STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/
Verwijderd
- wat moet de tablet kunnen? Denk aan connectivity (bedraad, WiFi, bluetooth, USB)
Moet er HD content mee afgespeeld kunnen worden? (hdmi poort...etc)
Opslagcapaciteit?
Wil je er boeken me kunnen lezen? (binnen/buiten)
Verder, heb je een budget in gedachten?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2011 18:05 ]
Voor 399 euro heb je de 16gb versie. Deze tablet is een prachtige tablet om te leren met zeer goede specs.
Kijk maar eens in het transformer topic.
Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.
Mijn mening is inderdaad ook: geef wat meer uit zodat je zeker weten geen spijt krijgt.
Al ken ik ook mensen met een Archos dingetje van nog geen 100 euro die er erg tevreden over zijn.
Verwijderd
In dit subforum kun je ontzettend veel informatie vinden over Android tablets: Google Android
Voor deze tablet kun je je melden in: Het topic voor onbekende en exotische Android-tablets
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2011 18:09 ]
Stel namelijk dat hij bevalt voor wat betreft het tablet zijn, maar in specs tekort schiet, kun je nog eens een nieuwe kopen.
Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.
maar internet wil ik vooral doen en wat kleine spellen en email ontvangen. En als ik specs heb bekeken kan ik dit makkelijk met deze tablet. Ook zal ik RDP sessie's willen opzetten.
Ik wil er geen grafische dingen mee doen ofzo gewoon simpele dingen als ik op de bank zit .
En ik heb ervaring met krachtige tablets ( ipad2 ) daar deed ik alleen internet mail en angry birds op dus ja heb ik een ipad2 nodig dan ? vandaar dat ik voor een goedkopere variant zou kiezen om te kijiken waar ik de tablet echt voor ga gebruiken.
STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/
pricewatch: Point of View Mobii Tegra Tablet 10.2''
Kost €260, draait standaard 2.2 en over het algemeen gewoon veel knal voor euro's. Ook een mooie actieve community op XDA en Modaco, waar ook een custom Honeycomb rom is te downloaden. Het enige nadeel is het scherm, dat qua kijkhoeken niet om naar huis te schrijven is. Na een dag of twee/drie leer je de goede hoeken echter vinden, ik merk er persoonlijk weinig van nu.
De transformer is echt een prachtapparaat, zeker met het dock is het een heel veelzijdige tablet. Erg mooi scherm, en met 1GB ram qua inhoud nèt een stukje mooier dan de POV.
Onder het niveau van de bovenste twee vind ik het persoonlijk niet fijn werken, net niet de snelheid die je graag ziet, en dat kan gaan irriteren.
Zie verder Het algemeen beleid, deze gaat op slot
Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)
Dit topic is gesloten.
![]()