voor de minimale prijs van (ik dacht) 2,01 dollar heb je sinds HIB1 een game of 20 erbij, met soundtrax en weet ik veel wat allemaal.
Ziet er uit als een leuke toevoeging! Ik vraag me wel af waarom ze dit spel niet hebben bewaard tot de volgende bundel. Op een gegeven moment kan het niet meer uit, zou je denken?
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Indie games zat. In de volgende bundel zouden ze bijvoorbeeld Flotilla (ook van Blendo Games) kunnen stoppensub0kelvin schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 20:10:
Ziet er uit als een leuke toevoeging! Ik vraag me wel af waarom ze dit spel niet hebben bewaard tot de volgende bundel. Op een gegeven moment kan het niet meer uit, zou je denken?
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Atom Zombie Smasher is inderdaad leuk, alleen is het opzich wel lastig om de puntenaantal boven die van de vijand te houden. Op een gegenmoment krijgen zij er een paar honderd per keer en jij maar 20sub0kelvin schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 01:11:
Mán, dat Atom Zombie Smasher is leuk en verslavend! Lekker willekeurige levels, leuke muziek en "story" en goed gebalanceerd qua moeilijkheid. Met de mission-opties kun je eindeloos combineren en dus variëren, deze gaat voorlopig nog niet vervelend! Ik overweeg nu sterk wat meer te gaan betalen

Alleen hoe kan ik mijn hib2 weggeven? Is daar een officiele manier voor? Of kan ik gewoon mijn email met de link van mijn org bundel 2 doorsturen, en dan zonnodig opnieuw downen via 3? Alhoewel ik het liefste alles wel in steam wil kunnen blijven gebruiken? En ik heb dus al hib2 geactiveerd in steam.
Deze keer 6 dollar gedoneerd.
En mijn verdeling was via default split, maar daarna alles weggehaald bij bundel 2. Die had ik immers al 'full price' gekocht
[ Voor 18% gewijzigd door Sagat op 07-08-2011 13:01 ]
10 second ninja DONE
Ja, je mercs effectief inzetten zodat je werkelijk elke zombie killed voor de time limiet afloopt. En dit is zeker mogelijk als je een stel units krijgt toegewezen waar je wat mee kan (gaat nl ook random), zoals de combi snipers, artillerie en soldiers. Zoek op youtube maar eens naar de videos "Let's play Atom Zombie Smasher" (van o.a. mantis2600 en finalsin7) om eens te zien wat je dan zoal kan doengm1999 schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 12:11:
[...]
Atom Zombie Smasher is inderdaad leuk, alleen is het opzich wel lastig om de puntenaantal boven die van de vijand te houden. Op een gegenmoment krijgen zij er een paar honderd per keer en jij maar 20. Iemand nog tips?
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
EDIT: Goede tacktiek gevonden, Eigenlijk zijn de snipers en de handmatige explosiven hier vooal handig, Je plaatst de explosiven bij het einde van de gangen waar de Zed uitkomen, en laat ze exploderen als (bijna) alle Zed erop staan, de snipers maken de rest dan wel af. Works like a charm
[ Voor 57% gewijzigd door SideSplitter op 07-08-2011 17:03 ]
BronIf you purchased the bundle after 10:30 am PDT, August 3rd 2011 but for less than the average, you do not need to buy another bundle. You can add the needed additional amount to get above the average by going to your download page and clicking on the "Like What We are Doing? Increase Your Amount!" link.
Keep in mind you must exceed the average, rather than just meet the average.
Thanks, blijkbaar had ik ze al omdat ik voor 3 augustus de bundle gekocht had
[ Voor 11% gewijzigd door TrekDude101 op 08-08-2011 16:09 ]
Waarschijnlijk is het probleem dat Machinarium de save-games als Flash-cookie opslaat. Als je deze verwijdert, dan zijn je savegames weg. (Bijvoorbeeld icm Firefox + betterprivacy-addon)Orian schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 16:31:
Ik heb inmiddels al voor de 3e keer dat Machinarium (steam versie) mijn save 'kwijtraakt'. ...
Zie o.a.:
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=2038700
http://machinarium.net/forum/index.php/topic,359.0.html
Dank jeA_L schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 21:33:
[...]
Waarschijnlijk is het probleem dat Machinarium de save-games als Flash-cookie opslaat. Als je deze verwijdert, dan zijn je savegames weg. (Bijvoorbeeld icm Firefox + betterprivacy-addon)
Zie o.a.:
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=2038700
http://machinarium.net/forum/index.php/topic,359.0.html
Je kunt ook de flashcookies van machinarium uitsluiten:Orian schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 22:02:
... maar tijdelijk better privacy uitzetten.
Q: How to exclude certain LSOs from automatic deletion?
A: Go to BetterPrivacy's options (Firefox tools menu), LSO-manager tab, select the site/cookie folder you want to exclude and press 'Prevent automatic LSO deletion'. Note that you allow tracking with every excluded LSO. Important: Protection means those LSO's are excluded from BetterPrivacy's deletion but the owner web site still can delete them as well as any other programs you might have running!
Tot hoe laat duurt het nog?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu