[multi] Warhammer 40.000: Space Marine

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 13:23:
[...]

Je kan ook gewoon cover zoeken natuurijk. Je hebt al een control stick /wasd-keys waarmee je kan lopen. De liefhebbers van coversystemen zoeken gewoon een shooter op rails: Pew pew, knop x, pew pew, knop x, pew pew, einde level.
Dat weet ik, maar dat bedoel ik ook niet. De developers riepen vaker dat Space Marines geen dekking zoeken, en veel fans van deze game ook, maar dat is complete onzin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:42

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
EnigmaNL schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 14:25:
[...]

Dat weet ik, maar dat bedoel ik ook niet. De developers riepen vaker dat Space Marines geen dekking zoeken, en veel fans van deze game ook, maar dat is complete onzin :)
Natuurlijk, het is uiteraard veel stoerder om te zeggen dat dekking zoeken voor watjes is :P Ik zit er verder niet zo mee, de meeste andere shooters kennen ook geen dekking maar daar kan je vaak wel crouchen. Naja, dodgen kan wel in elk geval.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 13:38:
[...]

LOL, want dit is geen shooter op rails. :+
Natuurlijk wel (niet in de MP natuurlijk), maar je snapt wat ik bedoel ;). Ik heb mij in GoW groen en geel geergert aan het feit dat je achter sommige dingen wel cover kon nemen en achter andere weer niet.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2011 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
EnigmaNL schreef op donderdag 15 september 2011 @ 23:24:
Ik moet zeggen dat het idee van "Space Marines zoeken geen dekking" natuurlijk complete onzin is...

Voor een spel dat gebaseerd is op een universum ontstaan uit een tabletop strategie game klopt er niks van. Ik heb geruime tijd de tabletop gespeeld (nu min of meer even een break van genomen) maar daarin speelt dekking zoeken een belangrijke rol, zelfs voor Space Marines... In dit spel doen ze alsof Space Marines onoverwinnelijk zijn maar daar klopt juist niks van. Space Marines zoeken dekking, net als alle andere legers in het W40K universum, ze hebben het misschien niet zo hard nodig als Imperial Guard bijvoorbeeld maar het is zeker belangrijk.

Ik denk dat het ontbreken van een cover system (afgezien van het ouderwetse achter een muurtje gaan staan) gedaan is om de vergelijking met Gears of War proberen te ontwijken, wat helaas niet gelukt is omdat mensen zonder kennis van het W40K universum de game maar wat graag beschuldigen van plagiaat.

Net nog iets vreemds ontdekt. Ik heb bijvoorbeeld het hele Veteran set unlocked maar toch kan ik hem bij Armor Sets niet kiezen in de customizer. Alle losse onderdelen kan ik wel gewoon equippen... Volgens de armor challenges heb ik de helm nog niet unlocked maar ik kan hem gewoon selecteren en dragen, heel vreemd.
Ik kan schieten in dit spel en voor 75% in dekking staan.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Postius schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 20:18:
[...]

Ik kan schieten in dit spel en voor 75% in dekking staan.
Gefeliciteerd! Ik ook. Maar dat is niet wat ik bedoel en als je mijn bericht gelezen hebt weet je dat ook wel, of niet dan?

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-09 09:27
Hijs wel leuk opzich dat spel ;) Bij Chapter 10 ;)

Verwijderd

heeft iemand een idee wanneer de coop komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-09 00:09
M4DMan schreef op woensdag 14 september 2011 @ 08:25:
[...]

Ja was erg vermakelijk idd haha! En de groep is een feit, joinen mensen :9

Ik las ook op de Space Marine Facebook dat de Exterminatus mode er bijna aan zit te komen, kan niet lang meer duren! Dat word denk ik toch wel mn meest gespeelde mode als ie uit is O-)
Ik ben ook even lid geworden. Kom op mensen joinen, misschien kunnen we dan wel met een heel team een potje knallen 8) http://steamcommunity.com/groups/got40k

[ Voor 4% gewijzigd door Robolokotobo op 18-09-2011 19:33 ]

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Lol.. Zojuist de review op gamez gelezen van Space Marine... Wat een rant, weer veel vergelijkingen met Gears of War, ook over de 'tickers' (bomb squigs)... Echter bestaan die toch al heel wat langer in het Warhammer universum dan GoW bestaat... #fail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-04-2024

M4DMan

Into disorder!

Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 20:23:
heeft iemand een idee wanneer de coop komt?
Ik gok de eerste week van oktober, maar pin me dr niet op vast :P Zoiets kan altijd uitlopen, zeker bij Relic O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Rann schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 09:15:
Lol.. Zojuist de review op gamez gelezen van Space Marine... Wat een rant, weer veel vergelijkingen met Gears of War, ook over de 'tickers' (bomb squigs)... Echter bestaan die toch al heel wat langer in het Warhammer universum dan GoW bestaat... #fail
Ach tja, ik denk dat Space Marine toch meer een spel is voor de liefhebbers van de lore en tabletop. Als je er niet bekend mee bent zal je er idd niet zo gek veel van snappen. Wat ik wel een gemiste kans vind is dat ze zo weinig achtergrond info geven. In Kill Team had je een soort mini Lexicanum waar er toch wat meer info gegeven werd over de diverse characters en wezens. Zoiets hadden ze er toch wel in mogen doen, eventueel gecombineerd met wat mooie artwork of filmpjes. Gewoon van die kleine unlockables/collectibles, naast of in plaats van de servo skulls (waarvan ik het idee heb dat mensen die niet met de lore bekend zijn geen flauw idee hebben wat dat nou eigenlijk zijn).
Een kort introfilmpje met daarin de geschiedenis van Space Marines in een notendop zou ook wel leuk zijn want ik denk dat een hoop spelers bij het horen van "For the Emperor!" zoiets hebben van "euh, wtf :? "

Persoonlijk vind ik het erg leuk en rondlopen in een fabriek laat je zelfs als Space Marine klein voelen :) Kijk ook erg uit naar de co-op mode.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Hier precies hetzelfde... Zelf ben ik geen Warhammer fan, maar ik ken DoW2 redelijk, toch was het verhaal me toch redelijk duidelijk. Maar ja, een basis was misschien iets duidelijker geweest.

Ben zelf zo benieuwd naar de co-op! ;) Hoop dat er wat leuke dingen tussen zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 19:01

Sm0k3r

cough...cough...

Vrijdag schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 09:42:
[...]

Ach tja, ik denk dat Space Marine toch meer een spel is voor de liefhebbers van de lore en tabletop. Als je er niet bekend mee bent zal je er idd niet zo gek veel van snappen. Wat ik wel een gemiste kans vind is dat ze zo weinig achtergrond info geven. In Kill Team had je een soort mini Lexicanum waar er toch wat meer info gegeven werd over de diverse characters en wezens. Zoiets hadden ze er toch wel in mogen doen, eventueel gecombineerd met wat mooie artwork of filmpjes. Gewoon van die kleine unlockables/collectibles, naast of in plaats van de servo skulls (waarvan ik het idee heb dat mensen die niet met de lore bekend zijn geen flauw idee hebben wat dat nou eigenlijk zijn).
Een kort introfilmpje met daarin de geschiedenis van Space Marines in een notendop zou ook wel leuk zijn want ik denk dat een hoop spelers bij het horen van "For the Emperor!" zoiets hebben van "euh, wtf :? "

Persoonlijk vind ik het erg leuk en rondlopen in een fabriek laat je zelfs als Space Marine klein voelen :) Kijk ook erg uit naar de co-op mode.
Ik denk dat dit een bewuste keuze is zodat mensen gaan googlen en terecht komen op de gamesworkshop site en hopelijk daar dingen gaan aanschaffen als ze echt geintresseerd zijn.

Ik denk dat aantal hits is gestegen sinds dow2 en Space Marine want zelfs ik ging even kijken of de animaties wel kloppen vergeleken met de miniaturen en tekeningen.

De tyranids die ik ken zagen er heel heel anders uit vergeleken met huidige generatie modellen.

Dit is de Carnifex die ik ken van vroeger: http://nwgamesupply.com/images/Carnifex.png

Dit is huidige Carnifex: http://www.games-workshop...Carnifex1Main_873x627.jpg

De oude Tyranids zagen er gladder uit vroeger ala Aliens van de film, nu hebben ze meer reliëf, draken schubben of zoiets.

[ Voor 12% gewijzigd door Sm0k3r op 20-09-2011 10:03 ]

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Verwijderd

Ik ben ook Via DOW de Warhammer 40k franchise ingerold hehe heb zelfs de codexen enzo omdat ik deze leuk vind om te lezen maar de tabletop ben ik nooit aan toegekomen!

heb alle DOW games inmiddels op de plank staan en uitgespeeld,en ook enorm genoted van een mod voor dark crusade (Firestorm over Kaurava).

Nu lekker aan het spacemarinen in spacemarine, favoriete chapter zijn de Imperial Fists! ik speel xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Mute all knop is te gebruiken sinds gisteravond.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Sm0k3r schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 09:53:
Mute all knop is te gebruiken sinds gisteravond.
Hierbij de link naar de volledige patch informatie voor PC:

Space Marine PC update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Eindelijk kunnen we op de ps3 nu ook multiplayeren zonder eerst uren te hoeven wachten. :D

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guardian-spirit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-03-2023
Net uitgespeeld.

Ondanks dat "het niet dekking zoeken" / "weinig nadruk op dekking zoeken" niet helemaal rijmt met de "echte" warhammer universe...vind ik die hele ethos toch baas!

Ik heb me nooit echt verdiept in de Warhammer universe maar het blijft me toch boeien...misschien is het omdat de mensheid in de Warhammer universe nergens voor terugdeinzen, geen softe gedoe zoals je die in andere sci-fi films/settings ziet...

Op veel punten viel het me tegen...had meer verwacht. Ik heb lange tijd geen game gespeeld, begon vorige week met Space Marine, en heb hem een week later op "Hard" uitgespeeld. Het enigste "moeilijke" momente was het einde (en zelfs dat viel mee). Het gehele pad is voor je uitgestippeld, het is niet zoeken...of meerdere manieren van iets doen / uitgang vinden....nee...het is meer van A naar B en daartussen mag je de baas uitgangen (wat heel leuk was/is!).
Qua content vond ik het ook "weinig". Maar Space Marine is toch een game geworden wat leuk is en lekker wegspeelt (misschien iets te makkelijk). Ik had ook graag gezien dat er iets meer met de melee wapens werd gedaan... (upgraden, combo's,...)

De bedoeling is dat het shooter zou worden, toch heb ik het gevoel dat de Warhammer games wat meer "nadenken" verwacht (dit is meer mijn gevoel, ieder ervaart het anders). Zoals ik eerder aangaf het kunnen upgraden van je wapens. Of jezelf, armour, je battle brothers...

Ik hoop dat er ooit een game komt ala Space Hulk / Space Hulk - Vengence of the blood angels / Space Crusade.

Voor degene die nog moeten beginnen aan deze game, laat je niet teveel afleiden door het negatieve...gewoon spelen...het is een game dat lekker wegspeelt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

guardian-spirit schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 14:17:
Net uitgespeeld.

Ondanks dat "het niet dekking zoeken" / "weinig nadruk op dekking zoeken" niet helemaal rijmt met de "echte" warhammer universe...vind ik die hele ethos toch baas!

Ik heb me nooit echt verdiept in de Warhammer universe maar het blijft me toch boeien...misschien is het omdat de mensheid in de Warhammer universe nergens voor terugdeinzen, geen softe gedoe zoals je die in andere sci-fi films/settings ziet...

Op veel punten viel het me tegen...had meer verwacht. Ik heb lange tijd geen game gespeeld, begon vorige week met Space Marine, en heb hem een week later op "Hard" uitgespeeld. Het enigste "moeilijke" momente was het einde (en zelfs dat viel mee). Het gehele pad is voor je uitgestippeld, het is niet zoeken...of meerdere manieren van iets doen / uitgang vinden....nee...het is meer van A naar B en daartussen mag je de baas uitgangen (wat heel leuk was/is!).
Qua content vond ik het ook "weinig". Maar Space Marine is toch een game geworden wat leuk is en lekker wegspeelt (misschien iets te makkelijk). Ik had ook graag gezien dat er iets meer met de melee wapens werd gedaan... (upgraden, combo's,...)

De bedoeling is dat het shooter zou worden, toch heb ik het gevoel dat de Warhammer games wat meer "nadenken" verwacht (dit is meer mijn gevoel, ieder ervaart het anders). Zoals ik eerder aangaf het kunnen upgraden van je wapens. Of jezelf, armour, je battle brothers...

Ik hoop dat er ooit een game komt ala Space Hulk / Space Hulk - Vengence of the blood angels / Space Crusade.

Voor degene die nog moeten beginnen aan deze game, laat je niet teveel afleiden door het negatieve...gewoon spelen...het is een game dat lekker wegspeelt!
De mensheid waar je het over hebt is niks waard, we planten ons zo snel voort dat we met duizenden komen, de Space Marines zijn al lang geen mens meer, daarom zie je ook in het spel de mens buigen en hun lord noemen.

Wij zijn niks anders dan een menselijke schild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guardian-spirit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-03-2023
Sm0k3r schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 14:50:
[...]

De mensheid waar je het over hebt is niks waard, we planten ons zo snel voort dat we met duizenden komen, de Space Marines zijn al lang geen mens meer, daarom zie je ook in het spel de mens buigen en hun lord noemen.

Wij zijn niks anders dan een menselijke schild.
Je hebt wel een punt.

Het is volgens mij denk ik zelfs veel erger, de god-emperror wordt toch in "leven" gehouden door de self-sacrifice van 1000 psykers per dag? Ik weet het niet hoor, iemand die bekend is met de Warhammer universe kan dat nog beter uitleggen. Wat ik in de Space Marines zie, is een totale eenheid dat nergens voor terugdeinst en tot in het zeer extreme loyaal aan de emperror.

(maar ze => mensheid hebben in de Warhammmer universe geen oorlog(en) onderling.... toch?)

Hoe fout die "humans" ook mogen zijn in de Warhammer universe....het blijft me fascineren ...hun hele ethos.
Maar goed, ik moet die codexen gaan lezen dan heb ik er zelf ook een beter beeld van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

guardian-spirit schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 15:18:
[...]

Je hebt wel een punt.

Het is volgens mij denk ik zelfs veel erger, de god-emperror wordt toch in "leven" gehouden door de self-sacrifice van 1000 psykers per dag? Ik weet het niet hoor, iemand die bekend is met de Warhammer universe kan dat nog beter uitleggen. Wat ik in de Space Marines zie, is een totale eenheid dat nergens voor terugdeinst en tot in het zeer extreme loyaal aan de emperror.

(maar ze => mensheid hebben in de Warhammmer universe geen oorlog(en) onderling.... toch?)

Hoe fout die "humans" ook mogen zijn in de Warhammer universe....het blijft me fascineren ...hun hele ethos.
Maar goed, ik moet die codexen gaan lezen dan heb ik er zelf ook een beter beeld van.
in de Dawn of war games (Dark crusade en soulstorm) speelde je op een soort van kaart en vocht je ook tegen de imperial guard,het werd in het verhaal een beetje verwerkt alszijnde dat de IG iets had gevonden en veilig gesteld en niet wilde wijken voor de Space marines waardoor het op een confrontatie uitkwam.

totale vernietiging van planeten is ook niet uitgesloten als er vermoedens van heresy waren :P
guardian-spirit schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 14:17:

weet dat ze met een MMORPG bezig zijn gebaseerd op het 40k universum,wordt helaas weinig info over losgelaten maar op de site van THQ staat wel al een release date van April 2013!
is inmiddels ook al een filmpje met de eerste factie "the imperium" lijkt me een wat diepgaandere en leuke titel!

op het moment ben ik me voornamelijk aan het vermaken in de multiplayer als Devastator gewoon met de mitrailleur,lascannons enzo vind ik niet zo lekker, doe voornamelijk seize ground waarbij je je zo heerlijk op kan stellen op bepaalde punten,vooral bij die ene map destroyed bridge ofzo? dan ga ik in de tunnel staan in dat hoekje en laat ik een regen van lood los op alles wat beweegt...heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orionpax
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-05-2024
Hmm lang geleden dat ik online shooters heb gespeeld. Nooit begrepen wat de lol is van dat level niveau in online shooters? Kom je met je level 1 aanzetten tegen allemaal level 13/14. Ben je al blij als je ratio 1-20 is. Geef mij maar een shooter waar het om de skills draait en niet hoelang je speelt.

Verwijderd

orionpax schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 23:43:
Hmm lang geleden dat ik online shooters heb gespeeld. Nooit begrepen wat de lol is van dat level niveau in online shooters? Kom je met je level 1 aanzetten tegen allemaal level 13/14. Ben je al blij als je ratio 1-20 is. Geef mij maar een shooter waar het om de skills draait en niet hoelang je speelt.
nou mijn ervaring is dat dat in deze game best wel meevalt hoor, de perks die haalbaar zijn maken een ander niet overwinnelijk verhogen alleen het gebruikers gemak van bepaalde classes/wapens en zijn nog redelijk makkelijk uit te schakelen voor een starter.

leuke optie vind ik ook dat je de wapen sets van de persoon die je heeft uitgeschakeld kan kiezen bij de volgende keer dat je respawned zo kwam ik al vroeg in aanraking met de stormbolter :)

maar wat voor class is eigelijk favoriet bij iedereen?ik ben wel gecharmeerd vd de Devastator :)

• Postius
orionpax schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 23:43:
Euh, jij bent de enige die hier level gelijk stelt aan skills.

Als je onder lvl 10 bent kan je prima bij de eerste 3 eindigen met scores. Ongeacht wat voor level je tegen speelt.
Als je skills dan hebt teminste...... :9

Edit:Uiteraard maken perks het wat makkelijker, maar een wereld van verschil is het ook niet. Die grenade upgrade vind ik zelf wel hilarisch :9 (vooral als je ze combineert lol)

[ Voor 11% gewijzigd door Postius op 29-09-2011 01:32 ]

Verwijderd

Postius schreef op woensdag 28 september 2011 @ 18:00:
[...]

Euh, jij bent de enige die hier level gelijk stelt aan skills.

Als je onder lvl 10 bent kan je prima bij de eerste 3 eindigen met scores. Ongeacht wat voor level je tegen speelt.
Als je skills dan hebt teminste...... :9
Natuurlijk (ik eindig 9 van de 10 potjes op #1), neemt niet weg dat het een stuk beter gaat als je die speciale bolter kogels hebt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Exterminatus komt er bijna aan!

Kan niet wachten :P

edit:
Officiele datum bekendgemaakt, 25 oktober!

[ Voor 36% gewijzigd door M4DMan op 10-10-2011 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janwer
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21-08 19:02
Ben vandaag aan de singleplayer begonnen en die valt me best wel tegen. Slechte graphics, saaie gameplay. Nee dit is het niet voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Exterminatus komt vandaag uit:

Afbeeldingslocatie: http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20110907191904/spacemarine/images/thumb/5/5c/Coopshot1.jpg/830px-Coopshot1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20110907191907/spacemarine/images/thumb/7/76/Coopshot2.jpg/830px-Coopshot2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20110907191904/spacemarine/images/thumb/b/bb/Coopshot3.jpg/830px-Coopshot3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20110907191908/spacemarine/images/thumb/3/38/Coopshot4.jpg/830px-Coopshot4.jpg
Confirmed Info:

1.) Space Marine will have 4 player online Co-Op and will be FREE to anyone who purchases the game.
2.) Co-Op will be Space Marine vs. Orks & Forces of Chaos.
3.) All 3 Multiplayer classes will be available (Tactical Marine, Devastator or Assault Marine)
4.) Multiplayer Perks can be applied to each of the 3 classes that you have unlocked via Multiplayer progression
5.) Co-Op progression will apply to your multiplayer ranking (Unlocks perks & weapons)

6.) Co-Op will initially launch with 2 scenarios: Assault on Hab Center Andreas & Escape from Kalkys Facility. Each will include multiple arenas.
7.) Co-Op will be score based featuring global leaderboards. There will be score multipliers and dynamic challenges to help teams boost their scores.
8.) Will be available for FREE for ALL Space Marine Customers on PC, Xbox 360 & PS3 on October 25th, 2011.

Hands on coverage of Co-Op can be found here:
IGN: http://pc.ign.com/articles/119/1192027p1.html
GameSpot: http://www.gamespot.com/x...all;title;1&mode=previews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote enig idee hoe laat de update erop zal staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 11:56:
[...]

quote enig idee hoe laat de update erop zal staan?
Voor de PS3 schijnt het al te spelen te zijn. Ik gok dat ze voor de overige platformen eastern time aanhouden, dus Nederlandse tijd ergens begin van de avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

650mb patch

ben erg benieuwd hoe het is

dit is zoals space marine bedoeld is.

damm geweldige modus

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2011 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Verdorie, gisteren en vanmorgen gecheckt maar niks voor de Xbox :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vermakkelijk. Maar het is wel gelijk duidelijk dat al die mensen die zo graag assault marine spelen niet bepaald het team helpen. Assault marines gaan echt veel te vaak dood. Tactical Marines zijn imo het beste. Ik gebruik sowieso de perk dat ik twee wapens kan dragen. Ben er nog niet uit wat ik fijn vind: multi melta + plasma gun + improved melta charge OF bolter + storm bolter + kraken rounds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouwe272
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-09 11:40
DLC is er nog steeds niet op de 360...... weet iemand hoe dit kan?? Had er al lang moeten zijn volgens mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Op het officiele forum wordt gezegd dat ze problemen hebben met Microsoft/Live. Heeft weer te maken met de regels die Microsoft hanteert. Tot nu toe geven ze geen datum, en er zijn ook spelers die vrezen dat het ineens betaalde contect zal worden omdat MS niet zo snel gratis dingen weggeeft op Live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Kijk, nog maar één nachtje slapen dus: http://www.spacemarine.com/forums/topic/8502

Eindelijk voor de Xbox :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zooo nou na de nieuwe Exterminatus mode veelvuldig te hebben gespeeld moet ik zeggen dat ik er best tevreden over ben eigelijk (speel het op de xbox)

na een poosje gaat het me echter wel een beetje vervelen en dan stap ik weer over op de reguliere multiplayer mode's ! mogen van mij echter wel wat mode's bij ala Unreal tournament (1999 versie)

exterminatus leent zich in mijn ogen ook zeer goed voor het oefenen met classes..
ikzelf speel voornamelijk ranged met de Dev class en ben niet zo vaardig in het spelen met de assault class.
in exterminatus heb ik eens op mn gemak met de assault class gespeeld om de basics wat makkelijker onder de knie te krijgen en moet toegeven dat de exterminatus mode wat meer vergevings gezind is dat de reguliere multiplayer modussen haha

maar leuk kannie wachten tot de volgende patch... nog mensen active hier btw? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Voor de Xbox is de nieuwe Chaos DLC uitgekomen:

http://marketplace.xbox.c...94-4220-8fa1-811b0787549a

Met bijbehorende achievements: http://www.trueachievements.com/dlc.aspx?dlcid=4239

Ook voor andere platformen trouwens :)

[ Voor 7% gewijzigd door Vrijdag op 21-12-2011 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ook problemen met de nieuwe dreadnought dlc?

ik heb hem aangeschaft en geinstalleerd maar kan enkel de classic en chaos maps spelen, als ik de dreadnought maps wil doen moet ik hem opnieuw installeren en begint het weer van voor af aan (wordt ik weer naar het installatie scherm gestuurd terwijl ik hem toch echt wel geinstalleerd heb)

op de classic en chaos maps werkt alles goed, speel het op de xbox360 btw,meer mensen met dit probleem?

ik heb voornamelijk Devasator gespeeld met de heavy bolter en sinds gisteren maar even de plasma cannon opgepakt omdat ik op de bolter al alle perks heb.

daarnaast wissel ik het af met de tactical met of de relic bolter of de twin linked bolters,de jumpacks laat ik over aan de jongere generatie met de snellere reflexen haha, mischien dat ik me daaraan waag als ik het dev/tac combootje zat ben

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2012 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Oooh, is het al uit? :D Dan ga ik dat maar snel proberen, ik ben wel benieuwd. Ik doe nu meestal een beetje solo Exterminatus met ASM met swordmans zeal en impenetratable om een paar waves orks te slachten. Is ook de leukste manier om naar die 40k kills achievement te komen en ook handig aangezien je dan kan zien hoeveel kills je hebt gemaakt.

Speel online meestal met de stalker en stormbolter combi, handig voor veraf en dichtbij of als Dev met de lascannon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja haha al sinds de 24e geloof ik, maar op de xbox werken de nieuwe maps nog niet echt maar je kan die vd vorige DLC (chaos..en nog wat ff naam kwijt) wel gewoon draaien in de nieuwe spelmodus.

ik heb nog heel weinig ervaring met de ASM maar vind de looks en feel van t powerswordje wel vet mischien maar eens een keer uitproberen, zie wel in exterminatus dat de ASM's meestal de kill lijst toppen, maarja ik heb daar nog geen perks voor omdat ik daar gewoon bijna niet op heb gespeeld haha

twin linked bolter en heavy bolter zijn de ASM's niet zo dol op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Wij zijn op zoek 1 goed spelende exterminatus speler (PC) om ons te joinen voor highscore.

Headset is aan te raden voor communicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Invite me dan maar is smok3r, postius op steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Postius schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 10:36:
Invite me dan maar is smok3r, postius op steam.
Zal je vanavond na etenstijd wel adden want dan doet we weer een poging, heb je wel Chaos Unleashed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Is er iemand die deze game nog speelt op de 360? Ik heb de Dreadnought DLC gekocht maar de maps zijn uitgestorven. De classic maps worden nog wel gespeeld. Ik ben bang dat dit hele dure Microsoft points waren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-09 16:44

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Via PSplus kan je deze game gratis spelen, maar hele exterminatus is compleet uitgestorven. Het co-op gedeelte trok me wel, maar heb denk ik 5 potjes kunnen spelen, de rest van de tijd 'searching...'.

Beetje jammer, game beviel me eigelijk wel.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad jammer van de nieuwe maps, wachttijden zijn best lang hiervoor.
wat me opvalt is dat als je een classic map deatmatch of capture the points doet (ff naam kwijt)
dan zit je zo in een match..

doe het zo nu en dan nog wel eens als ik ff wat anders wil doen (xbox360)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb hem al weer gedeinstalleerd, heb sinds vrijdag de game regelmatig aangehad, maar geen potje kunnen spelen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Jammer dat het een beetje aant doodgaan is online, heb zelf niet online gespeeld maar had hem wel uit de budget bak willen vissen eigenlijk...ben groot fan van de warhammer sersie en heb de RTS games grijs gespeeld.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Als je groot fan bent van warhammer en de games dan had je 'm toch al lang gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 14:03
Er zijn niet zoveel mensen online maar als je gewoon een game op een standaard map wil gaan spelen dan zit gaat het matchmaken nog vrij snel, binnen enkele minuten zit je dan in een game en je blijft gewoon bij diezelfde spelers zitten voor de volgende matches dus dat gaat gewoon heel snel dan.

Verder wel een vermakelijke game, heb hem zelf laatst voor 5 euro op steam gekocht en voor dat geld valt het zeker niet tegen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
evilpin0 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 10:44:
Jammer dat het een beetje aant doodgaan is online, heb zelf niet online gespeeld maar had hem wel uit de budget bak willen vissen eigenlijk...ben groot fan van de warhammer sersie en heb de RTS games grijs gespeeld.
Ik heb hem al regelmatig voor 5 tot 10 euro gezien. Veel meer budget wordt het toch niet of wel? :9 Overigens is het een console game dus ik raad het aan om met gamepad te spelen. Online is leuk maar het spelletje is iets te simpel om echt lang te boeien. Voor tientje zn geld wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:53

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Voor 5 euro een prima game ja. Singleplayer was wat kort (3-4uur op hard) en eentonig, maar eigenlijk wel leuk hersenloos raggen. Multiplayer is ook leuk voor af en toe een keertje, hoewel je als lowlvl wel compleet gerofleraped wordt door mensen die al de dikke unlocks hebben. :)

(of ik ben gewoon slecht O-) )

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
Gundogan schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 18:34:
Voor 5 euro een prima game ja. Singleplayer was wat kort (3-4uur op hard) en eentonig, maar eigenlijk wel leuk hersenloos raggen. Multiplayer is ook leuk voor af en toe een keertje, hoewel je als lowlvl wel compleet gerofleraped wordt door mensen die al de dikke unlocks hebben. :)

(of ik ben gewoon slecht O-) )
Ik heb zo'n 7 potjes gespeeld, eerste potje op level 1 stond ik verschrikkelijk maar de potjes daarna heb ik bijna alleen maar bovenaan gestaan in mijn team en ik was veruit het laagste level. :P

Wanneer je gedood wordt door iemand met goede unlocks gewoon zijn loadout stelen en hem terug pakken met zijn eigen wapens. :)
Ben trouwens wel echt jumppack fan, meteen toen ik hem unlockte in multiplayer een tripple kill en een killstreak van 9 gehaald. :P

Wordt soms alleen een beetje ziek van mensen die een beetje met een sniper blijven zitten campen, ik vind juist de fun van dit spel in het close range vechten zitten.

[ Voor 8% gewijzigd door Redblader op 11-07-2012 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Redblader schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 19:37:
[...]

Ik heb zo'n 7 potjes gespeeld, eerste potje op level 1 stond ik verschrikkelijk maar de potjes daarna heb ik bijna alleen maar bovenaan gestaan in mijn team en ik was veruit het laagste level. :P

Wanneer je gedood wordt door iemand met goede unlocks gewoon zijn loadout stelen en hem terug pakken met zijn eigen wapens. :)
Ben trouwens wel echt jumppack fan, meteen toen ik hem unlockte in multiplayer een tripple kill en een killstreak van 9 gehaald. :P

Wordt soms alleen een beetje ziek van mensen die een beetje met een sniper blijven zitten campen, ik vind juist de fun van dit spel in het close range vechten zitten.
Dan moet je ze gaan halen, ik speelde ook als sniper haha. Grote tip, loop eens om. Die stalker bolter, zo gruwelijk. Stond ook regelmatig bovenaan als low level. Het helpt die unlocks maar niet dusdanig veel dat je kansloos bent als lagere level!

Nee die stalker bolter, heerlijk! Vooral jetpackers uit de lucht schieten, of 1 gedeelte van de map compleet afschermen en telkens hetzelfde mannetje neerschieten die het maar blijft proberen >:) .

OVerigens genoeg ook met die jetpack gespeeld hoor. Mensen op hun hoofd hameren wordt niet zo snel oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 16:53

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Maar eens wat meer spelen dan. Op zich kan ik ook wel aardige scores halen, maar ik heb het gevoel dat ik echt langer op anderen moet schieten en ze sowieso in melee range ze me zo neer hebben en dus moet daardoor ik wat meer sneaky spelen. :p

En over jetpack whoren heb ik gelezen ja. :)

@hieronder: ah dat doe ik dus fout. Stalker bolter it is. :p

[ Voor 9% gewijzigd door Gundogan op 11-07-2012 22:44 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Gundogan schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 22:19:
Maar eens wat meer spelen dan. Op zich kan ik ook wel aardige scores halen, maar ik heb het gevoel dat ik echt langer op anderen moet schieten en ze sowieso in melee range ze me zo neer hebben en dus moet daardoor ik wat meer sneaky spelen. :p

En over jetpack whoren heb ik gelezen ja. :)
Sniperen in dit spel is echt extreem simpel. De mannetjes en hitboxen zijn ontzettend groot. Hiernaast staan de meeste vaak stil of bewegen ze over het algemeen erg langzaam (tempo is erg traag van het spel). Hierdoor kan je op de long range maps domineren met een las cannon en op de kleinere met een stalker. Vereist wat gekloot met muis instellingen, maar ik durf te beweren dat je nevernooit zoveel kills met een assault kan maken als een tactical. Ik heb ook wel is bovenaan gestaan met een assault maar dan weet je ook, met een tactical had ik het nog beter gedaan. Het is vrij makkelijk raak schieten en headshots zijn relatief ook veel makkelijker dan in andere games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiliaanR
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05-09 00:19

MiliaanR

Just for fans.

Ik heb het spel net opgepikt van steam voor €5,- maar de framerates zijn zo laag dat het niet speelbaar is. Het is gemiddeld 10 FPS, wat ik al geprobeerd is:
CrossFire aan/uit
Geluid op 44.1 kHz gezet.
Verder kan ik ook niet echt wat bedenken..
Edit: Integriteit gecheckt met steam..
hardware:
#ProductPrijsSubtotaal
1Asus Xonar DGX€ 35,72€ 35,72
1Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB€ 72,95€ 72,95
1LG D2342P€ 162,25€ 162,25
1Sony Optiarc AD-7260S Zwart€ 18,50€ 18,50
1Cooler Master CM 690 II Advanced€ 79,50€ 79,50
1Scythe Mugen 2 Rev. B€ 33,50€ 33,50
1Razer Black Widow€ 73,90€ 73,90
1Razer Imperator 2012 Gaming Mouse€ 64,50€ 64,50
1Sennheiser PC 360 G4ME€ 139,-€ 139,-
1Intel Core i5 2500K Boxed€ 193,30€ 193,30
1XFX 650W XXX Edition (P1-650X-NLH9 Gray Cooling Fan)€ 89,-€ 89,-
1Crucial m4 CT128M4SSD2 128GB€ 106,95€ 106,95
1Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile€ 46,95€ 46,95
1Samsung M378B5273DH0-CH9€ 24,-€ 24,-
2Sapphire HD6950€ 0,-€ 0,-
1Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3€ 115,-€ 115,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.255,02

Edit 2: Ik heb ook nog handmatig van DirectX en VCredist geinstalleerd, werkte niet..

[ Voor 96% gewijzigd door MiliaanR op 14-07-2012 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
MiliaanR schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 16:05:
Ik heb het spel net opgepikt van steam voor €5,- maar de framerates zijn zo laag dat het niet speelbaar is. Het is gemiddeld 10 FPS, wat ik al geprobeerd is:
CrossFire aan/uit
Geluid op 44.1 kHz gezet.
Verder kan ik ook niet echt wat bedenken..
Edit: Integriteit gecheckt met steam..
hardware:
#ProductPrijsSubtotaal
1Asus Xonar DGX€ 35,72€ 35,72
1Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB€ 72,95€ 72,95
1LG D2342P€ 162,25€ 162,25
1Sony Optiarc AD-7260S Zwart€ 18,50€ 18,50
1Cooler Master CM 690 II Advanced€ 79,50€ 79,50
1Scythe Mugen 2 Rev. B€ 33,50€ 33,50
1Razer Black Widow€ 73,90€ 73,90
1Razer Imperator 2012 Gaming Mouse€ 64,50€ 64,50
1Sennheiser PC 360 G4ME€ 139,-€ 139,-
1Intel Core i5 2500K Boxed€ 193,30€ 193,30
1XFX 650W XXX Edition (P1-650X-NLH9 Gray Cooling Fan)€ 89,-€ 89,-
1Crucial m4 CT128M4SSD2 128GB€ 106,95€ 106,95
1Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile€ 46,95€ 46,95
1Samsung M378B5273DH0-CH9€ 24,-€ 24,-
2Sapphire HD6950€ 0,-€ 0,-
1Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3€ 115,-€ 115,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.255,02

Edit 2: Ik heb ook nog handmatig van DirectX en VCredist geinstalleerd, werkte niet..
Erg vreemd, met een GTX 470+ Q9400 met alle settings op maximaal heb ik nog geen framedrop gezien, dat moet haast wel een driver probleem zijn, probeer is wat andere driver versies te gebruiken misschien maakt dat wel wat verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer te lezen dat het amper / niet wordt gespeeld online.
Heb de game sinds release in huis gehad en voortduren multiplayer gespeeld. Moest nog een paar levels om max lvl te behalen...
Disc was kapot gegaan (krassen), maar heb m wel met PS+ weer binnen gehaald. Nog niet gespeeld, maar zoals ik het hoor/lees is het ook niet echt meer speelbaar online dus... ?
Jammer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Wordt noge wel online gespeeld, genoeg om zelf nog te kunnen gamen iig. Alleen een beetje te simpel ook in MP voor mijn smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Er zijn sinds begin deze week een stuk meer spelers actief volgens mij ;) Wachten op een game duurt niet zo lang. Gisteren een aantal leuke potjes CTF gedaan, enige nadeel is als de flag carrier een enorme lagger is.. WTF zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Ik had Space Marine al twee jaar niet meer gespeeld. Van de week weer een keer geprobeerd en tot mijn verbazing kick ik nog steeds ass. Behalve op het moment dat de ferreus clan bezig is, dan wordt het toch erg moeilijk omdat ik vaak alleen loop en zij met een hele groep door de levels banjeren. Ik speel het op de PC en was verbaast dat er nog genoeg mensen de game spelen om een multiplayer potje op te starten. Ik gebruik altijd de heavy bolter. De meeste spelers kan ik wel hebben maar echt goeie spelers met een lascannon of plasmacannon heb ik vaak moeite mee, vooral als ze met anderen samenwerken. In het potje dat ik zonet speelde scoorde ik dertien kills en vier deaths en was ik eerste van mijn team. Ik ben level 38 en heb dus de max van 41 niet bereikt maar dat komt doordat ik het ook een hele tijd op de 360 gespeeld heb.

Zijn er nog mensen die het spel nog spelen of het weer op willen pakken? Misschien kunnen we met een ploegje die ferreus clan verslaan. Dat zou ik wel tof vinden in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Robolokotobo schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 17:27:
Ik had Space Marine al twee jaar niet meer gespeeld. Van de week weer een keer geprobeerd en tot mijn verbazing kick ik nog steeds ass. Behalve op het moment dat de ferreus clan bezig is, dan wordt het toch erg moeilijk omdat ik vaak alleen loop en zij met een hele groep door de levels banjeren. Ik speel het op de PC en was verbaast dat er nog genoeg mensen de game spelen om een multiplayer potje op te starten. Ik gebruik altijd de heavy bolter. De meeste spelers kan ik wel hebben maar echt goeie spelers met een lascannon of plasmacannon heb ik vaak moeite mee, vooral als ze met anderen samenwerken. In het potje dat ik zonet speelde scoorde ik dertien kills en vier deaths en was ik eerste van mijn team. Ik ben level 38 en heb dus de max van 41 niet bereikt maar dat komt doordat ik het ook een hele tijd op de 360 gespeeld heb.

Zijn er nog mensen die het spel nog spelen of het weer op willen pakken? Misschien kunnen we met een ploegje die ferreus clan verslaan. Dat zou ik wel tof vinden in ieder geval.
Ik ben op zoek naar 2 (goede spelers) voor exterminatus en wellicht dan ook MP, wij zijn 30ers die serieus spelen en hebben een toegewijde TeamSpeak server voor communicatie.

Het liefst spelers die ook chaos unleashed DLC hebben.

Interesse? Stuur mij dan een PM voor alle overige info.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fitzer
  • Laatst online: 15:46
Misschien wel een enorme bump van een oud topic, maar deel 2 is aangekondigt!

https://www.youtube.com/watch?v=-IEAomO1Fac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuZyX
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-09 16:34
Fitzer schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 10:10:
Misschien wel een enorme bump van een oud topic, maar deel 2 is aangekondigt!

https://www.youtube.com/watch?v=-IEAomO1Fac
Oh My God! :9 :9

HYPED !! = :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Alleen voor Xbox en pc? :'(

[ Voor 42% gewijzigd door Vrijdag op 10-12-2021 11:26 ]

• Alekz87
  • Laatst online: 04-09 23:52
Is er al een topic voor deel 2?

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-09 22:10
Nog niet. Game lijkt wel goed binnen te komen.

Space Marine 2 Reviews #PS5:

FandomWire 10/10
Prima Games 9/10
Gamer.nl 9/10
Hey Poor Player 9/10
Push Square 9/10
Glitched Africa 9/10
4Players 9/10
AltChar 9/10
Atarita 9/10
Voxel 9/10
GamingBolt 9/10
Pu.nl 8/10
PSX Brasil 8/10
VideoGamer 8/10
Nexus Hub 8/10
IGN 8/10
IGN Germany 8/10
GameSpot 8/10

[ Voor 51% gewijzigd door Nol_NL op 05-09-2024 18:33 ]

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Op Steam gaan ze alweer los vanwege de verplichte Epic game services, kan nog leuk worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepknook
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 29-08 15:48
Krijg sinds gisteren niets anders te zien als mensen die de ULTRA gekocht hebben en al konden spelen.
Stukje meegekeken met een bekende streamer. Zag er goed uit. Zowel de PVP als de campaign.
Heb hem in ieder geval alvast geinstalleerd voor de 9e. Kunnen we dan gelijk spelen.

Lijkt overigens een hype te worden om Helldivers te uninstallen en dan Space marines aan te zetten. Die filpmjes gaan hard op gaming tiktok.

[ Voor 0% gewijzigd door Soepknook op 06-09-2024 08:11 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
SinergyX schreef op donderdag 5 september 2024 @ 22:44:
Op Steam gaan ze alweer los vanwege de verplichte Epic game services, kan nog leuk worden.
Huh? Het staat op Steam én Epic. Maar als je op Steam speelt, heb je Epic toch niet nodig en vice versa? Wel is er vziw cross-platform, afhankelijk van de gamemode trouwens.

Ik heb de gewone versie gekocht, dus ik zal nog even moeten wachten tot maandag.

ACG is in elk geval enorm positief:

Ik weet zeker dat Total Biscuit in zijn nopjes geweest zou zijn met Space Marine 2 :'(

De verschillende armour sets per klasse:

[ Voor 10% gewijzigd door Vrijdag op 06-09-2024 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08:21
Vete game vermaak me prima .
Pc versie gekocht ze hadden wel wat meer upscale technieken toe mogen voegen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuZyX
Hier ook de ULTRA gekocht :) Wel nog geen tijd gehad voor te downloaden/installeren - ben enorm benieuwd!

Enige nadeel, zit een kleine 20u in 'Hogwarts' en wil die eerst uitspelen, want nog ff gaat duren... Dju toch! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
QuZyX schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 09:40:
Hier ook de ULTRA gekocht :) Wel nog geen tijd gehad voor te downloaden/installeren - ben enorm benieuwd!

Enige nadeel, zit een kleine 20u in 'Hogwarts' en wil die eerst uitspelen, want nog ff gaat duren... Dju toch! :p
Hogwarts? Thousand Sons heretics! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vrijdag schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 08:23:
[...]

Huh? Het staat op Steam én Epic. Maar als je op Steam speelt, heb je Epic toch niet nodig en vice versa? Wel is er vziw cross-platform, afhankelijk van de gamemode trouwens.
Voor crossplay tussen steam en epic heb je dus blijkbaar ook EOS nodig, welke zoals ik lees ook gewoon te weigeren / verwijderen is, maar zal in het straatje van 'algemene haat' net als met die anti-cheat software die bij andere games verplicht is. Maar inmiddels zijn die negatieve reviews alweer

Zoals er 1 negatieve review:
This install Epic Online Services automatically for absolutely no reason. You can uninstall it right away, and the game works perfectly fine. This is not mentioned anywhere on the store page, completely unacceptable.

Gisteren stond hij nog op mixed hierdoor, inmiddels weer op 'mostly positive' met goeie 7000 reviews.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-09 21:02
SinergyX schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 10:46:
[...]

Voor crossplay tussen steam en epic heb je dus blijkbaar ook EOS nodig, welke zoals ik lees ook gewoon te weigeren / verwijderen is, maar zal in het straatje van 'algemene haat' net als met die anti-cheat software die bij andere games verplicht is. Maar inmiddels zijn die negatieve reviews alweer

Zoals er 1 negatieve review:
This install Epic Online Services automatically for absolutely no reason. You can uninstall it right away, and the game works perfectly fine. This is not mentioned anywhere on the store page, completely unacceptable.

Gisteren stond hij nog op mixed hierdoor, inmiddels weer op 'mostly positive' met goeie 7000 reviews.
Haha mooi hoe mensen daardoor al naar negatief kunnen gaan.

Ik vond het prijs verschil te groot om te zeggen ik wil hem nu al spelen dus toch maar wachten tot maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
Persoonlijk maakt het mij niet uit wil gewoon gamen en tot nu toe bevalt het prima .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QuZyX
Speelt wel lekker, prachtige graphics, leuke intro!

Het verhaal zelf is weer even 'bijbenen', het is een ingewikkeld universe en ik niet 100% meer mee met wat er allemaal in deel 1 gebeurd is geweest.

Sowieso een aanrader! Blij dat ik de pré-order gekocht heb - en ik hou ook wel van de moeilijkheidsgraad, het is zeker niet zomaar een "hack en slash an shoot easy ride" *thumbs up*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-09 22:10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:06

NoTimeRemains

I know

weet iemand vanaf hoe laat je morgen kan spelen? of is het 00:00 vannacht al?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Steam zegt nu 21 uur, dus dat is morgenmiddag rond een uur of 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellevk
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 01:45
PlayStation start om 18.00 volgens de counter op mijn schermAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QPIpj_ByQUQEagkumQzCzVHZXo4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OM821sRAveHQPcg5EDTlYIjh.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 15:50
In dat filmpje van DF lijkt de PlayStation versie behoorlijk last te hebben van dips in de framerate helaas. Denk dan toch wel dat ik f wacht met kopen of het beter wordt met wat patches. Voorlopig toch nog bezig met Astro Bot dus geen haast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
wel een paar keer op de pc gehad dat je disconnect bent van de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die disconnects zullen vanmiddag wel drama worden, als die 120k spelers op steam enkel de deluxe/headstart waren, zal dat aantal wel behoorlijk hard omhoog schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 15:20

Ace

Happy Happy Joy Joy

Ik heb de (overigens geweldige) campaign gisteren uitgespeeld met een vriend van me en wij hadden sinds launch toch vrij veel problemen met een missie gestart te krijgen (bleef vaak hangen op joining server, PS5) maar tijdens het spelen zelf geen disconnects gehad.

Hopelijk komen de private servers voor Operations er snel zodat we verder kunnen, geen zin om die met een derde rando te moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepknook
Gister avond een paar operations kunnen spelen. Geen enkel probleem met de servers gehad. (Xbox)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QuZyX
Hier loopt ook alles vlot - wel even 'wennen' tussen enerzijds de storyline waar je dan tussendoor even mag genieten van een 'co-op'. Tot nu toe vind ik het echt een ongelofelijk goed spel - ik begin ook meer en meer de controls on de knie te krijgen en hoe ik best grote groepen vijanden aanpak.

Heel benieuwd naar het vervolg van het verhaal, heb er nog maar een uur of 6-7 inzitten. Lang geleden ik nog zo uitkeek om te gamen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
Loopt top ook op de intel arc .
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_wmpHp1xc-Y7PfUAxYLUwy75X_c=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/XuqZPQ9OQzLDQBug1PyKZ8lf.png?f=fotoalbum_medium
Erg verslavend blijft gamen alleen het afsluiten op de pc duurt soms wat lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-09 21:20

Maduth

Probeersel

Twijfel zo erg of ik deze zal aanschaffen, speel best wel vaak alleen ivm tijd. Maar het ziet er wel erg goed uit

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Ik zal vanavond even kijken of ik een nieuw topic in elkaar kan knutselen :)

Gisteravond even gespeeld, maar op mijn antieke hardware ziet het er niet echt top uit :') Maar goed, moet ook maar eens verder rommelen in de instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb hem co-op gestart met de derde gewoon de NPC, altijd handig bij reviven, maar dat is een pittige uitdaging :D Dacht meteen veteran te gaan, ging initieel wel maar verder was het toch zeker 4x opnieuw beginnen :P

Grafisch zeer netjes, merk vrijwel geen rare drops buiten hier en daar een laad momentje, hele paniek over crashes en blackscreens... geen enkele gehad (buiten 1x crash bij afsluiten van de game). Alles voelt en ademt gewoon Warhammer, scenery, style, maar ook de NPC's. Leuk dat persoon met wie ik co-op speel niet zo bekend is met 40k (crashcourse gegeven) maar alles is gewoon goed neergezet. Combat denk ik dat het wel een 'love or hate' principe is, ik vind het heerlijk lekker rond te smashen en aantal mobs doen toch wel bijzonder veel damage (met name die ranged zooi) dat het irritant is op z'n tijd. Hele 'blauwe cirkel parry' ding werkt... soms? en de follow up is vaak een hit/mis. Maar de losse gevechten tegen de wat grotere jongens, dan speelt het heerlijk.

Humor is wel dat de coop spelers dus je 2 maatjes spelen met dus ook hun dialoog, zeer mooie manier om dat in het spel te verwerken. Ook zag ik dat de operations (nog niet gedaan, want spoilers) heel mooi in het verhaal passen, het is dus een tweede groep die tijdens jouw missie een andere opdracht krijgt.. zou heel vet zijn geweest als dit echt online co-op zou zijn geweest waar er echt 2 parties bezig waren.

Grootste uitdaging.. de controls. Die zijn zo 'niet als mijn andere games' dat je hele nieuwe set moet aanleren, of ik ga toch alle controls op de schop gooien en anders inrichting.

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 10-09-2024 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Ik hoor veel over de controls, wat is daar zo bijzonder aan dan? Heb ze geen WASD ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepknook
Maduth schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 15:01:
Ik hoor veel over de controls, wat is daar zo bijzonder aan dan? Heb ze geen WASD ;)
Op de Xbox vond ik het heel erg wennen. LB als parry, RB Melee, B is grenades. Als je CoD gewend bent zit alles verkeerd om :)
SinergyX schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 12:06: Alles voelt en ademt gewoon Warhammer, scenery, style, maar ook de NPC's.
Met name het dialoog van de NPC's is komisch. Van discussies met elkaar tot elke keer ''Brother'' te horen als je voorbij geklotst komt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Maduth schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 15:01:
WASD + muis kijken.

Maar..
LMB - schieten
RMB - (je denkt aim, nee) melee.
Scroll/Middle - aim
scroll up - tijdens aim - zoom (ok, die zie je vaker)
Spatie - (springen? nee) Dodge
Parry - C
Use - E

Bijna elke game die ik nu speel heeft andere controls, maar die leunen wel nog op het LMB/RMB schieten/aimen, nu is dat prima om te zetten btw, maar het is even zoeken naar hoe het fijn werkt.
In geval van Soulmask wisselt RMB automatisch tussen aim/parry afhankelijk wat je in je hand hebt, maar indeze game heb je natuurlijk pistol en melee gelijktijdig.

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-09 13:54
Ik heb nu (praktisch) de standaard keybinds gekozen, aim staat nu op MB4.
Klopt nog steeds niet helemaal :P

• Maduth

Maduth

Probeersel

Ik heb niet het gevoel dat deze game heel erg leeft of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Maduth schreef op woensdag 11 september 2024 @ 17:48:
Ik heb niet het gevoel dat deze game heel erg leeft of zie ik dat verkeerd?
Hier op het forum bedoel je? T.net is al jaren verre van respresentatief voor succes van games :P

• Beaudog
Pc patch gehad beter zat eerst over de
70c nu 49c beter met een 14700kf
Mooi dat ze meteen dingen aanpakken.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste