Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een Blackberry 9700, sinds gisteren werkt mijn trackpad niet meer zoals het hoort.

Het is als het ware een "touchpad" geworden, ik hoef nergens meer op te klikken alleen mijn vinger op het trackpad te leggen?

Weet iemand hoe dit komt, en hoe ik dit kan oplossen?

Ik heb al meerdere malen battery pull geprobeerd maar zonder succes.

Hoor graag een reactie.

Verwijderd

Topicstarter
*knip* aub niet kicken binnen 24 uur, zie ook Het algemeen beleid

[ Voor 74% gewijzigd door pven op 31-07-2011 22:26 ]

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die me kan helpen?

• FRanatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-11 17:32
Als batterypulls niet werken, dan is het waarschijnlijk een hardware defect. Aanbieden ter reparatie, of zelf de gok nemen en je bb uit elkaar halen en zien of je iets kan oplossen.
Filmpjes genoeg op youtube die uitleggen hoe dat moet.

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-10 10:01

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Klikt het Trackpad bij een "Klik" nog wel? Ik heb (vroeger) met de TrackBalls (Curve 8900) wellis het probleem gehad dat mijn "Dome" zover was ingedrukt dat deze continue contact maakte met de "Klik" Sensor. Hierdoor was hij destijds ook onbruikbaar.

Ik heb daarop de Dome vervangen en het probleem was verholpen.

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Verwijderd

Topicstarter
Jaa hij klikt nog wel gewoon. Maar het is best irritant als je aan het scrollen bent dat er automatisch word geklikt.

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-11 20:37
Ik hoop dat dit niet als spam gezien word:

ping-onderdelen.nl/blackb...0-trackpad-origineel.html

Hier had ik een trackpad besteld, ze hadden eentje opgestuurd die stuk was, geen probleem teruggestuurd en zonder morren direct een goeie binnen.

Op de site staat een filmpje hoe je je Bb uit elkaar kan halen. Zo is die van mij gefixed en ja ik heb ook een 9700 bold. Voor 25 euro ben je klaar. Trouwens je bb uit elkaar halen is niet zo moeilijk, je hebt wel een kleine schroevendraaier nodig.
Pagina: 1