Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe PC nodig!!!!!!!1

Pagina: 1
Acties:
  • 208 views

• Vliettos
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-03 22:31
Hallo tweakers,

ik ben 17 jaar en wil m'n pc vervangen.
het probleem is als ik zelf een systeem bij elkaar zoek is het vaak een k*tcombinatie.
Ik heb maar een paar eisen:
- Minimaal 2 TB opslag
- Videos kijken in HD
- Enkele 'verouderde' games kunnen spelen
- Minimaal 4gb intern geheugen
- Rond de 800 euro

Ik dacht zelf aan een sandy bridge processor ik hoor graag wat jullie er van vinden..

Groeten

Tom van Vliet

• sjaakwortel
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:21
[BBG aanschaf] Budget- / Basissysteem
Ik denk dat de 500 euro versie van het budget systeem al voldoen, reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie juli 2011

[ Voor 67% gewijzigd door sjaakwortel op 20-07-2011 21:38 ]

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:59

yzx

[BBG aanschaf] Gamesysteem optie? Wat eigen inzet optie?

hoezo kom je op van die combinaties uit? Als je ze post heben we een start

[ Voor 43% gewijzigd door yzx op 20-07-2011 21:37 ]

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Verwijderd

wat bedoel je met verouderde games, crysis is ook wel een verouderde game maar ik zou niet zeggen dat je er een zwakke pc voor nodig hebt. Ik zou even je eisen compleet en correct krijgen en die dan (wat sjaakwortel en yzx al zeggen) in het BBG aanschaf topic plaatsen

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:25

Thandor

SilverStreak

Welkom op GoT :w

Losse "welke moet ik kopen?" topics zijn niet meer toegestaan op GoT, lees hiervoor *LET OP* - Wat moet ik kopen.

Dit betekent niet dat de vraag niet is toegestaan, je bent vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde (N)BBG topics, deze kun je vinden in Best Buy Guide overzichtstopic (BBG). Je kan in de pricewatch zien hoeveel het systeem kost als je hem zelf samenstelt, en je kan Google gebruiken om te kijken of processor X ' goed' is. Kijk in ieder geval eerst naar de BBG en gebruik die als basis. De BBG wordt opgesteld door meerdere mensen en die onderdelenkeuze is met een goede reden samengesteld ;).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.