Live Hub.
Een prima apparaat voor het afspelen, maar het overzetten van bestanden naar de Mediaplayer wil nog niet vlotten.
Setup:
Linksys router (54Mbit)
Laptop 54Mbit Windows Vista (Windows 7 geeft zelfde snelheid)
WD TV Live Hub met Cisco-Linksys AE1000 WIFI
Ik download de data op de laptop met gemiddeld 3MB/s. Een film is dus binnen een half uur gedownload, maar het doorzetten naar de Media player duurt tussen de 3 en 4 uur.
Het kopieren van data naar de Media player gaat maximaal met 1,2 MB/s.
Is dit nu echt de maximale snelheid die de Media player draadloos kan halen? Volgens mij gaat hij nu maximaal tot 10Mbit terwijl het mij logisch lijkt dat de Media player ook wel tot 54Mbit moet ondersteunen.
De firewall uitschakelen op de laptop en router maakt ook geen verschil qua snelheid.
Komt het bovenstaande een van jullie bekend voor en is hier een oplossing voor?
Alvast bedankt voor de informatie.
Een prima apparaat voor het afspelen, maar het overzetten van bestanden naar de Mediaplayer wil nog niet vlotten.
Setup:
Linksys router (54Mbit)
Laptop 54Mbit Windows Vista (Windows 7 geeft zelfde snelheid)
WD TV Live Hub met Cisco-Linksys AE1000 WIFI
Ik download de data op de laptop met gemiddeld 3MB/s. Een film is dus binnen een half uur gedownload, maar het doorzetten naar de Media player duurt tussen de 3 en 4 uur.
Het kopieren van data naar de Media player gaat maximaal met 1,2 MB/s.
Is dit nu echt de maximale snelheid die de Media player draadloos kan halen? Volgens mij gaat hij nu maximaal tot 10Mbit terwijl het mij logisch lijkt dat de Media player ook wel tot 54Mbit moet ondersteunen.
De firewall uitschakelen op de laptop en router maakt ook geen verschil qua snelheid.
Komt het bovenstaande een van jullie bekend voor en is hier een oplossing voor?
Alvast bedankt voor de informatie.