Toon posts:

Toestemming voor topic over scriptievragenlijst

Pagina: 1
Acties:
  • 219 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste crew,

Zou ik onderstaande tekst mogen posten als nieuw topic? Ik weet even niet waar ik dit verzoek anders zou moeten plaatsen.

Groeten,

Nivvle

Beste mensen,

Momenteel ben ik bezig met het afronden van mijn Master Bedrijfskunde aan de Erasmus Universiteit. Voor mijn scriptie ben ik op zoek naar een aantal respondenten die mijn vragenlijst over consumentenelectronica willen invullen. Onder de deelnemers verloot ik een aantal cadeaubonnen en het invullen duurt slechts zo’n 7 minuten. De link naar de vragenlijst vinden jullie hieronder.

http://www.disney.com

Mijn idee is namelijk dat consumenten tegenwoordig door het grote aanbod aan merken en modellen door de bomen het bos niet meer kunnen zien en moeite hebben met het aankopen van electronica. Vinden jullie ook dat het steeds lastiger wordt om te kiezen of maakt dit het juist makkelijker om iets te vinden dat precies bij je past?

Uiteraard zal ik na afloop hier een samenvatting van de resultaten geven voor de geïnteresseerden.

Alvast bedankt!
Groeten,
Nivvle

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2011 23:11 ]

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Je moet volgens mij eerst toestemming vragen alvorens een vragenlijst te mogen posten. Nu doe je het tegelijk, maar misschien kan het aan mij liggen?

Self reflection is the school of wisdom

Verwijderd

Tsja, een request publiek neerzetten, met de link erin... Handig bedacht, maar natuurlijk niet echt de manier ;)

Bovenaan in ieder forum staan stickies, FAQs, handleidingen, zo ook hier is SF:
SF Beleid

Gelijk in de index, staat een link contactgegevens:
contactgegevens

Zó moeilijk kan het dus niet geweest zijn :) Ik zou zeggen, probeer die weg eens.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2011 23:14 ]

Dit topic is gesloten.