Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Verwijderd

Daar zit inderdaad een hardwarematige (blauwe) knop op om de wifi aan en uit te zetten. Als ik daarmee de wifi aanzet, dan zie ik nog steeds het netwerk niet en ook in de webinterface heeft dat geen invloed op de wifi-instellingen.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Maar doet die het op andere apparaten het ook niet?
Maak eens een printscreen van de instellingen...
Anders > Telfort Internet ervaringen topic - Deel 19
De wifi doet het helemaal niet dus gebruik ik uiteraard een draadjeMar2zz schreef op zondag 31 juli 2011 @ 18:16:
Stel je het in vanaf een wireless laptop ofzo? Soms moet je zoiets met draadje instellen, wat raar is, maar ik heb hetzelfde gehad met mijn speedtouch 716.
Als ik op de WLAN ON/OFF knop op de router druk, gebeurt er ook niets...
[ Voor 10% gewijzigd door Mx. Alba op 31-07-2011 19:15 ]
[ Voor 21% gewijzigd door Puch-Maxi op 31-07-2011 21:14 . Reden: edit ]
My favorite programming language is solder.
Just a simple thought....
Lukt het je trouwens wel met andere apparaten om het wifi te zien?
Zo ja, dan kan het ook aan de HP IPAQ hx4700 liggen. Deze heeft namelijk WLAN 802.11b en je router is 802.11n
[ Voor 57% gewijzigd door jopitan op 01-08-2011 09:33 ]
CPU: i7-5820K @ 4.4GHz | CCooler: NZXT Kraken X61 | MEM: Kingston 16GB @ 2666MHz | GPU: RX470 | PSU: OCZ 1250W | SSD: Samsung Pro 500GB
Ga ik vanavond doen; ben nu op mijn werk...
Tijdens mijn googelen heb ik trouwens gezien dat het mogelijk is om via de Zyxel-modem ook met andere VoIP-diensten dan Telfort verbinding te maken; als de wifi weer werkt ga ik dus ook proberen om VOIPbuster aan de praat te krijgen
[ Voor 49% gewijzigd door Mx. Alba op 01-08-2011 09:42 ]
Na nog een keer het modem geherstart te hebben wilde de WiFi weer aan. En het probleem met de web-interface kwam doordat die kennelijk niet compatible is met Chrome; in Firefox deed hij het wel.
Ik heb de beveiliging van WPA2 naar WPA gezet en nu wil mijn iPAQ ook verbinden.
En als kers op de taart heb ik ook mijn VoipBuster account ingesteld bij VoIP - het lijkt het te doen maar nu moet ik nog een oude analoge telefoon vinden om te zien of het ook daadwerkelijk werkt
[edit] telefoon gevonden op zolder, en zowaar, het werkt
[ Voor 5% gewijzigd door Mx. Alba op 01-08-2011 20:11 ]
Bij mij hielp een factory-reset d.m.v. het 20 sec. indrukken van het resetknopje met een paperclip.
Blij dat het bij jou ook weer goed werkt!
Heb je eventueel ook ervaringen met AirPlay en/of AirPrint in combinatie met dit modem?