Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Vraag: Nvidia notebook GPU serie

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Scale
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 05-10 18:31
Beste tweakers,

Ik ga over een week of 2 een nieuwe laptop kopen en ik zit al een tijdje naar GPU's te kijken.

Mijn vraag is is de GTX 560M de opvolger van de GT 555M?

Als dit zo is dan denk ik dat ik beter kan wachten tot dell de GTX 560 in laptops begint te stoppen aangezien deze bijna 2x zo snel is. (en ik geen alianware laptop wil, wat een afschuwelijk lelijke dingen).

Alvast bedankt voor de reactie.

• Herman
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 09:12
Als ik het goed heb begrepen, dan is de GTX 560M de opvolger van de GTX 460M ;) Het eerste nummertje geeft de generatie van de GPU weer, de twee laatste cijfers het marktsegment/performance. :)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

• Scale
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 05-10 18:31
Ik had al zon voor gevoel..
Nvidia zelf is hier wel een beetje onduidelijk in met dit plaatje bv:

Ik dacht ik kan het maar even beter vragen voordat dat ik 1000 euro op zon ding laat vallen en dat ze dan een maand later komen met een die bijna 2x zo snel is, dan kan ik mezelf wel schieten hehe.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Cartech

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True