Kopen van monitoren met pixelgarantie

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal,

De aankomende week ben ik van plan om mijn 37" monitor met 3x23'' monitoren te gaan vervangen.
Alleen wil ik graag wat hulp van jullie, voor het zoeken naar een goede monitor (met pixelgarantie voor
als het echt nodig is). Aangezien Samsung (naar mijn mening) mooie en goede monitoren maakt, gaat
mijn keuze naar de volgende monitor hieronder:

pricewatch: Samsung Syncmaster PX2370

Denken jullie misschien dat deze monitor goed zijn werk zal doen of zal ik liever voor een ander LED monitor gaan? Wat betreft de pixelgarantie, zal ik voor alle drie de monitoren in totaal 120 euro voor moeten bij rekenen.
Alleen vraag ik mezelf wel af of het wel verstandig is om voor alle drie monitoren een pixelgarantie te gaan nemen, terwijl 1 of 2 pixelgaranties voor alle drie de monitoren (stiekem) gebruikt kan worden (maar zelf weet ik niet zeker of dat wel kan).

Ik heb positieve ervaring met Alternate, vandaar dat ik bij hun deze monitor wil aanschaffen (en omdat het via hun beste/goedkoopste prijs aangetoond wordt).

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Waarom pixelgarantie? Je hebt sowieso de wet koop op afstand en met de huidige productietechnieken horen pixelfouten niet aanwezig te zijn. Je betaalt voor een recht waar je sowieso al recht op hebt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Tsurany schreef op zondag 31 juli 2011 @ 22:37:
Waarom pixelgarantie? Je hebt sowieso de wet koop op afstand en met de huidige productietechnieken horen pixelfouten niet aanwezig te zijn. Je betaalt voor een recht waar je sowieso al recht op hebt.
+1, daarnaast met het geld wat je bespaard zou je eventueel nog een ander scherm terug kunnen kopen...

Daarnaast betekend LED niet alles, staar je daar niet blind op, want een CCFL monitor kan even goed of misschien wel beter zijn dan een led monitor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 12:02

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Tsurany schreef op zondag 31 juli 2011 @ 22:37:
De wet koop op afstand beschermt je slechts voor een periode van 7 dagen, en gaat daarnaast over de vraag of jij dit product wel wilt (je zou echter kunnen beredeneren dat je een kapot product niet wilt). Dus als er pixelschade is na 2 maanden, wordt je daar niet meer door gedekt..

[ Voor 62% gewijzigd door Ircghost op 31-07-2011 22:45 . Reden: Quote toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Uhh, dus geen pixelgarantie? Maar wat nou als het later wel voorkomt (dode pixel)? Dan heb ik een half waardeloze monitor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Dan heb je garantie. Een product hoort conform te werken en met de huidige productietechnieken zijn pixeldefecten gewoon defecten die onder garantie horen te vallen. Defecte pixels zijn gewoon niet acceptabel meer.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:02
Ircghost schreef op zondag 31 juli 2011 @ 22:40:
[...]

Ik weet het niet helemaal zeker, maar beschermt de wet koop op afstand je niet slechts tot een periode van 14 dagen? Dus als er pixelschade is na 2 maanden, wordt je daar niet meer door gedekt..
Als een scherm een dode pixel heeft, dan zit die er vanaf het begin al in en dan komt 'ie in de meeste gevallen binnen de eerste 2 weken wel tevoorschijn. Komt 'ie daarna, heb je pech :P
Tsurany schreef op zondag 31 juli 2011 @ 22:43:
Dan heb je garantie. Een product hoort conform te werken en met de huidige productietechnieken zijn pixeldefecten gewoon defecten die onder garantie horen te vallen. Defecte pixels zijn gewoon niet acceptabel meer.
Ah, jij hebt de wet onlangs zelf mogen aanpassen? ;) Leuk dat je dat vindt, maar een paar dode pixels mogen nog steeds, zolang ze niet te erg in het zicht zitten.

[ Voor 32% gewijzigd door Hahn op 31-07-2011 22:46 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2011 @ 22:42:
Uhh, dus geen pixelgarantie? Maar wat nou als het later wel voorkomt (dode pixel)? Dan heb ik een half waardeloze monitor...
Een half waardeloze monitor? Ligt eraan wat je ermee doet. Als je beeldbewerking ermee doet, kun je uberhaupt beter een ander scherm nemen. Daarnaast is de pixelpitch van 23" op 1080p redelijk klein dus de kans dat je het dan eventueel gaat zien is ook erg klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tsurany schreef op zondag 31 juli 2011 @ 22:43:
Check dit dan (Alternate):

Pixelgarantie
Voor dit product geldt een klasse 2 pixelgarantie. Dit houdt in dat volgens de NEN / ISO normering 2 oplichtende of 2 zwarte pixels of 5 defecte subpixels mogen voorkomen. (Dit geldt per 1 miljoen pixels.)

Wat nou als ik 2 oplichtende, 2 zwarte of 5 defecte pixels heb? Dan heb ik vast wel een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dode pixel die meteen aan het licht komen bij ingebruikneming van de monitor kun je af doen met de wet "kopen op afstand". Bij pixels die naderhand nog sterven, ben je aan de grillen van de fabrikant overgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
alex3305 schreef op zondag 31 juli 2011 @ 22:47:
[...]

Een half waardeloze monitor? Ligt eraan wat je ermee doet. Als je beeldbewerking ermee doet, kun je uberhaupt beter een ander scherm nemen. Daarnaast is de pixelpitch van 23" op 1080p redelijk klein dus de kans dat je het dan eventueel gaat zien is ook erg klein.
Ik heb een Sony Vaio Laptop van 16.4 inch monitor. Deze laptop ondersteunt full-hd scherm en daardoor ben ik ermee gewend geraakt. 23" is groot genoeg voor een full-hd scherm hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 12:02

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2011 @ 22:48:
[...]

Pixelgarantie
Voor dit product geldt een klasse 2 pixelgarantie. Dit houdt in dat volgens de NEN / ISO normering 2 oplichtende of 2 zwarte pixels of 5 defecte subpixels mogen voorkomen. (Dit geldt per 1 miljoen pixels.)

Wat nou als ik 2 oplichtende, 2 zwarte of 5 defecte pixels heb? Dan heb ik vast wel een probleem.
Ja dan heb je inderdaad een probleem, dat is de gestelde acceptabele grens. Dat moet je je dus afvragen, wil ik mij verzekeren voor die kans dat er minder dan die hoeveelheid aan dode pixels zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Een probleem hebben vind ik een groot woord. Mijn 2 schermen hebben beide een paar dode pixels. Op mijn hoofdscherm is er maar 1 die af en toe opvalt omdat die grijs is ipv wit en dat is hier op GoT zichtbaar. Om die pixel te zien moet ik wel echt mijn best doen. Het 2e scherm heeft vast ook wel ergens wat dode pixels maar die zijn mij nog niet opgevallen en ik ga er niet naar zoeken.

Verder is het inderdaad vrij simpel om een scherm onder de wet koop op afstand terug te sturen. Pixelgarantie kopen is grote afzetterij.

Het is voor een bedrijf die pixelgarantie verkoopt ook heel simpel om ieder scherm even te testen. De schermen met dode pixels krijgen een rode sticker en die zonder krijgen een groene sticker. Koop jij pixelgarantie krijg je een scherm met een groene sticker, koop je dat niet krijg je een scherm met een rode sticker. Of denk je dat bedrijven het risico nemen dat jij met pixelgarantie een slecht scherm krijgt en zij moeten opdraaien voor de verzendkosten en met een scherm blijven zitten ?

[ Voor 8% gewijzigd door PilatuS op 31-07-2011 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Hahn schreef op zondag 31 juli 2011 @ 22:45:
[...]

Ah, jij hebt de wet onlangs zelf mogen aanpassen? ;) Leuk dat je dat vindt, maar een paar dode pixels mogen nog steeds, zolang ze niet te erg in het zicht zitten.
Jurisprudentie graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
[...]
Fabrikanten hebben inderdaad zelf een bepaalde norm aangesteld (zoals hierboven vermeld wordt) waarbij zij zelf vinden dat het product nog goed genoeg werkt. Dat is hetzelfde wanneer je een monitor met kras op de bezel zou aanschaffen. Dat wil je niet, maar doet in feite niets af van de werking van het product. Dus in feite kun je er geen garantie op claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
PilatuS schreef op zondag 31 juli 2011 @ 22:52:
[...]

Een probleem hebben vind ik een groot woord. Mijn 2 schermen hebben beide een paar dode pixels. Op mijn hoofdscherm is er maar 1 die af en toe opvalt omdat die grijs is ipv wit en dat is hier op GoT zichtbaar. Om die pixel te zien moet ik wel echt mijn best doen. Het 2e scherm heeft vast ook wel ergens wat dode pixels maar die zijn mij nog niet opgevallen en ik ga er niet naar zoeken.

Verder is het inderdaad vrij simpel om een scherm onder de wet koop op afstand terug te sturen. Pixelgarantie kopen is grote afzetterij.

Het is voor een bedrijf die pixelgarantie verkoopt ook heel simpel om ieder scherm even te testen. De schermen met dode pixels krijgen een rode sticker en die zonder krijgen een groene sticker. Koop jij pixelgarantie krijg je een scherm met een groene sticker, koop je dat niet krijg je een scherm met een rode sticker.
Daar dacht ik ook aan, vandaar dat ik ook gelijk met deze topic was gaan starten. Ik denk er aan om 1 monitor met pixelgarantie te gaan nemen, terwijl de andere twee zonder pixelgarantie moeten zijn. Dan heb ik vast nog de kans om een ander monitor met dode pixel(s) voor een nieuwe monitor te gaan inruilen.

Denken jullie dat mijn idee verstandig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Zolang daar geen recente uitspraak over is geweest durf ik zeker wel te stellen dat tegenwoordig dode pixels zeker niet meer acceptabel zijn en dat een rechtszaak hierover direct gewonnen kan worden. Met de huidige techniek met betrekking tot de productie van LCD schermen worden nog maar zeer weinig schermen geproduceerd waar pixelfouten in zitten. Hierdoor mag je verwachten dat je een scherm krijgt zonder pixel defecten en dat elk pixeldefect gewoon onder garantie verholpen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

>Shopping Forum
alex3305 schreef op zondag 31 juli 2011 @ 22:40:
Daarnaast betekend LED niet alles, staar je daar niet blind op, want een CCFL monitor kan even goed of misschien wel beter zijn dan een led monitor.
CCFL is 9 van de 10 keer beter dan LED. Maar laten we die discussie niet hier voeren. Neem een kijkje in [BBG aanschaf] Monitoren want die monitoren zien er niet ideaal uit (TN paneel...)
Tsurany schreef op zondag 31 juli 2011 @ 22:59:
[...]

Zolang daar geen recente uitspraak over is geweest durf ik zeker wel te stellen dat tegenwoordig dode pixels zeker niet meer acceptabel zijn en dat een rechtszaak hierover direct gewonnen kan worden. Met de huidige techniek met betrekking tot de productie van LCD schermen worden nog maar zeer weinig schermen geproduceerd waar pixelfouten in zitten. Hierdoor mag je verwachten dat je een scherm krijgt zonder pixel defecten en dat elk pixeldefect gewoon onder garantie verholpen wordt.
De fabrikanten hebben een norm van zoveel pixels per miljoen die kapot mag zijn. Een enkele dode pixel valt bijna nooit onder garantie.
Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2011 @ 22:48:
[...]

Pixelgarantie

Indien u last heeft van dode pixels beroept u zich op de wet kopen op afstand.
fixed :P

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2011 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 12:11
Toen ik mijn laatste monitor kocht hebt ik het wel erbij genomen, was op zich maar 10 euro. Gewoon om van het gez*k af te zijn indien er problemen zijn. Het klopt niet, maar ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
pennywiser schreef op zondag 31 juli 2011 @ 23:02:
Toen ik mijn laatste monitor kocht hebt ik het wel erbij genomen, was op zich maar 10 euro. Gewoon om van het gez*k af te zijn indien er problemen zijn. Het klopt niet, maar ja.
Dat is goedkoop, van waar heb je het dan genomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2011 @ 23:04:
[...]

Dat is goedkoop, van waar heb je het dan genomen?
Azerty. Is anderhalf jaar terug, 22"IIyama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of je neemt gewoon een fatsoenlijk merk wat standaard pixelgarantie heeft. Zoals de ultrasharp lijn van dell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
pennywiser schreef op zondag 31 juli 2011 @ 23:05:
[...]

Azerty. Is anderhalf jaar terug, 22"IIyama.
Ahh, ok.
Bedankt voor je reactie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2011 @ 23:06:
Of je neemt gewoon een fatsoenlijk merk wat standaard pixelgarantie heeft. Zoals de ultrasharp lijn van dell.
Ik heb hele negatieve ervaringen met Dell producten gehad. Misschien zal een Dell monitor wel meevallen, maar ik heb echt geen zin om een nog eens een product van een onvertrouwd bedrijf te gaan aanschaffen. Bedankt voor je reactie i.i.g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2011 @ 22:59:
De fabrikanten hebben een norm van zoveel pixels per miljoen die kapot mag zijn. Een enkele dode pixel valt bijna nooit onder garantie.
En zo kan iedereen zich er wel makkelijk vanaf maken. Kom laten we een norm maken voor auto's waarbij per meter uitlaat een gat aanwezig mag zijn. Dat zal je toch ook niet accepteren aangezien het technisch gewoon mogelijk is een hele uitlaat te maken. Zelfde geld voor een monitor, de kans op pixeldefecten is nu zo enorm klein dat het gewoon verwacht mag worden dat een scherm zonder defecte pixels gefabriceerd kan worden. Dat is technisch ook gewoon mogelijk. Kijk maar naar het aantal schermen met defecte pixels, dat is gewoon een marginaal aantal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Dell particuliere computers/laptops ben ik ook niet over te spreken, maar met beeldschermen heb je een goed koop. Ik sta zelf in een computer winkel en de afgelopen paar jaar zijn er bijna tot geen beeldschermen terug gekomen met dode of slecht werkende pixels. In onze winkels hanteren we dan ook mocht er binnen 8 dagen een dode pixel aanwezig zijn dan wordt het beeldscherm getest en omgeruild voor een ander.

Persoonlijk zou ik geen pixel garantie nemen en al zeker niet voor €60,- de stuk.

Is uit 2008, maar toen al veel mensen die het niet hebben genomen of niet nodig hebben gehad:
poll: Pixelgarantie

Topic op het consumentenbondforum uit 2009, maar denk ik nog steeds van kracht:
http://www.consumentenbon...viewtopic.php?f=10&t=5911

Self reflection is the school of wisdom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:52

D4NG3R

kiwi

:)

Tsurany schreef op zondag 31 juli 2011 @ 23:13:
... verwacht mag worden dat een scherm zonder defecte pixels gefabriceerd kan worden ...
Het scherm kan welistwaar wel zonder fouten gefabriceerd worden, maar bijv op mijn huidige monitor kwam er na bijna 8 maanden een dode subpixel aan het licht ging er na 8 maanden pas een subpixel kapot (10e pixel van rechts op de 8e rij rechtsbovenin. Groen doet het niet meer.. krijg alleen rood t/m blauw op die pixel)

De webwinkel wijst ook direct naar de Pixelgarantie van LG, en ik schat de kans dat je (bijv) een rechtzaak hierover niet gaat winnen..

Nou moet ik zeggen dat ik tot op heden geen last heb gehad van deze dooie subpixel omdat hij heeelemaal rechts bovenin de hoek zit, en dus ruim buiten het zicht bij gewoon gebruik. Maar het idee dat hij daar zit vind ik wat minder..

[ Voor 6% gewijzigd door D4NG3R op 31-07-2011 23:25 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:45

Wildfire

Joy to the world!

PilatuS schreef op zondag 31 juli 2011 @ 22:52:

[...]

Of denk je dat bedrijven het risico nemen dat jij met pixelgarantie een slecht scherm krijgt en zij moeten opdraaien voor de verzendkosten en met een scherm blijven zitten ?
Ja, dat doen ze. Want anders had Alternate mij destijds niet een scherm met een continu felgroene subpixel opgestuurd, terwijl ik pixelgarantie had bijgekocht. Die kon dus meteen terug.

Pixel zat in het kwadrant linksboven, en dan in dat kwadrant richting de hoek rechtsonder. Da's dus in de buurt van het centrum van het scherm en daardoor zeker wel opvallend.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-09 13:37

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Als je geen gezeik over pixels wil hebben, moet je 'n Eizo nemen: 5jaar garantie en 3jaar garantie op dode (sub)pixels. En ze doen echt niet moeilijk. Toen bij mij na 3 jaar m'n beeld groene strepen ging vertonen kreeg ikna 'n belletje 'n nieuwe doos opgestuurd en na 'n tweede belletje werd m'n monitor opgehaald. Paar weken later werd hij gerepareerd weer afgeleverd, en tot op heden (3 jaar later) doet hij het nog steeds prima. Je moet er wel het geld voor over hebben, maar omdat ik me echt dood kan irriteren aan 1 dode subpixel, zelfs als die bijna tegen de rand aan zit, had ik het er wel voor over, meer dan bij pixelgarantie.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ardana schreef op zondag 31 juli 2011 @ 23:48:
Als je geen gezeik over pixels wil hebben, moet je 'n Eizo nemen: 5jaar garantie en 3jaar garantie op dode (sub)pixels. En ze doen echt niet moeilijk. Toen bij mij na 3 jaar m'n beeld groene strepen ging vertonen kreeg ikna 'n belletje 'n nieuwe doos opgestuurd en na 'n tweede belletje werd m'n monitor opgehaald. Paar weken later werd hij gerepareerd weer afgeleverd, en tot op heden (3 jaar later) doet hij het nog steeds prima. Je moet er wel het geld voor over hebben, maar omdat ik me echt dood kan irriteren aan 1 dode subpixel, zelfs als die bijna tegen de rand aan zit, had ik het er wel voor over, meer dan bij pixelgarantie.
Ze zijn wel erg duur, maar de garantie is zeker niet verkeerd. Mijn voorkeur gaat echt naar de Samsung monitoren. Ook vind ik de Eizo monitoren oer lelijk. :/ Konden ze geen beter design voor verzinnen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sowieso moet je even nadenken of je 120/180 euro wilt gaan betalen voor een monitor die nieuw 180 euro kost. Waarschijnlijk kun je beter zelf het risico dat je loopt (buiten de koop op afstand regeling) dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Wildfire schreef op zondag 31 juli 2011 @ 23:25:
[...]

Ja, dat doen ze. Want anders had Alternate mij destijds niet een scherm met een continu felgroene subpixel opgestuurd, terwijl ik pixelgarantie had bijgekocht. Die kon dus meteen terug.

Pixel zat in het kwadrant linksboven, en dan in dat kwadrant richting de hoek rechtsonder. Da's dus in de buurt van het centrum van het scherm en daardoor zeker wel opvallend.
Dan is Alternate blijkbaar wat minder slim dan andere winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-09 00:10
Ik zou never nooit iets kopen met pixel garantie, ze krijgen hem dus gewoon terug als er pixels kapot in zitten.
En anders zorg ik wel het een DOA is geworden :).

Nee pixelgarantie dat klinkt zo'n beetje het zelfde als een jaar extra garantie kopen als je een product koopt waar 1 jaar fabrieksgarantie opzit.

[ Voor 4% gewijzigd door Mektheb op 01-08-2011 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Sommige mensen vinden dat een dode pixel geen functionaliteit wegneemt. Diezelfde mensen zouden waarschijnlijk ook geen auto accepteren met een kras. De importeur fixt de kras maar, want anders neem je de auto niet af.

Ik vind persoonlijk dat een dode pixel wel functionaliteit wegneemt en ik zou hoe dan ook de monitor omgewisseld krijgen. Gelukkig ken ik geen leveranciers die moeilijk doen over dode pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Reuze bedankt voor jullie reacties allemaal! Mijn keuze gaat naar de volgende monitor:

pricewatch: Samsung Syncmaster FX2490HD

Het is een mix van een monitor/tv en heeft een geweldige functionaliteit (pic by pic). Vandaag
een gesprek met Komplett gehad, morgen ophalen (kan niet wachten). Totaal 735 euro voor de monitoren.
Als er binnen 2 weken na aanschaffen van de monitoren er iets niet goed gaat, heb ik de recht om het
gelijk terug te sturen zodat ik mijn geld kan terug krijgen. Dus, een pixelgarantie aanschaffen is overbodig.
Pagina: 1