• freshman_sof
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-05-2025
Laptop Dell d800 scherm werd donker, maar tekst was nog net te lezen. Andere inverter geplaatst ivm backlight, dit mocht niet echt baten, want nu valt het hele scherm soms weg. Geen beeld meer, wel goed beeld via extern beeldscherm.
Tijdens nieuwe installatie zie je steeds kort beeld, valt daarna weg en is weer heel even terug te halen via de FN toets en schakelen tussen intern en extern scherm.
Weet iemand nog een oplossing behalve nieuwe laptop?

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Kan je backlight ook gewoon stuk gaan? Als je zelf met inverters loopt te knutselen klinkt het alsof je technisch genoeg bent om te beoordelen waar het niet aan ligt.

In dit geval zou ik zeggen: Check ebay of marktplaats voor een kapotte identieke laptop (waarvan uiteraard iets anders kapot is) die wegens kapot wel goedkoop is. Kan je van twee kapotte exemplaren weer één goede maken.

Heb ik ook wel eens gedaan met printers, scanners en wat simpeler spul. Maar laptops vind ik altijd erg lastig.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

• Berreber
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-02 11:01
lijkt mij aan de videokaart te liggen?

If it ain't broke, don't fix it

• freshman_sof
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-05-2025
als videokaart defect is, dan zal extern ook geen beeld geven lijkt me.
iemand anders nog idee?

• casanovaNL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 24-05-2021
Mijn laptop heeft dezelfde problemen. Ik denk dat het ergens aan de accu of voeding moet liggen, de laptop heeft het vaak bij het opstarten en daarnaast ook wel tussendoor maar vooral bij verplaatsing van de laptop [van het stroom af] of het opstarten

• MineTurtle
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:01
Kabelbreukje in flatcable naar display?

Professioneel veters-strikker / Hardware Prutser / Klusserdeklus zowel thuis als bij een lokale computerboer.- Owner Minecraft-community www.dutchkingcraft.nl - Handig met hardware, onhandig met mensen.

Pagina: 1