Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

google music

Pagina: 1
Acties:
  • 229 views

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Google music; streamt jouw muziek (gehost bij google) door naar mobiele/web locatie :P
een deel O-) van mijn muziek collectie is niet gekocht, kan dat problemen opleveren? er wordt geschreven dat de nummers op authenticiteit gecontroleerd worden en dat google vrij is mijn tracks en keuzes te mogen analyseren en doorgeven aan hun partners (??)

[ Voor 12% gewijzigd door himlims_ op 24-07-2011 05:00 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:07
Zou eigenlijk geen problemen mogen leveren. In nederland mag je muziek downloaden en zolang je enkel naar jezelf streamt zou er nix aan de hand mogen zijn. Maar of Google dat ook zo vind en dan niet blokkeerd, geen idee.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Zoals je zelf inmiddels ook ontdekt had loopt er een discussie en ervaringen draadje in Google Android, namelijk Google Music Beta. Ik zou de vraag daar stellen als je dat nog niet gedaan hebt ;)

Om een eventuele discussie over 'niet gekochte muziek' in google music centraal te houden hang ik hier een slotje aan. Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier of via de DM!

Desktop | Server | Laptop

Dit topic is gesloten.