Humble Indie Bundle 3

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21:09

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://cdn.humblebundle.com/1/hib3/logo.png
Gezien we de vorige keer ook een apart topic er voor hadden, dacht ik dat het deze keer ook wel handig zou zijn. :)

De Humble Indie Bundle 3 is uit met deze keer als inhoud Crayon Physics Deluxe, Cogs, VVVVVV, Hammerfight en And Yet It Moves. Wederom zijn al deze spellen op Steam te activeren zoals de vorige keer met de Humble Frozenbyte Bundle.

De klant bepaalt de prijs
Bij de Humble Bundle kunnen spelers zelf bepalen hoeveel ze betalen aan de games. Betalingen kunnen verlopen via PayPal, Amazon Payments en Google Checkout.

Geef aan het goede doel
De klant bepaalt wie hoeveel krijgt. Het uitgegeven bedrag kan worden gesplitst onder game developers, goede doelen (Electronic Frontier Foundation & Child's play Charity), en naar Humble Bundle zelf. Alles naar developers, alles naar goede doelen, of iets customized dat je zelf bepaalt, het kan allemaal!

http://www.humblebundle.com/?hib3

Met dank aan het vorige topic voor een deel van de TS.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Mooi, weer een bundle!

Ik heb goed genoten van de vorige bundels; er zitten altijd wel wat juweeltjes tussen die ik anders niet gespeeld laatstaan gekocht zou hebben :)
Ben benieuwd hoe het nu bevalt!

/me Gaat even kopen

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:20

Sorbo

Uw hulp in huis!

Meteen gekocht en redeemed op steam :) Hoefde ze niet allemaal te hebben, maar ben al een tijdje geinteresseerd in Crayon Physics en VVVVVV, dus die andere games zijn een leuk extratje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:14

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik heb even naar de games gekeken maar ik ben bang dat er deze keer niet echt iets voor mij tussen zit. VVVVVV lijkt me gewoon té moeilijk, en is ook typisch zo'n game waar ik gewoon alleen maar ontzettend gefrustreerd van raak.
Cogs is me een beetje te casual / puzzel-achtig.
And Yet It Moves, tja, wat moet ik daar van denken :P
Hammerfight en Crayon Physics Deluxe lijken me wel weer grappig, maar ik betwijfel of ik ze ga spelen :P

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Zo, $0.10 gegeven :)

Voor de duidelijkheid: Ik geef altijd $5 omdat ik het een mooie actie vindt en die games toch niet speel. Maar ik wil wel altijd een Steam key en vorige keer waren die beperkt, dus ik heb alvast de laatste centjes van m'n Paypalaccount gegeven. Binnen enkele dagen geef ik dus nog $4.90 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Grappig hoe graag mensen juist wél DRM willen, al hebben ze de vrijheid om het te spelen zonder DRM :P

[ Voor 10% gewijzigd door Compizfox op 26-07-2011 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
Compizfox schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 19:58:
Grappig hoe graag mensen juist wél DRM willen, al hebben ze de vrijheid om het te spelen zonder DRM :P
Als je het over Steam hebt... ik heb m'n games gewoon graag op een centrale plaats. Die links van de vorige Humble Bundle staan ergens in 1 van m'n zovele e-mails waar ik achter moet gaan zoeken.

Bovendien kan je nog de downloadlinks gebruiken als je je Steam-key hebt geactiveerd. Niemand verplicht me nu via Steam te spelen :p

[ Voor 14% gewijzigd door Bv202 op 26-07-2011 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdjnl
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:39
Leuk initiatief, ik moet alleen nog beginnen aan de games in de vorige twee bundels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_De_Beer
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-09 08:29
Ik had VVVVVV al, maar heb hem toch maar gekocht voor 5 dollar. :) Helaas kan ik die VVVVVV niet giften via steam...
Bv202 schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 19:52:
Zo, $0.10 gegeven :)

Voor de duidelijkheid: Ik geef altijd $5 omdat ik het een mooie actie vindt en die games toch niet speel. Maar ik wil wel altijd een Steam key en vorige keer waren die beperkt, dus ik heb alvast de laatste centjes van m'n Paypalaccount gegeven. Binnen enkele dagen geef ik dus nog $4.90 :)
Je moet toch minimaal een dollar geven? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Nee, als je wilt kun je er ook $0,01 voor betalen. Maar als je dat doet: Schaam je...

Haha, wat er komt te staan als je < $1 invult: "It appears that you have no heart! Please prove that you are really human." <insert captcha here>

[ Voor 46% gewijzigd door Compizfox op 26-07-2011 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:20

Sorbo

Uw hulp in huis!

DRM is in mijn ogen niet per se slecht, maar kan ook bijdragen aan het gebruiksgemak van een user. Denk bijvoorbeeld aan oplossingen die er voor zorgen dat je niet de hele tijd de CD in de lade moet leggen, of Steam, of een andere account-based service. Ja, er zit DRM op, maar de games zijn wel echt van mij, zijn centraal opgeslagen en altijd toegankelijk. Heb ik geen problemen mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
Bas_De_Beer schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 20:02:
Ik had VVVVVV al, maar heb hem toch maar gekocht voor 5 dollar. :) Helaas kan ik die VVVVVV niet giften via steam...

[...]

Je moet toch minimaal een dollar geven? :P
Nee hoor. Al moest ik toch even lachen met de melding die op je scherm komt zodra je een bedrag lager dan een dollar intypt (probeer maar!) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Bv202 schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 20:01:
Als je het over Steam hebt... ik heb m'n games gewoon graag op een centrale plaats. Die links van de vorige Humble Bundle staan ergens in 1 van m'n zovele e-mails waar ik achter moet gaan zoeken.

Bovendien kan je nog de downloadlinks gebruiken als je je Steam-key hebt geactiveerd. Niemand verplicht me nu via Steam te spelen :p
Ik ben het totaal met je eens hoor. Ik activeer ze ook via Steam, puur omdat ik ze dan sneller kan installeren. Maar aan de andere kant vind ik het ook wel fijn dat ik ze nog steeds gewoon kan downloaden idd.
Sorbo schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 20:03:
[...]
Denk bijvoorbeeld aan oplossingen die er voor zorgen dat je niet de hele tijd de CD in de lade moet leggen
Je bedoelt images mounten (Daemon tools) of no-cd patches? Dat is juist géén DRM. Sterker nog, het is juist het omzeilen van de DRM die er wel opzit.
of Steam, of een andere account-based service. Ja, er zit DRM op, maar de games zijn wel echt van mij, zijn centraal opgeslagen en altijd toegankelijk. Heb ik geen problemen mee :)
Zie bovenste reactie :)

Ontopic:

Average Windows: $3,50
Average Mac: $5,38
Average Linux: $10,29

Haha, was de vorige keer ook al zo. _/-\o_
* Compizfox O+ Linux

[ Voor 5% gewijzigd door Compizfox op 26-07-2011 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Sorbo schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 20:03:
[...]

DRM is in mijn ogen niet per se slecht, maar kan ook bijdragen aan het gebruiksgemak van een user. Denk bijvoorbeeld aan oplossingen die er voor zorgen dat je niet de hele tijd de CD in de lade moet leggen, of Steam, of een andere account-based service. Ja, er zit DRM op, maar de games zijn wel echt van mij, zijn centraal opgeslagen en altijd toegankelijk. Heb ik geen problemen mee :)
offtopic:
Wat heeft DRM met een account-based (hosting) service te maken? Bar weinig, want die service zou alleen het downloaden hoeven te faciliteren. Daarna is de download vrij van DRM. Helaas doen ze dat niet en bakken ze er wel weer DRM in. En dat je de CD in de lade moet leggen is natuurlijk ook een vorm van DRM.

Leuk, weer een bundle! Ik vind dat zo'n leuke actie! Ik doe natuurlijk weer mee (wel even naar Linux rebooten voor het gemiddelde :P). Ik vind de spellen alleen wel minder aantrekkelijk dan de vorige keer. Maar goed, ik kan ze altijd nog weggeven.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Room42 schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 21:28:
[...]Ik doe natuurlijk weer mee (wel even naar Linux rebooten voor het gemiddelde :P).
Tip: Je kunt het ook handmatig instellen bij je account nadat je gekocht hebt. Tenminste, dat was de vorige keer zo. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:47
Compizfox schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 21:30:
[...]
Tip: Je kunt het ook handmatig instellen bij je account nadat je gekocht hebt. Tenminste, dat was de vorige keer zo. ;)
Kan nu ook weer onder alle downloadlinks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sub0kelvin
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-08-2023
Uiteraard direct weer een bundle aangeschaft en direct wat Cogs gespeeld ... verslavend! Van de vorige (Fronzenbyte-)bundel heb ik nog niet zoveel gespeeld wegens tijdgebrek en ik vond ze best wel pittig (dat kan ook door het tijdsgebrek komen), maar dat kan altijd nog. Ik vind het in elk geval erg belangrijk dat deze bundles gesteund blijven.

Ik doe gemiddeld $20 per bundel blijkt (de grotere bundels meer dan de kleinere). Dat is nog geen €15,- met de huidige koers, dus een fractie van wat één enkel spel kost in de winkel. Alleen krijg je nu 5 of meer originele spellen, zonder gedoe, die ook nog eens onder linux prima draaien. Wat mij betreft z'n geld meer dan waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007

MsG

Forumzwerver

Wel nice dat dit keer álle games in Steam beschikbaar zijn. De vorige keren waren dat maar enkele.

Altijd leuk deze initiatieven.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Zoals de vorige drie keren heb ik wederom het symbolische bedrag van $13.37 betaald.
Bv202 schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 20:01:
[...]

Hmm? Voor elke Bundle is er nog een Steam key gekomen... Alleen voor de eerste Bundle kwam die wat later. Als je nu nog je oude mails opzoekt en op de download link klikt kan je misschien nog een Steam key krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:50

The Zep Man

🏴‍☠️

Je weet dat de spellen in de Humble Indie Bundle 3 niet gebruik maken van Steam DRM? Download ze via Steam en kopieer ze vanuit de <STEAM>\steamapps\common folder naar een non-Steam locatie.

[edit]
Hmmm, lijkt niet voor elk spel te werken. Het werkt wel voor Cogs en VVVVVV.

[ Voor 12% gewijzigd door The Zep Man op 27-07-2011 08:05 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Hmm, deel 3 alweer. Maar Splot uit deel 2 is nog steeds niet beschikbaar. Is het niet zaak om te zorgen dat de mensen die voor deel 2 hebben betaald die eerst eens krijgen?

Overigens heb ik deze ook gekocht + 1 voor mijn broertje, maar het zou leuk zijn als je ook kreeg waar je voor betaalde (bij deel 2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Orian schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 08:49:
Hmm, deel 3 alweer. Maar Splot uit deel 2 is nog steeds niet beschikbaar. Is het niet zaak om te zorgen dat de mensen die voor deel 2 hebben betaald die eerst eens krijgen?
Dat is toch niet zaak voor de mensen van Humble Bundle om dat te regelen? Daarvoor moet je bij de developer zijn.
Splot is een game under development en komt vrij "when it's done", dat werd er ook bij verteld toen je het kocht :)

Overigens, als je op Frozenbyte.com kijkt zie je: Splot – To be released in summer 2011!
Dus het zal (hoop ik voor je) niet lang meer duren :)

[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 27-07-2011 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:02
The Zep Man schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 07:59:
[...]
Je weet dat de spellen in de Humble Indie Bundle 3 niet gebruik maken van Steam DRM? Download ze via Steam en kopieer ze vanuit de <STEAM>\steamapps\common folder naar een non-Steam locatie.

[edit]
Hmmm, lijkt niet voor elk spel te werken. Het werkt wel voor Cogs en VVVVVV.
Niet nodig. je hebt op de download pagina ook een stand-alone download voor elk spel.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
RocketKoen schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 08:56:
[...]

Niet nodig. je hebt op de download pagina ook een stand-alone download voor elk spel.
offtopic:
Uiteraard, maar het ging om de misvatting dat Steam automatisch DRM zou zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 21:23

TheAnthonyNL

PC Gamer

Gelijk gekocht en geactiveerd :D , gamelijst word steeds groter :D. Btw tot nu toe nog geen een humble bundle gemist :D

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-04-2024
Uit principe vanavond weer wat geld overmaken (20 dollar zal het worden).
Of ik de spellen ooit speel, geen idee, maar het concept van de Humble Indie Bundle is echt goed! Geen DRM en betalen wat je vind dat het waard is.
Jammer om te zien dat de gemiddelde Windows gebruiker de Bundle net zo veel waard vind als Windows zelf :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Dat krijtjesspel is leuk zeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:50

The Zep Man

🏴‍☠️

RocketKoen schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 08:56:
[...]

Dat weet ik. Ik probeerde alleen te ontkrachten dat Steam alleen maar DRM is, wat zeker voor enkele spellen niet op gaat. ;)

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
Gisterenavond voor de gemiddelde prijs gekocht, tot nu toe alle bundles gekocht en 1 spel echt gespeeld, lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:02
Andiaen schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 10:07:
Uit principe vanavond weer wat geld overmaken (20 dollar zal het worden).
Of ik de spellen ooit speel, geen idee, maar het concept van de Humble Indie Bundle is echt goed! Geen DRM en betalen wat je vind dat het waard is.
Jammer om te zien dat de gemiddelde Windows gebruiker de Bundle net zo veel waard vind als Windows zelf :+
Nee hoor, ongeveer $4,37 meer (toen ik gisteren keek tenminste)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vyo
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Vyo

Heb de vorige 2 gemist, maar dit keer wel meegedaan voor $5, al ga ik 'm snel boosten. De vorige keer Revenge of the Titans misgelopen :( Had Crayons al eens gespeeld en die is het alleen al waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Laatst online: 23-02-2024
Ook zojuist even gekocht.

VVVVVV en Crayon had ik al uitgespeeld, en van Cogs en AYIM de demo. Maar toch maar gekocht omdat zeker crayon en vvvvvv erg leuke indies vindt met een goede soundtrack.

Cogs en AYIM vond ik al leuke puzzel spellen, en van hammerfight weet ik niet wat ik moet verwachten, maar het ziet er wel leuk uit :)

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zich lijkt me dit ook wel interessant, maar als ik het goed begrijp heb je dus wel sowieso een creditcard nodig om te betalen? (die ik niet heb) Of anders een paypal rekening? Maar aan paypal wil ik niet aan.

Het is echt niet mogelijk op andere manier te betalen? Of zie ik iets over het hoofd?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2011 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 19:59:
Op zich lijkt me dit ook wel interessant, maar als ik het goed begrijp heb je dus wel sowieso een creditcard nodig om te betalen? (die ik niet heb) Of anders een paypal rekening? Maar aan paypal wil ik niet aan.

Het is echt niet mogelijk op andere manier te betalen? Of zie ik iets over het hoofd?
Nou, als je mij vijf euro overmaakt, dan krijg je van mij zo'n gift certificate. En ik wil het best voorschieten. Dat risico wil ik wel lopen.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Wow die besturing van Hammerfight is echt superkut :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sub0kelvin
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 19:59:

Het is inderdaad credit card of via paypal al dan niet rechtstreeks gekoppeld aan je normale betaalrekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Room42 schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 20:42:
[...]

Nou, als je mij vijf euro overmaakt, dan krijg je van mij zo'n gift certificate. En ik wil het best voorschieten. Dat risico wil ik wel lopen.
Erg bedankt voor je aanbod. Het is echter niet meer nodig, want iemand anders heeft het al op die manier gedaan.

Ik vind het toch nog steeds vervelend dat je eigenlijk verplicht bent een creditcard te hebben voor dit soort dingen. In steam kun je gelukkig wel gewoon ideal gebruiken.

Welk van deze 5 spellen is het meest de moeite waard vinden jullie?

Trouwens, de steam in mac werkt niet voor alle spellen. Te weten: Crayon Physics en Hammerfight. Maar goed, een groot probleem is dat niet natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Vyo schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 16:18:
De vorige keer Revenge of the Titans misgelopen :( Had Crayons al eens gespeeld en die is het alleen al waard!
De vorige keer gaven ze na een tijdje als verrassing de eerdere bundels ook als een extraatje weg. Misschien wel dit keer opnieuw :)

(Zou wel fijn zijn, want ik heb de vorige bundel ook min of meer gemist)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 22:01:
[...]
Ik vind het toch nog steeds vervelend dat je eigenlijk verplicht bent een creditcard te hebben voor dit soort dingen. In steam kun je gelukkig wel gewoon ideal gebruiken. [...]
Tja, in de US is het helaas iets gebruikelijker om zo'n ding te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 22:01:
[...]Ik vind het toch nog steeds vervelend dat je eigenlijk verplicht bent een creditcard te hebben voor dit soort dingen.
Dat ben je niet. Kan ook gewoon via PayPal.
In steam kun je gelukkig wel gewoon ideal gebruiken.
Steam is daarmee ook echt een uitzondering. Bijna geen enkele internationale shop heeft iDeal, wat NL-only is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:22
Een tip is dan om www.3vcash.nl te gebruiken, prepaid Visa creditcard wat je via iDeal op de site kunt aanschaffen (kost €1 extra per €20 tegoed, €20 minimum). Paypal kun je ook koppelen aan je bank account (wat ik op het moment gebruik ;) )

Zelf heb ik de bundel ook aangeschaft, net als alle 3 voorgaande bundels. Ik vind Cogs wel tof op zich en het idee achter Hammerfight ook (helaas speelt ie niet lekker weg). Crayon Physics heb ik eerder al eens gespeeld, leuk concept erachter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 12:57
gekocht, i pay 11 dorrar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-07 11:52

Sinester

Game Guru

hmz nog nooit van deze acties gehoord, maar het is zeker een mooie!
Speel de laatste tijd veel indie games, dus dit pakket zal ik ook maar is gaan aanschaffen

Me steam lijst begint aardig te groeien

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Vandaag is VVVVVV (via Steam) blijkbaar geupdate, maar ik ben nu mijn savegame kwijt...

Is dat een bug?

Fuck: http://distractionware.com/forum/index.php?topic=361.0
Schijnt dus zo te horen. Wachten op een converter dan maar |:(

[ Voor 37% gewijzigd door Compizfox op 28-07-2011 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

Voor de mensen die het nog niet wisten je kan al sje HIB #3 hebt gekocht minecraft gratis spelen tot 14 augustus.

Quote: You can play Minecraft for free until August 14th when you buy this sweet bundle. The price? You decide! www.humblebundle.com

Als je op de key pagina gaat kan je de code redeemen voor minecraft :D.
http://www.minecraft.net/humble/

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 21:05

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik heb nu de 2e en 3e bundle. De eerste heb ik gemist omdat ik toen op vakantie was. Jammer dat de oude bundles niet beschikbaar blijven.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

GAMEKINGZ schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 07:59:
Voor de mensen die het nog niet wisten je kan al sje HIB #3 hebt gekocht minecraft gratis spelen tot 14 augustus.

Quote: You can play Minecraft for free until August 14th when you buy this sweet bundle. The price? You decide! www.humblebundle.com

Als je op de key pagina gaat kan je de code redeemen voor minecraft :D.
http://www.minecraft.net/humble/
Huh whut? Waar stond dat? Of is dat pas sinds vandaag bekend? thx iig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sub0kelvin
Bor de Wollef schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 10:59:
Ik heb nu de 2e en 3e bundle. De eerste heb ik gemist omdat ik toen op vakantie was. Jammer dat de oude bundles niet beschikbaar blijven.
Op een gegeven moment (zo rond de 180.000 klanten) kreeg iedereen die de 2e bundel gekocht had de spellen van de 1e bundel gratis op je bundelpagina. Voor nieuwe klanten die de 2e bundel pas na dat moment kochten was de enige eis dat je meer dan het gemiddelde op dat moment betaalde (ergens tussen de $5 en $8, uiteindelijk $7.83).

Maar inderdaad het is jammer dat gemist=gemist geldt, hoewel dat natuurlijk ook groot deel van de kracht van de actie is.
Compizfox schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 15:54:
[...]

Huh whut? Waar stond dat? Of is dat pas sinds vandaag bekend? thx iig :P
Gisteren bekend gemaakt : http://twitter.com/#!/humble/status/96722930578362368

[ Voor 16% gewijzigd door sub0kelvin op 29-07-2011 17:34 . Reden: verkeerde cijfers & extra quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

sub0kelvin schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 17:30:
[...]
Op een gegeven moment (zo rond de 180.000 klanten) kreeg iedereen die de 2e bundel gekocht had de spellen van de 1e bundel gratis op je bundelpagina. Voor nieuwe klanten die de 2e bundel pas na dat moment kochten was de enige eis dat je meer dan het gemiddelde op dat moment betaalde (ergens tussen de $5 en $8, uiteindelijk $7.83).
Alweer zo'n huh-moment :P Ik geloof dat ik de 2e bundle (dat was de Frozenbyte bundle toch?) toen voor €6 heb gekocht, maar ook hier wist ik niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Frozenbyte bundel is eigenlijk #3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Oh, idd ik zie het al. Dan heb ik zowel de 1e als de 2e bundle gemist zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSplitter
  • Registratie: April 2010
Ik heb ze ook (helaas) gemist. Ga ze vanavond meer even kopen, heb ik wat te doen in de vakantje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:21

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Compizfox schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 17:41:
Oh, idd ik zie het al. Dan heb ik zowel de 1e als de 2e bundle gemist zie ik.
Vaak kun je na een tijdje voor een kleine prijs de oude bundels erbij kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Laatst online: 20:43

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik heb hem ook gekocht <3

ALWEER! :D Alleen de eerste destijds gemist maar dankzij die 2e wel gehaald :+ Frozenbyte uiteraard ook gekocht en deze ook weer :D

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 16:21

Sagat

Is pappa x2!

Too much games, too little time.

Maar ik heb HIB 2 gekocht en 1 erbij gekregen, en FBB ook, dus ja, ik voel me eigenlijk verplicht om 3 ook te kopen. En idd, meer om het idee te steunen dan om ze daadwerkelijk te spelen, al hoewel ik de cogs demo stiekum nog best leuk vond.
VVVV vond ik interresant, maar die viel me toch iets tegen (sowieso heb ik em dus al legaal.......keer een of andere steam aanbieding waar ik ook oa eufloria bij had).

Weet iemand hoe lang de 'actie' nog loopt?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Sagat schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 12:53:

Weet iemand hoe lang de 'actie' nog loopt?
Staat op de website.

http://www.humblebundle.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vyo
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Vyo

Inmiddels ook een bundle voor m'n broertje gekocht. VVVVV is imho briljant, doet me enorm denken aan Megaman met de chiptune muziek en de gestoorde jumps, maar het is een stuk vergevender/gebruiksvriendelijker door de vele checkpoints. Prachtgame <3 Inmiddels ook de soundtrack gevonden, genaamd PPPPP door SoulEye @ http://www.souleye.se/pppppp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 16:56
VVVVV is inderdaad briljant, had een code gekregen van iemand voor deze bundel maar ga denk toch zelf nog maar even wat storten :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 16:56
Crayon is ook erg leuk maar die kende ik nog van paar jaar geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 16:21

Sagat

Is pappa x2!

Heh thanks, dat had ik zelf ook nog wel bedacht, maar ik had gehoopt dat iemand het wellicht uit zijn hoofd zou weten.
Anyways, misschien ook leuk voor de op, de actie loopt nog 8 dagen en 10 uur.
Dus einddatum wordt dan 10 augustus, dus als je wilt kopen zou ik dat zeker uiterlijk de 9de doen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sub0kelvin
quote: mailtje van zojuist
Humble update!

Humble Indie Bundle 3 just got a little better with Steel Storm: Burning Retribution!
Een 6e game is toegevoegd aan de bundle :) Blijft leuk die kleine verrassingen elke keer !

edit:
First! :P

[ Voor 4% gewijzigd door sub0kelvin op 01-08-2011 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ik zie dat we een extra spelletje hebben gekregen? :D (Steel storm)

edit:
Argh, ninja'd door subkelvin :P

[ Voor 45% gewijzigd door anandus op 01-08-2011 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Lol, en de site is direct onbereikbaar. Is die extra game voor iedereen, dus niet alleen voor mensen die nu nog kopen en te redeamen in Steam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 21:16:
Lol, en de site is direct onbereikbaar. Is die extra game voor iedereen, dus niet alleen voor mensen die nu nog kopen en te redeamen in Steam?
De game is voor iedereen, staat op je downloadpagina. Of-ie ook in Steam komt weet ik niet.
Hij bestaat wel in Steam. Dus ik vermoed dat-ie op een gegeven moment wel in mijn library verschijnt? :)

[ Voor 18% gewijzigd door anandus op 01-08-2011 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Downloadpagina: check (was net even onbereikbaar). Je kunt de bundle alleen geen 2e keer activeren in Steam dus mocht hij er bij komen dan zal het automatisch moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 21:19:
Downloadpagina: check (was net even onbereikbaar). Je kunt de bundle alleen geen 2e keer activeren in Steam dus mocht hij er bij komen dan zal het automatisch moeten gaan.
Bij eerdere bundles is dat ook zo gebeurd, dat een spelletje wat later erbij kwam, dus ik heb er alle fiducie in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sub0kelvin
Als hij er bijkomt zal het automatisch gaan. Is in het verleden ook gebeurd met games die pas later in de bundel kwamen. Gaat helemaal vanzelf, en persoonlijk verwacht ik wel dat hij in Steam gaat komen. Het doel van de guys is wel dat zoveel mogelijk games daar in gaan komen.

Overigens, Steel storm ziet er gaaf uit. Wel pittig en frustrerend, maar wel gaaf :)

Tip: de torrents gaan op dit moment een stuk sneller dan de site zelf.

edit:
Source van engine zit er ook bij trouwens. Altijd leuk fijn.

[ Voor 8% gewijzigd door sub0kelvin op 01-08-2011 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:03

IceStorm

This place is GoT-like!!!

De game staat er nu gewoon netjes bij in Steam. Prima deal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Leuk, extra spel. Ik had hem alleen al van de "Buy games not socks"-bundle (ook een indie-bundle). Wel leuk spel, prima gameplay. Niet eens zo moeilijk btw.

Enig voordeel is dat ik hem nu ook op Steam heb :P Ik had hem namelijk al op Desura.

[ Voor 22% gewijzigd door Compizfox op 01-08-2011 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSplitter
Leuk dat je er nog een game gratis bij krijgt :). Alleen jammer dat ik op een camping zit waar het 30 minuten duurt om het te downloaden terwijl het internet uitvalt... VVVVVV is trouwens wel erg leuk om te doen. Alleen ga ik ik ietwat vaak dood(nu al rond de 700x).
/me Hoopt nog steeds op een gift van de Bundle 2, ookal moet ik er voor betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_De_Beer
gm1999 schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 18:22:
Leuk dat je er nog een game gratis bij krijgt :). Alleen jammer dat ik op een camping zit waar het 30 minuten duurt om het te downloaden terwijl het internet uitvalt... VVVVVV is trouwens wel erg leuk om te doen. Alleen ga ik ik ietwat vaak dood(nu al rond de 700x).
/me Hoopt nog steeds op een gift van de Bundle 2, ookal moet ik er voor betalen.
Dan heb je geluk, want je krijgt nu ook gratis alle spellen van bundel #2 erbij! ;)
Dus je krijgt nu in totaal 11 spellen + Gratis 3 weken minecraft... veel beter kan het niet worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Niet online
Nice :). Erg leuk om te zien, ben vooral erg benieuwd naar Machinarium :).Iemand enig idee of deze games ook bij Steam worden toegevoegd? Zie ze (nog) niet, maar Steel Storm was namelijk meteen toegevoegd op Steam zodra hij beschikbaar was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_De_Beer
Orian schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 21:19:
Nice :). Erg leuk om te zien, ben vooral erg benieuwd naar Machinarium :).Iemand enig idee of deze games ook bij Steam worden toegevoegd? Zie ze (nog) niet, maar Steel Storm was namelijk meteen toegevoegd op Steam zodra hij beschikbaar was...
Werkt met een aparte key, moet je even naar die pagina toegaan waar je de eerste key ook hebt opgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Niet online
Dank je, heb hem gevonden. Ook handig voor mensen die de 2e bundel al hebben, kunnen ze hem weggeven :). Nu hopen dat bij de volgende (of deze) bundel de eerste nog wordt gegeven, dan heb ik ze allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Oeh nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Bas_De_Beer schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 20:59:
[...]

Dan heb je geluk, want je krijgt nu ook gratis alle spellen van bundel #2 erbij! ;)
Dus je krijgt nu in totaal 11 spellen + Gratis 3 weken minecraft... veel beter kan het niet worden
Which is w00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000t :P

Omdat ik vanwege een of andere vage reden van het bestaan van HB #2 afwist maar toendertijd pas erachterkwam dat ik m nog niet gekocht had toen de timer al goed en wel op 0 stond... en dat gebeurd dus nu geen 2e keer meer :p ... heb ik dus nu toch nog alle bundels *O*

[ Voor 7% gewijzigd door mindcrash op 03-08-2011 21:41 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik laat toch een pauze tussen de bundels over, tot nu toe heb ik 2 en 3 gekocht en kreeg ik bij deel 2 deel 1 kado, en nu bij deel 3 krijg ik 2 kado
Dus deel 4 overslaan en deel 5 kopen:dat bespaart geld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_De_Beer
Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 21:46:
Ik laat toch een pauze tussen de bundels over, tot nu toe heb ik 2 en 3 gekocht en kreeg ik bij deel 2 deel 1 kado, en nu bij deel 3 krijg ik 2 kado
Dus deel 4 overslaan en deel 5 kopen:dat bespaart geld :P
...Dan kun je net zo goed gewoon 1 cent geven voor de spellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:21

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Voor degenen die nu voor het eerst bundle 2 krijgen: probeer Revenge of the Titans eens uit. Het spel is echt briljant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

sebastius schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 22:39:
Voor degenen die nu voor het eerst bundle 2 krijgen: probeer Revenge of the Titans eens uit. Het spel is echt briljant!
I gotta agree with you, da spel is echt vet :D. Btw hopelijk komt Cortex Command snel op steam uit , ik wacht al sinds bundle 2 officieel uit was.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSplitter
Vaag, ik heb in totaal maar $1 aan deze bundle uitgegeven en toch kreeg ik de spellen xD EDIT: Oh wacht, als je een nieuwe bundle koopt moet je 5.17 betalen of meer.

[ Voor 30% gewijzigd door SideSplitter op 04-08-2011 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2506
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 13:44
nice had al $10 betaald voor de bundle maar nu ook nog de 2e bundle er gratis bij :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Wel jammer dat ze deze acties niet doen voor de mensen die al een Bundle hadden... Ik heb ze tot nu toe allemaal maar alleen de nieuwelingen krijgen dan een extra en de vaste klanten niet :'(

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Steel Storm was toch wel een extra voor vaste klanten?

BTW, * Compizfox had alleen HIB1 en HIB2 nog niet. Nu heb ik HIB2 erbij! Alleen HIB1 ontbreekt nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Compizfox schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 17:21:
Steel Storm was toch wel een extra voor vaste klanten?

BTW, * Compizfox had alleen HIB1 en HIB2 nog niet. Nu heb ik HIB2 erbij! Alleen HIB1 ontbreekt nog.
Voor iedereen was die ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Jup, dat wil ik daar juist mee zeggen :P Deze extra is dus niet alleen voor nieuwelingen, maar ook vaste klanten hebben er wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Compizfox schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 17:44:
Jup, dat wil ik daar juist mee zeggen :P Deze extra is dus niet alleen voor nieuwelingen, maar ook vaste klanten hebben er wat aan.
Ja maar de extra die ze nu hebben uitgedeeld is voor nieuwkomers want de vaste klanten hebben al wat ;) Die nieuwe is voor iedereen dus niet alleen speciaal voor vaste klanten.

Mensen die dus elke keer netjes de bundle kopen krijgen dus niets extra extra. Die doen gewoon mee met de rest eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSplitter
Heb je nog wat weg te geven op een verjaardag van een vriend oid ;) Cortrex Command is trouwens ookwel grappig, alleen het lopen bugt hier een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBasch
  • Laatst online: 11-09 20:02
Touchdomex schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 17:48:
[...]

Ja maar de extra die ze nu hebben uitgedeeld is voor nieuwkomers want de vaste klanten hebben al wat ;) Die nieuwe is voor iedereen dus niet alleen speciaal voor vaste klanten.

Mensen die dus elke keer netjes de bundle kopen krijgen dus niets extra extra. Die doen gewoon mee met de rest eigenlijk...
Jawel, je krijgt bundel 2 nogmaals. Dus als je je steam key ophaalt kun je die aan iemand anders geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

iBasch schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 18:27:
[...]

Jawel, je krijgt bundel 2 nogmaals. Dus als je je steam key ophaalt kun je die aan iemand anders geven.
Ja maar daar heb ik persoonlijk toch niets aan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-09 17:55
Ik heb HIB1,2 en 3 en ook de FBB. ik heb mijn extra 2de bundle aan mijn broertje gegeven die vind die games ook wel geinig. Ik vind alle games van de HIB bundles wacht alleen nog op splot welke hopelijk snel uitkomt.

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Touchdomex schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 17:48:
[...]
Ja maar de extra die ze nu hebben uitgedeeld is voor nieuwkomers want de vaste klanten hebben al wat ;)
Dat is niet juist, dat wat volgens jou de vaste klanten al hebben, hebben de nieuwkomers ook gekregen.
Maar die extra is idd wel voor mensen die de eerdere bundles nog niet hadden. Maar om die 'nieuwkomers' te noemen... Ik had bijvoorbeeld zelf de HFB al wel, maar de HIB2 nog niet. Dus ik heb er wel wat aan gehad.
Touchdomex schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 18:34:
[...]
Ja maar daar heb ik persoonlijk toch niets aan 8)7
Tuurlijk wel, dat kun je toch als cadeau geven? :? Dan hoef jij geen ander cadeau te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Braid, Machinarium en Revenge of the Titans al, maar toch maar de bundle gehaald voor $13,37 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
iBasch schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 18:27:
[...]

Nee, hoor, die Steam key geeft dan aan dat-ie al gebruikt is (helaas).
Ik geloof dat het gewoon de key is die je bij bundle 2 kreeg namelijk.

[ Voor 10% gewijzigd door anandus op 04-08-2011 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plymp
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:31
Beetje laat, maar wel op tijd, dus heb hem dit keer gekocht. Was bij bundle 2 veel te laat, maar dat heb ik nu ruimschoots ingehaald, dus die krijgen we erbij :). Vanavond maar effe de steam keys op mijn Mac in voeren. Wel grappig om te zien dat Linux gebruikers gemiddeld het meest betalen en Windows gebruikers het minst.

Ben wel benieuwd welke verdeling van het geld iedereen heeft gekozen. Ik heb gekozen voor een beetje naar Humble Bundle, een beetje naar de developers van #2 en #3 en de rest naar Child's Play (EFF heb ik niet zoveel mee).

[ Voor 37% gewijzigd door Plymp op 05-08-2011 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 16:49
anandus schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 21:58:
[...]
Nee, hoor, die Steam key geeft dan aan dat-ie al gebruikt is (helaas).
Ik geloof dat het gewoon de key is die je bij bundle 2 kreeg namelijk.
Ik heb mijn extra gekregen bundle 2 anders toch echt weg kunnen geven aan een maatje van me, werd gewoon geaccepteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
mhoogendam schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 09:51:
[...]

Ik heb mijn extra gekregen bundle 2 anders toch echt weg kunnen geven aan een maatje van me, werd gewoon geaccepteerd.
Vreemd, bij mij was het precies dezelfde key die ik kreeg bij bundle 2 (heb het zelfs nog even dubbelgecheckt en het mailtje van bundle 2 opgezocht).
Misschien had je bundle 2 op een ander emailadres gekocht ofzo?

[ Voor 9% gewijzigd door anandus op 05-08-2011 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 16:49
anandus schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 11:22:
[...]
Vreemd, bij mij was het precies dezelfde key die ik kreeg bij bundle 2 (heb het zelfs nog even dubbelgecheckt en het mailtje van bundle 2 opgezocht).
Misschien had je bundle 2 op een ander emailadres gekocht ofzo?
Zojuist even gechecked door bundle2 link op te zoeken.
-Mail adres was gelijk aan de vorige bestelling
-Bundle key link (in de mail) zijn verschillend
-Steam keys zijn verschillend voor bundle 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Dan ben je denk ik een enorme mazzelaar :P

Edit:
Even mij cache leeggooien, misschien dat dat helpt.

[ Voor 42% gewijzigd door anandus op 05-08-2011 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSplitter
En Atom Zombie Smasher hoort nu ook bij de bundle.
Pagina: 1 2 Laatste