GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
MP matches zijn soms ook voorbij binnen 5 minuten als je dat forum moet geloven.
Weet natuurlijk niet wat er allemaal van waar is en ik koop de game toch wel denk ik maar toch.
Ik bedoel muissnelheid niet aan kunnen passen in de full game? dat lijkt me toch te moeten kunnen?
*edit* het is trouwens niet allemaal negatief daar gelukkig
[ Voor 17% gewijzigd door Sipio op 06-09-2011 21:13 ]
Schijnbaar moet je iedereen apart muten en kun je dit blijven doen zodra iemand anders erbij komt, dit lijkt mij persoonlijk wel erg irritant moet ik zeggen, weinig zin om broertjes, echtgenotes en weet ik wat op de achtergrond te horen moet ik zeggen.
Wil ook nog wel graag van te voren weten op de muisnelheid is aan te passen in de full game ( kan me gewoon niet voorstellen dat ze dit niet toegevoegd zouden hebben maar toch)
Beetje jammer om te lezen allemaal maar wie weet komt er snel een patch met wat fixes.
Ben volgens mij toch te hebberig om deze game te laten liggen
Daarnaast, LOL:
http://steamcommunity.com...enshot/541778247989281592
Verwijderd
Ik ben zelf nog met de campaign bezig, wat tot nu toe erg gaaf is. Ik kijk al uit naar multiplayer.
Net zoals in de demo dus wel een optie voor de muisgevoeligheid? Dat is in ieder geval al goed nieuws, al kon ik me ook niet voorstellen dat ze zoiets over het hoofd zouden zien maar goed.Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2011 @ 06:59:
Ja kan wel de gevoeligheid van de muis aanpassen, sterker nog, je kan zelfs verschil maken tussen horizentale gevoeligheid van de muis en de verticale gevoeligheid.
Ik ben zelf nog met de campaign bezig, wat tot nu toe erg gaaf is. Ik kijk al uit naar multiplayer.
@ Postius- Das een goede score daarzo, maar het is natuurlijk niet zo dat alleen de slechte spelers klagen over de game lijkt mij.
Voor de duidelijkheid, ik klaag ook niet, wou alleen wel ff wat dingen zeker weten tot ik tot aankoop over ga
[ Voor 6% gewijzigd door Sipio op 07-09-2011 07:08 ]
Campaign kan me in ieder geval al bekoren.
I'll do what I can, but expect very little.
Verwijderd
Ik probeer de demo maar krijg allemaal grafische glitches.
Mijn Laptop heeft een ATI 5650 1gb en daarvan heb ik de driver opnieuw geinstaleerd nog geen 2 weken geleden.
Ook speel ik zat andere games moeiteloos, zoals Dues Ex HR.
Hier een video met voorbeeld.
YouTube: Warhammer 40k sub marine graphical issues - YouTube
Hahaha lmao @ de titel.. SUB marine?Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2011 @ 15:08:
Iemand suggesties voor mij?
Mijn Laptop heeft een ATI 5650 1gb en daarvan heb ik de driver opnieuw geinstaleerd nog geen 2 weken geleden.
Verwijderd
Huh ja Space marine lol, ff niet op de titel lettenM4DMan schreef op woensdag 07 september 2011 @ 15:16:
[...]
Hahaha lmao @ de titel.. SUB marine?Ik zal eens kijken
Heb je ook al eens wat instellingen aangepast? resolutie lager/AA/AF oid uit/aan??Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2011 @ 15:08:
1 definitieve oplossing: Koop NVIDIA ^^Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2011 @ 15:24:
[...]
Huh ja Space marine lol, ff niet op de titel letten
Andere opties: Drivers updaten, probeer je instellingen eens helemaal op Low te zetten op je juiste resolutie/verhouding. Als dat niet helpt, demo verwijderen en opnieuw downloaden..
Verwijderd
Postprocessing uitMrDrako schreef op woensdag 07 september 2011 @ 15:24:
[...]
Heb je ook al eens wat instellingen aangepast? resolutie lager/AA/AF oid uit/aan??
Verticale sync uit
ambient uit
Visual FX laag
schaduwen laag
Blijft het zelfde.
Verwijderd
Het is m'n laptop dus even een nividia erin schuiven wordt lastig.M4DMan schreef op woensdag 07 september 2011 @ 15:29:
[...]
1 definitieve oplossing: Koop NVIDIA ^^
Andere opties: Drivers updaten, probeer je instellingen eens helemaal op Low te zetten op je juiste resolutie/verhouding. Als dat niet helpt, demo verwijderen en opnieuw downloaden..
Ik kan verder alles spelen zoals ik al zei.
Alleen deze game trekt rare strepen, hij laad verder vlot.
Ik ga de driver wel eens proberen, maar die had ik 2 weken geleden ook al vervangen.
Ik speel Deus Ex op Dx11, dus dat moet goed zitten toch?
Klopt.. Ik vermoed dat er bestanden corrupt zijn geraakt tijdens de download.. Probeer eens de demo te verwijderen en opnieuw te installeren..Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2011 @ 15:32:
[...]
Het is m'n laptop dus even een nividia erin schuiven wordt lastig.
Ik kan verder alles spelen zoals ik al zei.
Alleen deze game trekt rare strepen, hij laad verder vlot.
Ik ga de driver wel eens proberen, maar die had ik 2 weken geleden ook al vervangen.
Ik speel Deus Ex op Dx11, dus dat moet goed zitten toch?
Verwijderd
Is je straf voor het spelen van de game in het nederlandsVerwijderd schreef op woensdag 07 september 2011 @ 15:08:
Ik vind het zeker geen klagen om niks. Ik vind het tot nu toe een erg leuk spel maar ik erger me dood aan de voice chat! Relic is daar heel erg de mist in gegaan, waarom is de voice chat in godsnaam niet push to talk? Wie verzint zoiets nou?Postius schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 22:27:
Tja muten, ik ben dat niet anders gewend. Het is echt klagen om niks, je kan in delobby iedereen muten. Het is van een mug een olifant maken. Het had iets handiger gekunt maar als het als minpunt wordt aangemerkt dan zegt dat meer over hoe goed de rest is denk ik?(overigens wil ik niet als een fanboy overkomen, maar die haat op steam fora gaat ook nergensover).
Daarnaast, LOL:
http://steamcommunity.com...enshot/541778247989281592
Het is gewoon schandalig dat dit uberhaupt door het test proces heen gekomen is. Ik heb absoluut geen behoefte om een stel zeikende Duitsers aan mijn kop te hebben tijdens het spelen.
En ja, je kunt iedereen per stuk gaan muten maar dat is toch idioot? Als er een nieuwe speler joint moet je die ook weer gaan muten en als je een andere game joint weer het hele feest opnieuw.
Ik wil die voice chat helemaal uit kunnen zetten... Ik hoop echt dat Relic snel bij z'n verstand komt en deze rommel opruimt.
ATI de slechtst -- Nog meer ATI gebras
Meer mensen met ATI hebben er dus last van.. Het is blijkbaar een bug.. Je kan evt de suggestie van Postius proberen, oudere drivers maar ik vermoed dat dit probleem aangepakt moet worden in een patch... OF het is in de definitieve versie al aangepakt, ik lees namelijk alleen over dit probleem icm de demo....
[ Voor 92% gewijzigd door M4DMan op 07-09-2011 16:18 ]
Verwijderd
Merci voor de hulp.
Toppie!! Nu moet je wel de echte versie kopen he, kunnen we in oktober met een aantal tweakers de coop mode gaan spelen als deze uitgebracht wordVerwijderd schreef op woensdag 07 september 2011 @ 17:10:
Een nieuwe driver en opnieuw downloaden van de demo heeft het probleem opgelost.
Merci voor de hulp.

[ Voor 15% gewijzigd door M4DMan op 07-09-2011 17:31 ]
Verwijderd
Daar gaan we nog even mee wachten vrees ik, momenteel geen 49 Euro's voorhanden vrees ik.M4DMan schreef op woensdag 07 september 2011 @ 17:14:
[...]
Toppie!! Nu moet je wel de echte versie kopen he, kunnen we in oktober met een aantal tweakers de coop mode gaan spelen als deze uitgebracht wordGisteren ook al met Postius een paar potjes gespeeld en het is behoorlijk vet die MP.. Wel erg wennen aangezien ik CoD fanboy ben
Maar deze game lijkt het me zeker zonder meer waard.
Hehe check www.gamedumper.nl of www.mediaoffer.nl, daar zijn ze altijd een stuk goedkoperVerwijderd schreef op woensdag 07 september 2011 @ 18:11:
[...]
Daar gaan we nog even mee wachten vrees ik, momenteel geen 49 Euro's voorhanden vrees ik.
Maar deze game lijkt het me zeker zonder meer waard.
Was ik al bang voor, lijkt mij ook vreselijk irritant.EnigmaNL schreef op woensdag 07 september 2011 @ 15:46:
[...]
Ik vind het zeker geen klagen om niks. Ik vind het tot nu toe een erg leuk spel maar ik erger me dood aan de voice chat! Relic is daar heel erg de mist in gegaan, waarom is de voice chat in godsnaam niet push to talk? Wie verzint zoiets nou?
Het is gewoon schandalig dat dit uberhaupt door het test proces heen gekomen is. Ik heb absoluut geen behoefte om een stel zeikende Duitsers aan mijn kop te hebben tijdens het spelen.
En ja, je kunt iedereen per stuk gaan muten maar dat is toch idioot? Als er een nieuwe speler joint moet je die ook weer gaan muten en als je een andere game joint weer het hele feest opnieuw.
Ik wil die voice chat helemaal uit kunnen zetten... Ik hoop echt dat Relic snel bij z'n verstand komt en deze rommel opruimt.
Game wel gekocht, straks ff proberen.
Verwijderd
Zeker, € 34,95 Dat scheelt een hoop.M4DMan schreef op woensdag 07 september 2011 @ 18:21:
[...]
Hehe check www.gamedumper.nl of www.mediaoffer.nl, daar zijn ze altijd een stuk goedkoper
Ik heb ook totaal geen last van die voicechat.. Ik verwacht sowieso dat als er genoeg feedback komt vanuit de community dat ze dit aanpasbaar maken in een updatejePostius schreef op woensdag 07 september 2011 @ 19:50:
Dat van die voice chat, nee het is niet handig. Ja het kan handiger. Is het irritant? Nee, het kost je 1,5 seconden.
Heeeel even online geweest en ik moet je wel gelijk geven, idd niet handig maar zeker niet irritant genoeg om te genieten van al dat geweldPostius schreef op woensdag 07 september 2011 @ 19:50:
Dat van die voice chat, nee het is niet handig. Ja het kan handiger. Is het irritant? Nee, het kost je 1,5 seconden.
Mooi prijsje man hehe.. En ja, MP is behoorlijk lastig als je er later in rolt, ik zag al mensen van rank 20+ lol..Verxx schreef op donderdag 08 september 2011 @ 10:32:
Gisteren gekocht(via g2play 30 euro) en wat campaign gedaan + mulitplayer. Heel de sfeer is gewoon zo bruut neergezet
1e mp potje joinde ik wat laat en werd alleen 2 keer bruut afgeslacht door assault marines. 2e potje ging een stuk beter met een k/d ratio van 8...
Dat lijkt me overigens een behoorlijk minpunt vooralsnog.. Volgens mij ben je zo bij rank 40, en dan? "Prestige-mode" via een update? Ik vraag me af hoe ze dat zien bij Relic want het moet wel een beetje spannend blijven allemaal
Maar goed, ik ga me denk ik het meest vermaken met de Exterminatus mode, bij DoW 2 speel ik ook altijd Last Stand
Verwijderd
Iets dat lijkt op audio lag, heb de laatste driver geïnstalleerd.
Het probleem doet zich voor zodra ik mijn USB headphone aansluit.
In de intro en dergelijke nog geen probleem, zodra ik begin met knallen en vechten, bam een hoop gekraak echo en andere troep.
Probeer wat te googlen maar kan geen oplossing vinden.
Iemand bekend met dit probleem?
Edit*
Ook het de hoofdtelefoon uit de USB stekker halen en dan rechtreeks in de PC helpt niet.
Het blijft een hopeloos geluid.
Ook in de instellingen van mijn geluids configuratie van 16 bits CD kwaliteit naar 24 bits helpt niet.
Ook in het menu van het spel vind ik niks dat ik zou kunnen veranderen.
Edit*
Ik heb een stuk gefrapsed (ben het aan het uploaden), en het valt me op dat zolang de frame rate goed is het geluid ook aardig is.
zodra er wat lag optreed in de video prestaties dan wordt ook het geluid slecht.
Het zal wellicht wel met elkaar te maken hebben.
op het oog kan mijn laptop het prima draaien op medium settings.
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2011 00:39 ]
Probeer het eens met een lage resolutie en alles grafische opties zo laag mogelijk.
Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe
Verwijderd
Tijdens het frapsen op 20 fps gezet, op het moment dat de lag erger wordt zakt de fps naar 12.Robolokotobo schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 01:29:
Naar hoeveel frames zakt de framerate vaak?
Probeer het eens met een lage resolutie en alles grafische opties zo laag mogelijk.
Hier een video. op 1:10 begint het geknetter.
YouTube: Warhammer 40k space marine Sound lag - YouTube
Ik ga hem later op een wat lagere instelling proberen, misschien helpt dat ja.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2011 10:47 ]
Verwijderd
Zou het niet weten want heb zelf nog amper online kunnen spelen, kom soms helemaal nergens in of ik moet alt tabben om eruit te komen omdat hij blijft hangen op host migration.Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 09:46:
Ligt het aan mij of is het niveau online gewoon erg laag? Ik vindt het over het algemeen erg makkelijk. Het is eigenlijk nooit dat ik meer deaths heb dan Kills en zo'n 50% van de potjes sta ik of #1 of #2. Ik kan me herinneren dat het bij CoD toch een stuk moeilijk was. Of in ieder geval het niveau lag een stuk hoger.
Wel leuk verder als het allemaal goed werkt maar...
*edit* Level 5 gehaald met eindelijk eens een goede host, that was fun.
[ Voor 5% gewijzigd door Sipio op 10-09-2011 19:53 ]
Ik ben sinds gisteren in het bezig van dit slecht, en ik moet zeggen het is een mooi spelletje maar... het spel is op normal wel erg kort. Ik ben nu op dit moment bezig met de fina bosfight. Dat lukt mij aardig
Verwijderd
Webgnome schreef op zondag 11 september 2011 @ 22:31:
Hallo,
Ik ben sinds gisteren in het bezig van dit slecht, en ik moet zeggen het is een mooi spelletje maar... het spel is op normal wel erg kort. Ik ben nu op dit moment bezig met de fina bosfight. Dat lukt mij aardig
spoiler:Het is mij gelukt om voorbij de tweede wave te komen maar ik wordt daarna altijd afgeslacht door de grote ongrns ( geen idee hoe ze heten). Wat is de beste tactiek om deze wave te verslaan?
Webgnome schreef op zondag 11 september 2011 @ 22:31:
Hallo,
spoiler:Het is mij gelukt om voorbij de tweede wave te komen maar ik wordt daarna altijd afgeslacht door de grote ongrns ( geen idee hoe ze heten). Wat is de beste tactiek om deze wave te verslaan?
1. Dit is niet de final bossfight (spoiler!) Het spel is dus nog een stuk langer
2. Het is heel erg belangrijk om in die waves je health te regainen door te raggen en als de horde bijna dood is executies uit te gaan voeren. Je moet ook flink blijven bewegen want die Warboss blijft ook schieten.. Gewoon blijven proberen en executeren is de truc
M4DMan schreef op maandag 12 september 2011 @ 09:16:
[...]
spoiler:Ork Nobz bedoel je?
1. Dit is niet de final bossfight (spoiler!) Het spel is dus nog een stuk langer
2. Het is heel erg belangrijk om in die waves je health te regainen door te raggen en als de horde bijna dood is executies uit te gaan voeren. Je moet ook flink blijven bewegen want die Warboss blijft ook schieten.. Gewoon blijven proberen en executeren is de truc
2. Ook in het begin van de waves kun je die Gretchin (die kleine mormels) executeren. Dit gaat zeer snel zonder eerst te moeten stunnen.
Ik had eigenlijk graag ook nog en (kleine?) campaign gezien met de andere races ook.
[ Voor 6% gewijzigd door Zamalan op 12-09-2011 09:35 ]
MSI GX660 --- i5 460M /// 4GB DDR3 /// Mobility Radeon HD5870 /// 1920x1080 /// 500GB
Zamalan schreef op maandag 12 september 2011 @ 09:29:
[...]
spoiler:1. Is dit die boss die je moet tegen vechten om aan de power source te raken? Ik mag hopen dat dit niet de final boss is anders was het wel een bizar kort spel.
2. Ook in het begin van de waves kun je die Gretchen executeren. Dit gaat zeer snel zonder eerst te moeten stunnen.
Ik vind het inderdaad ook niet erg uitdagend online. De grootste uitdaging is wanneer je weer eens een superslechte host hebt waardoor iedereen heel raar loopt enzoVerwijderd schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 09:46:
Ligt het aan mij of is het niveau online gewoon erg laag? Ik vindt het over het algemeen erg makkelijk. Het is eigenlijk nooit dat ik meer deaths heb dan Kills en zo'n 50% van de potjes sta ik of #1 of #2. Ik kan me herinneren dat het bij CoD toch een stuk moeilijk was. Of in ieder geval het niveau lag een stuk hoger.
Ik had op die ene brug map gisteren een post met 26 kills en 1 death, die ene death was gelijk de eerste keer dat ik spawnde
Verwijderd
heb op mn Tactical marine die StormBolter en die zijn bijzonder effectief tegen assault marinesVerxx schreef op donderdag 08 september 2011 @ 10:32:
1e mp potje joinde ik wat laat en werd alleen 2 keer bruut afgeslacht door assault marines. 2e potje ging een stuk beter met een k/d ratio van 8...
Meltagun ookVerwijderd schreef op maandag 12 september 2011 @ 10:46:
[...]
heb op mn Tactical marine die StormBolter en die zijn bijzonder effectief tegen assault marines
Ik moet altijd wel lachen van noob Assault Marines... Sta je daar als Devastator flink te knallen komt er een Assault Marine aan die vlak VOOR je landt... Ja dan is hij binnen twee seconde dood zonder noemenswaardige schade aangericht te hebben (Iron Halo ftw!) en vervolgens ontploft zn jumppack ook zonder erge gevolgen.
Dit gebeurd soms wel 10x per potje
Pics or it didn't happen....EnigmaNL schreef op maandag 12 september 2011 @ 09:55:
[...]
Ik vind het inderdaad ook niet erg uitdagend online. De grootste uitdaging is wanneer je weer eens een superslechte host hebt waardoor iedereen heel raar loopt enzo
Ik had op die ene brug map gisteren een post met 26 kills en 1 death, die ene death was gelijk de eerste keer dat ik spawnde. Er stond ook steeds "killstreak max" als ik iemand killde en had aan het einde ongeveer 6500xp.
Overigens helpt als je erbij vermeld welk platform je speelt. In mijn ervaring is het niveau online op consoles over het algemeen een stuk lager dan bij de PC.
Ik speel op de PC. En ik neem geen screenshots van mijn scoreboards, maar je hoeft me niet te geloven hoor als je dat niet wilt. Je kunt helaas geen stats opzoeken ingame, alles wordt maar heel beperkt bijgehouden.Postius schreef op maandag 12 september 2011 @ 17:16:
[...]
Pics or it didn't happen....
Overigens helpt als je erbij vermeld welk platform je speelt. In mijn ervaring is het niveau online op consoles over het algemeen een stuk lager dan bij de PC.
Max kill streak krijg je na 10 kills waarna een kill ongeveer 500xp oplevert als je niks speciaals doet.
[ Voor 20% gewijzigd door EnigmaNL op 12-09-2011 22:42 ]
Verwijderd
Inderdaad, 10+ killstreaks zijn goed voor lekker veel exp. Zit zelf op 20-0 ofzo.EnigmaNL schreef op maandag 12 september 2011 @ 22:36:
[...]
Ik speel op de PC. En ik neem geen screenshots van mijn scoreboards, maar je hoeft me niet te geloven hoor als je dat niet wilt. Je kunt helaas geen stats opzoeken ingame, alles wordt maar heel beperkt bijgehouden.
Max kill streak krijg je na 10 kills waarna een kill ongeveer 500xp oplevert als je niks speciaals doet.
Ik heb het spel maar direct besteld voor 40 euro. Als iemand samen de MP of de Coöp wil doen als die eenmaal uitkomt, voeg me dan even toe. Psn ID: FrankieFrank88
Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090
http://forums.relicnews.c...s-Skins-Armour-of-Angelos
[ Voor 33% gewijzigd door Jesh op 13-09-2011 20:01 ]
http://steamcommunity.com/groups/got40k
Voor iedereen die wilt, de GoT community voor warhammer games. O.a. DoW2 en Space marine
[ Voor 29% gewijzigd door Postius op 13-09-2011 22:04 ]
Ja was erg vermakelijk idd haha! En de groep is een feit, joinen mensenPostius schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 21:52:
Gister samen met denicola gespeeld online en met mics. Ging prima was ook ook erg leuk. Als er meer mensen zijn kunnen we wel een GoT Space Marine Steam group maken.
http://steamcommunity.com/groups/got40k
Voor iedereen die wilt, de GoT community voor warhammer games. O.a. DoW2 en Space marine
Ik las ook op de Space Marine Facebook dat de Exterminatus mode er bijna aan zit te komen, kan niet lang meer duren! Dat word denk ik toch wel mn meest gespeelde mode als ie uit is

In dat plaatje zie je een combi-plasma, heeft iemand die al ingame gezien? Volgens mij zit hij niet in de release versie
Je bedoelt dat er een scope op zit? Nee, nog niet tegengekomen tot nu toeEnigmaNL schreef op woensdag 14 september 2011 @ 14:01:
[afbeelding]
In dat plaatje zie je een combi-plasma, heeft iemand die al ingame gezien? Volgens mij zit hij niet in de release versie
Webgnome schreef op maandag 12 september 2011 @ 20:20:
spoiler:Zo, uitgespeeld op normal. Achteraf gezien best een vermakelijk spek alleen is de singleplayer erg kort. Het laatste gevecht met nemeroth is achteraf ook wel een peuleschil. De keywords voor dit gevecht zijn: kite kite en nog eens kite. De lascanon is in dit gevecht en dan met name de laatste wave een must!
Overigens is de cutscene ruk. Staat het ventje in de cutscene daar met zijn chainsaw terwijl ik een dikke bijl vasthad anderhalve seconde daarvoor...
Overigens wel vermaakt met het spel. Lekker een uurtje of anderhalf achter elkaar orks maaien. Lekker hersenloos bloedvergieten.
Nee, beter kijkenM4DMan schreef op woensdag 14 september 2011 @ 14:26:
[...]
Je bedoelt dat er een scope op zit? Nee, nog niet tegengekomen tot nu toe
Combi-plasma!
[ Voor 11% gewijzigd door EnigmaNL op 14-09-2011 14:40 ]
Du bist richtig! Ziet er wel cool uit.. Ook nu hetzelfde antwoord als eerder, nog niet tegengekomen tot nu toeEnigmaNL schreef op woensdag 14 september 2011 @ 14:39:
[...]
Nee, beter kijkenHet is een combi-plasma, oftewel een bolter met plasmagun er aan. Je ziet de blauwe energy coil van het plasma gedeelte en de blauwe plasma explosie op de orc duidelijk.
[afbeelding]
Combi-plasma!
Gameplay is goed tot uitstekend, simpele bediening en interaction-designer heeft goed werk geleverd.
Maar waar had ik op gehoopt, een irritatieloze online ervaring maar oh oh oh hoeveel simpele dingen zijn niet geimplementeerd:
Server creeeren gaat willekeurig dus daar gaan we dan met onze relatief goede NL verbindingen want je bent afhankelijk van iemand in het buitenland die op de kleinste ADSL verbinding zit en ook nog wireless gamed bijvoorbeeld.
Je zit in een lobby en invite 2x NL en 1xDE vrienden, de andere NL speler invite nog een NL erbij, mooi denk je dan ik word de server, fout want wanneer de matchmaking start pakt hij kennelijk geen van ons allen want we hadden allemaal geen perfecte ping en moesten wachten op de host en we zaten allemaal op de voice dit spel uit te lachen (wel lol gehad).
Waarom kan je niet simpelweg van team wisselen en bepaalt de computer waar je zit, ok dat ze het niet tijdens de game willen laten doen kan ik begrijpen maar kom op zeg, voordat een game begint en in de laatste seconden zit zou het best fijn zijn dat je toch nog even je maat kan joinen.
Je levelt wel heel snel als je verstandig bezig bent (voor challenges gaan), heb nu 2 dagen en dat is +/- 4 uur in totaal gespeeld en ben lvl 21.
Denk dat ik 8 tot 10 uur nodig heb om 41 te halen want de simpele challenges zijn allemaal al gedaan en de andere zijn te doen maar kosten alleen maar tijd, niet iets wat je speciaal voor moet doen.
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Iedereen op eigen platform kennelijk want ik zie/ lees hier dat mensen op PC, PS3 en Xbox zitten, je kan beter vragen wie er hier op de xbox zitten.Andyk125 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 10:00:
Op welk platform spelen jullie het spel? ben op zich wel geineresseerd in het spel voor op de 360, maar zit nog te twijfelen..
Ik zit zelf achter mijn PC om dit te spelen, bewust niet voor mijn PS3 gekocht want ik wil mijn muis gebruiken om te mikken.
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Ik speel PC (de best)Andyk125 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 10:00:
Op welk platform spelen jullie het spel? ben op zich wel geineresseerd in het spel voor op de 360, maar zit nog te twijfelen..
Dat is persoonlijk en dat weet jij best
Als er voordelen zijn zoals dedicated server dan had je 100% gelijk maar het is op alle platformen net zo crappy hehehehehe
Dus dan rest nog de vraag, ben je gewend om met een muis een FPS te spelen indien je moet je voor PC gaan, ben jij een console FPS spelen dan is het antwoord duidelijk.
[ Voor 43% gewijzigd door Sm0k3r op 15-09-2011 10:06 ]
*SARCASMUS*Sm0k3r schreef op donderdag 15 september 2011 @ 10:04:
[...]
Dat is persoonlijk en dat weet jij best
For the Emperor!!
Ga werken jij!
En ja ik ben aan het werk, heb links van mij notebook waar ik werk (zucht) mee aan het wegwerken ben...pffff
Heb welgeteld nu 2 mensen waar ik mee samen speel die NL zijn.. 1 ervan is Postius die ook actief is hier in dit topicSm0k3r schreef op donderdag 15 september 2011 @ 10:18:
Hoeveel NL gasten heb jij in jouw lijst M4Dman die dit spelen en met jou samen spelen want ik wil 16 man verzamelen zodat we privategame kunnen starten, dan weet ik (bijna) zeker dat als ik iedereen invite ik de host zal zijn.
[ Voor 8% gewijzigd door M4DMan op 15-09-2011 10:28 ]
OMG ik heb jou al in mijn lijst al lang, we hebben DOW2 samen gespeeld, ik ben met alle rassen lvl 20 elite 3 behalve IG en Eldar.M4DMan schreef op donderdag 15 september 2011 @ 10:24:
[...]
Heb welgeteld nu 2 mensen waar ik mee samen speel die NL zijn.. 1 ervan is Postius die ook actief is hier in dit topicAls jij me nu ook toevoegt hebben we al een team om Exterminatus mode te ownen
Dammit, altijd zo lastig al die verschillende nicknames hehehe.. Maar kloptSm0k3r schreef op donderdag 15 september 2011 @ 11:00:
[...]
OMG ik heb jou al in mijn lijst al lang, we hebben DOW2 samen gespeeld, ik ben met alle rassen lvl 20 elite 3 behalve IG en Eldar.

[ Voor 5% gewijzigd door M4DMan op 15-09-2011 11:17 ]
Massive waves met orks doormidden hakken is natuurlijk erg leuk, maar het is wel erg linear allemaal.
Hoogstwaarschijnlijk komen er nog wel levels met andere enemies.
Vanavond de multiplayer maar even uitproberen, ik vind het idee van hack n' slash en een shooter in 3rd person wel een geslaagd concept. Zoals ik al eerder riep wie samen op de ps3 eens een leuk potje multiplayer wil doen voeg me toe.
Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090
Space Marines zoeken geen dekking, die gaan in de aanvalbram1984 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 14:07:
Zijn er meer mensen die een coversysteem missen? Ik wel in de demo.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
een goede hakbijl of geweertje en je hebt totaal geen dekking nodig.. !bram1984 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 14:07:
Ik mis NIETS! Space Marines zoeken geen dekking!bram1984 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 14:07:
FOR THE EMPEROOOORRRRR! THE EMPEROR PROTECTS!
Cover zoeken deden we voordat je op een knopje moest drukken al jaren natuurlijk in spellen. Er zit cover in, in het hele spel zelfs!bram1984 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 14:07:
Hier is de magische sleutel:
Je wordt beschoten en krijgt damage
Kijk snel om je heen of je een grote pilaar ziet of rotsblokken
Druk nu op sprinten en probeer achter het grote voorwerp te gaan staan
Je zult nu zien dat je opeens magisch niet meer geraakt zult worden! Wauw!
Veel succes!(overigens gebruik ik deze methode al sinds 1996 en ik moet zeggen dat het vrij goed werkt).
Dus wat je bedoelt met cover systeem? Dat je op 1 of andere knopje moet drukken omdat je je anders niet kan verbergen, weer zoo'n half gare gimmick die de afgelopen 7 jaar die iedere FPS klakkeloos is overgenomen zonder er over na te denken. Waarom zou je iedere shooter hetzelfde cover systeem willen geven dat niet eens een goed cover systeem is?(ik neem aan dat je het over het befaamde Gears of War cover systeem hebt dat alle maps volstaan met halfman-hoge muurtjes en de meest nutteloze toevoeging aan het FPS genre is geweest sinds ze het leunen hebben weggehaald)
[ Voor 4% gewijzigd door Postius op 15-09-2011 15:15 ]
Wat een onzin zeg, er zijn zat ander cover systemen in omloop geweest ook voor GOW. Sinds GOW zijn 3rd person shooters wat bekender geworden, maar ver daarvoor waren er al cover systemen waarbij je met een knop om de hoek kon kijken etc..Postius schreef op donderdag 15 september 2011 @ 15:14:
[...]
Cover zoeken deden we voordat je op een knopje moest drukken al jaren natuurlijk in spellen. Er zit cover in, in het hele spel zelfs!
Hier is de magische sleutel:
Je wordt beschoten en krijgt damage
Kijk snel om je heen of je een grote pilaar ziet of rotsblokken
Druk nu op sprinten en probeer achter het grote voorwerp te gaan staan
Je zult nu zien dat je opeens magisch niet meer geraakt zult worden! Wauw!
Veel succes!(overigens gebruik ik deze methode al sinds 1996 en ik moet zeggen dat het vrij goed werkt).
Dus wat je bedoelt met cover systeem? Dat je op 1 of andere knopje moet drukken omdat je je anders niet kan verbergen, weer zoo'n half gare gimmick die de afgelopen 7 jaar die iedere FPS klakkeloos is overgenomen zonder er over na te denken. Waarom zou je iedere shooter hetzelfde cover systeem willen geven dat niet eens een goed cover systeem is?(ik neem aan dat je het over het befaamde Gears of War cover systeem hebt dat alle maps volstaan met halfman-hoge muurtjes en de meest nutteloze toevoeging aan het FPS genre is geweest sinds ze het leunen hebben weggehaald)
Nu heb je groot gelijk dat er zat cover is om achter een object te gaan staan, maar je moet niet meteen elke shooter met elkaar gaan vergelijken want dan hadden we het beter bij wolfenstein 3d kunnen houden of doom..
Zolang je maar plezier hebt in het spelen
[ Voor 6% gewijzigd door Andyk125 op 16-09-2011 14:24 ]

blikje cola ernaast voor een idee van de schaalgrootte
[ Voor 58% gewijzigd door Vrijdag op 15-09-2011 15:28 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Sexy!! Als het niet zo duur was had ik m ook graag willen hebbenVrijdag schreef op donderdag 15 september 2011 @ 15:20:
JEEJ!Postbodemeneer komt net mijn CE brengen!
[afbeelding]
blikje cola ernaast voor een idee van de schaalgrootte

[ Voor 5% gewijzigd door M4DMan op 15-09-2011 15:34 ]

Space Marine is een 3rd person shooter, en geen FPS. Daarnaast zijn er maar weinig FPS die een echt coversysteem hebben (ik kan alleen Killzone 2 en 3 uit mijn hoofd opnoemen), dus wat je bedoelt met "zoo'n zo'n half gare gimmick die de afgelopen 7 jaar die iedere FPS klakkeloos is overgenomen", is mij een raadsel.
Ik zou zeggen kijk eens naar een Uncharted. Ik vind het met name in 3rd persoon shooters een welkome toevoeging en een logische stap in de evolutie van het genre, net als aim down sight (in first person shooters) en reloaden in shooters, inclusief blind vuren en gericht vanuit cover vuren. Nu word je dus gewoon standaard geraakt door vijandelijk vuur, als je schiet.
Ik vond het na het spelen van demo gewoon jammer dat je alleen maar op vijanden kunt schieten als je in vol ornaat zichtbaar bent. Alsof de game maar half af is. Het is gewoon niet logisch tijdens een vuurgevecht. Kun je wel gaan blèren dat je je character achter een pilaar kan neerzetten (zodat je geen reet meer ziet), maar dat is geen coversysteem, zoals je zelf al aangeeft.
[ Voor 16% gewijzigd door bram1984 op 15-09-2011 15:46 ]
Verwijderd
Dan ga je achter een muurtje staan?bram1984 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 14:51:
Ik ken de filosofie, maar toch vind ik het onlogisch als je zwaar onder vuur ligt.
Hmz, dit gaat even foutM4DMan schreef op donderdag 15 september 2011 @ 15:33:
[...]
Sexy!! Als het niet zo duur was had ik m ook graag willen hebbenKan je ook foto's maken van de inhoud?
[ Voor 33% gewijzigd door Vrijdag op 15-09-2011 16:35 ]
Verwijderd
Ja, je wilt duidelijk iets wat totaal niet nodig is. Je wilt duidelijk een dumbed down game,cover systemen behoren tot aspecten die een game versimpelen. Daarnaast zijn het natuurlijk Space Marines, The Emperors Finest, niet een of andere wannabee die een paar beestjes die uit de grond komen moet neerschieten of schatjes moet zoeken.bram1984 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 16:32:
Lees mijn andere post eerst anders even.
As our bodies are armoured with Adamantium, our souls are protected with our loyalty. As our bolters are charged with death for the Emperor's enemies, our thoughts are charged with his wisdom. As our ranks advance, so does our devotion, for are we not Marines? Are we not the chosen of the Emperor, his loyal servants unto death?
The enemies of the Emperor fear many things.
They fear discovery, defeat, despair and death.
Yet there is one thing they fear above all others.
They fear the wrath of the Space Marines!
Camouflage is the colour of fear... I have no need to hide from my foes... I have no fear of death. My colours I wear openly, they proclaim louder than any words, "I am proud to live - I am proud to die".
(Aim down-sight is voor mij een aspect wat een hele hoop shooters verpest.
+1Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 16:44:
[...]
Daarnaast zijn het natuurlijk Space Marines, The Emperors Finest, niet een of andere wannabee die een paar beestjes die uit de grond komen moet neerschieten of schatjes moet zoeken.
Hoe dan ook.. Space Marine is Space Marine, Gears of War is Gears of War.. Het zijn 2 heel verschillende games en als je de gameplay niet fijn vind heb ik 1 oplossing: speel niet
[ Voor 32% gewijzigd door M4DMan op 15-09-2011 17:05 ]
@ Koeitje: Ik snap je punt, maar als een dergelijk aspect een game versimpelt, kan er natuurlijk best iets anders getweakt worden, waardoor de game weer moeilijker wordt (meer damage bijvoorbeeld).
Waarom vind je ADS een hoop shooters verpesten? Het is toch logisch dat je door de iron sights (of scope for that matter) mikt als je nauwkeuriger wilt schieten?
[ Voor 11% gewijzigd door bram1984 op 15-09-2011 17:18 ]
Ik kan prima voor 75%+in dekking staan en schieten.bram1984 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 17:16:
Ik vind de gameplay zeker wel fijn hoor, ik bekijk het alleen vanuit een realistisch perspectief (even afgezien van het feit of het verhaal en de game zelf wel of niet realistisch zijn), en dan is coveren en af en toe een salvo afvuren gewoon een logische reactie, vandaar. Het had 'm voor mij in ieder geval af gemaakt. Het ene moment lekker orks kapot hakken, om het volgende moment in een hectisch vuurgevecht te belanden en zo snel mogelijk in cover gaan en van daaruit je momenten afwachten.
@ Koeitje: Ik snap je punt, maar als een dergelijk aspect een game versimpelt, kan er natuurlijk best iets anders getweakt worden, waardoor de game weer moeilijker wordt (meer damage bijvoorbeeld).
Waarom vind je ADS een hoop shooters verpesten? Het is toch logisch dat je door de iron sights (of scope for that matter) mikt als je nauwkeuriger wilt schieten?
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Thanks, ja net ff kwartiertje gedaan dus was nog meer ff met die wapens aan het klooien hahabram1984 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 21:33:
Je moet orks stunnen en dan executen. Dan loopt je health weer vol. Wordt ook uitgelegd.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Voor een spel dat gebaseerd is op een universum ontstaan uit een tabletop strategie game klopt er niks van. Ik heb geruime tijd de tabletop gespeeld (nu min of meer even een break van genomen) maar daarin speelt dekking zoeken een belangrijke rol, zelfs voor Space Marines... In dit spel doen ze alsof Space Marines onoverwinnelijk zijn maar daar klopt juist niks van. Space Marines zoeken dekking, net als alle andere legers in het W40K universum, ze hebben het misschien niet zo hard nodig als Imperial Guard bijvoorbeeld maar het is zeker belangrijk.
Ik denk dat het ontbreken van een cover system (afgezien van het ouderwetse achter een muurtje gaan staan) gedaan is om de vergelijking met Gears of War proberen te ontwijken, wat helaas niet gelukt is omdat mensen zonder kennis van het W40K universum de game maar wat graag beschuldigen van plagiaat.
Net nog iets vreemds ontdekt. Ik heb bijvoorbeeld het hele Veteran set unlocked maar toch kan ik hem bij Armor Sets niet kiezen in de customizer. Alle losse onderdelen kan ik wel gewoon equippen... Volgens de armor challenges heb ik de helm nog niet unlocked maar ik kan hem gewoon selecteren en dragen, heel vreemd.
[ Voor 13% gewijzigd door EnigmaNL op 15-09-2011 23:26 ]
Verwijderd
Je kan ook gewoon cover zoeken natuurijk. Je hebt al een control stick /wasd-keys waarmee je kan lopen. De liefhebbers van coversystemen zoeken gewoon een shooter op rails: Pew pew, knop x, pew pew, knop x, pew pew, einde level.EnigmaNL schreef op donderdag 15 september 2011 @ 23:24:
Ik moet zeggen dat het idee van "Space Marines zoeken geen dekking" natuurlijk complete onzin is...
Voor een spel dat gebaseerd is op een universum ontstaan uit een tabletop strategie game klopt er niks van. Ik heb geruime tijd de tabletop gespeeld (nu min of meer even een break van genomen) maar daarin speelt dekking zoeken een belangrijke rol, zelfs voor Space Marines... In dit spel doen ze alsof Space Marines onoverwinnelijk zijn maar daar klopt juist niks van. Space Marines zoeken dekking, net als alle andere legers in het W40K universum, ze hebben het misschien niet zo hard nodig als Imperial Guard bijvoorbeeld maar het is zeker belangrijk.
Ik denk dat het ontbreken van een cover system (afgezien van het ouderwetse achter een muurtje gaan staan) gedaan is om de vergelijking met Gears of War proberen te ontwijken, wat helaas niet gelukt is omdat mensen zonder kennis van het W40K universum de game maar wat graag beschuldigen van plagiaat.
Net nog iets vreemds ontdekt. Ik heb bijvoorbeeld het hele Veteran set unlocked maar toch kan ik hem bij Armor Sets niet kiezen in de customizer. Alle losse onderdelen kan ik wel gewoon equippen... Volgens de armor challenges heb ik de helm nog niet unlocked maar ik kan hem gewoon selecteren en dragen, heel vreemd.
Naja, paar blokken plascrete neerplempen kan dan wel helpenRann schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 13:27:
Kan me voorstellen dat achter een laag muurtje wegduiken niet makkelijk is voor die space marines
LOL, want dit is geen shooter op rails.Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 13:23:
[...]
Je kan ook gewoon cover zoeken natuurijk. Je hebt al een control stick /wasd-keys waarmee je kan lopen. De liefhebbers van coversystemen zoeken gewoon een shooter op rails: Pew pew, knop x, pew pew, knop x, pew pew, einde level.
Veteran Helmet Unlock:EnigmaNL schreef op donderdag 15 september 2011 @ 23:24:
We are aware of the helmet unlocking prematurely and have address this issue on all 3 platforms.
Bron (lees voor meer issues die worden aangepakt in de aankomende patch)
En kap nou eens met die totaal nutteloze discussie over wel-geen coversysteem, huilie huilie.. De game is hoe die is, PUNT!
[ Voor 33% gewijzigd door M4DMan op 16-09-2011 13:58 ]
hehehe idd +2 ook voor het noemen van een 3rd person shooter ipv 3thbram1984 schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 13:38:
[...]
LOL, want dit is geen shooter op rails.
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.