Sinds ik gisteren Lion heb geïnstalleerd, slaat mijn fan gewoon vrij snel aan en ook op het moment dat ik dit zit te tikken, staat mijn MBP te loeien als een malle.
Heb op dit moment enkel een NZB'tje lopen en ben met Chrome hier op GoT. Mijn MBP lijkt wel een vliegtuig ineens en heb er eigenlijk al de hele dag last van. Hij staat nu al een uur lang op volle toeren te loeien op mijn bureau. Gisterochtend voor de installatie van Lion was ie nog muisstil.
Het gaat om een MBP 17" mid 2010:
2,53 GHz Intel Core i5
8 GB 1067 MHz DDR3
NVIDIA GeForce GT 330M 512 MB
Mac OS X Lion 10.7 (11A511)
Verder een 80Gb SSD en een optibay waar de standaard 500Gb 7200 inzit. Misschien dat de boosdoener? Waarom zou ie dan met Leopard geen temp issues hebben?
Zijn er meer mensen met dit probleem?
Heb op dit moment enkel een NZB'tje lopen en ben met Chrome hier op GoT. Mijn MBP lijkt wel een vliegtuig ineens en heb er eigenlijk al de hele dag last van. Hij staat nu al een uur lang op volle toeren te loeien op mijn bureau. Gisterochtend voor de installatie van Lion was ie nog muisstil.
Het gaat om een MBP 17" mid 2010:
2,53 GHz Intel Core i5
8 GB 1067 MHz DDR3
NVIDIA GeForce GT 330M 512 MB
Mac OS X Lion 10.7 (11A511)
Verder een 80Gb SSD en een optibay waar de standaard 500Gb 7200 inzit. Misschien dat de boosdoener? Waarom zou ie dan met Leopard geen temp issues hebben?
Zijn er meer mensen met dit probleem?
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -