Toon posts:

[LCD] Wat is mijn Bravia nog waard?

Pagina: 1
Acties:
  • 223 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb mijn Bravia KDL-40w4000 t.e.a.b. te koop gezet (tweedehands.nl) en meteen een bod van €200,- gekregen. Ik vind dit te weinig, maar vraag me af wat ik kan vragen voor deze tv. Ik hoop toch dat ik in ieder geval €300,- kan krijgen.

Wat is jullie opinie?

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:16
Ik denk vooral tegenwoordig dat je moet kiezen; doe je hem weg voor een te lage prijs, of hou je hem omdat je het niet waar vind om hem voor dat geld weg te doen.

Kijk jij kunt die TV wel 300 euro waard vinden, maar als heel marktplaats daar anders over denkt, ja dan heb je 2 keuzes dus :).

gewoon nee.

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:36
Tsja mocht je intresse hebben in een ruil, bijvoorbeeld voor een HP DV6xxx series (nieuw staat) of een dual core AMD, 4 GB ram op een M3A bordje met een 80+ voeding. DM me!
Ik bedoel dit echt niet verkeerd hoor, maar heb door een erfenis dit staan, en doe er werkelijk waar niets mee. Als ik dit zou verkopen zou ik hier ook nog maar om en naarbij 300 euro zou opleveren, terwijl gezien de nieuw staat (werkelijk waar van een oud vrouwtje geweest) in mijn ogen ook meer waard zou moeten zijn. ( Beste mods, ik weet het, V&A hoort in V&A, maar kan me best inleven in de TS, vandaar mijn reactie)
"Helaas" ben ik nu op vakantie, morgen ben ik weer terug, en zou ik de specs kunnen opzoeken. Mocht je intresse hebben, kunnen we kijken.

Iets meer ontopic,

Laatst bekende prijs is 850 en jaar geleden, afhankelijk van de garantie, vind ik het persoonlijk wel erg weinig.

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Je wilt €300 voor een tv, terwijl deze 2 generaties ouder is dan de huidige generatie, waarin je voor zo'n €500 een gelijkwaardig (maar dus nieuwer) kunt krijgen. Die nieuw is en volledige fabrieksgarantie heeft.

Vind ik toch een beetje te hoog gegrepen. Maar zoals met alles is het maar net wat de gek ervoor wil geven.

The devil is in the details.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hier is een guide voor: Howto: prijsbepaling (oude) hardware

Verder is het inderdaad, wat de gek ervoor geeft. Maar met bovengenoemde topic kun je zelf aardig een prijs bepalen. Dit forum is in ieder geval niet voor taxaties bedoeld, maar voor technische discussie. Dus ik hang hier een slotje aan.

Dit topic is gesloten.