Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• TheFirepit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-11 15:32
Binnenkort wil ik een tablet gaan aanschaffen. Na een tijdje rondgekeken te hebben zijn er een aantal eisen waaraan de tablet zou moeten voldoen. De meeste eisen zijn bij alle tablets wel aanwezig, maar over een onderdeel kan ik vrij weinig vinden.

De tablet zou ik namelijk ook als media center willen gebruiken om films en dergelijke op mijn TV af te spelen. Een vereiste aan de tablet is dan ook dat er een HDMI out op zit. Mijn budget ligt op maximaal 250 euro en het scherm wil ik graag ongeveer 10" hebben.

Het bovenstaande resulteerd in de Pricewatch in vier mogelijke tablet, namelijk:
- Hannspree HANNSpad SN10T1
- Viewsonic ViewPad V10s
- Archos 101 Internet Tablet 8GB
- Point of View Mobii Tegra Table 10.2"

Verder staan er in Het topic voor onbekende en exotische Android-tablets ook nog een aantal interessante tablets.

Wat ik graag zou willen weten is welke in staat zijn om goed een 720p/1080p film via de HDMI out op TV te vertonen.

Een wens hiernaast is nog dat ik graag Honeycomb op de tablet zou willen hebben. Eventueel via een custom rom, maar het is geen harde eis.

It's nice to be important, but it's more important to be nice.

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:22
Naar mijn bescheiden mening zijn tablets nog niet geschikt om als media center te dienen.
Ik denk dat je beter af bent met een media center pc en dan kun je bijvoorbeeld met je tablet vanaf de bank vlc bedienen. (of de hele pc met vnc/teamviewer)

Ik zou het in die richting zoeken.

[ Voor 6% gewijzigd door KnoxNL op 26-07-2011 12:54 ]

• TheFirepit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-11 15:32
KnoxNL schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 12:54:
Naar mijn bescheiden mening zijn tablets nog niet geschikt om als media center te dienen.
Ik denk dat je beter af bent met een media center pc en dan kun je bijvoorbeeld met je tablet vanaf de bank vlc bedienen. (of de hele pc met vnc/teamviewer)

Ik zou het in die richting zoeken.
Is dit omdat hij geen 720p/1080p kan afspelen via HDMI?

Het is niet zo dat ik hem permanent als media center in wil zetten, maar alleen wil aankoppelen als ik een keer een filmpje wil kijken. Omdat ik dat toch niet heel vaak doe heb ik eigenlijk geen trek om er een aparte media center voor neer te zetten.

It's nice to be important, but it's more important to be nice.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:56

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Het is niet de bedoeling om je wensenpakket hier te posten en te verwachten dat andere tweakers het zoekwerk gaan doen. Alleen jij kunt de beslissing nemen welk tablet voor jou het interessantst is, niet een ander. Mocht je blijven twijfelen tussen 2 tablets, dan kun je daar gerust een topic voor openen met een duidelijke topicstart. Nu noem je 4 tablets op & een topic vol met tablets en dat is niet de bedoeling.
Ik zet een slotje op dit topic. Zodra je een zelf een keuze hebt gemaakt en een specifiekere TS wilt maken kan ik hem eventueel weer openen.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Dit topic is gesloten.