Mijn pc begint wat te zoomen als hij te lang aanstaat.
Aangezien deze in een tv meubel staat kon ik moeilijk testen waar het geluid vandaan kwam.
en je raad het al.... als ik hem buiten de tv kast haalde kwam het geluid niet.
Met behulp van diverse topics hier wat testjes gedaan.
Nu blijkt de herrie te beginnen als de cpu 63 graden wordt.
niet gek hoog. Ik denk dat het de de standaard cpu cooler is.
ik wil nu een extra cooler kopen. maar dan komt het volgende probleem. Hij staat in een tv meubel waar de lucht niet echt kwijt kan....
ga dadelijk proberen een fototje erbij te zetten.

Nu vroeg ik me af of het wijzer is een fan in de pc te bouwen (dacht aan een 120m die ik aan de zijkant kan plaatsen. maar met 5 cm kastruimte erom heen vraag ik me af of dat nut heeft. of de kabel naar buiten laten lopen en fan los in de tv meubel plaatsen. zodat er warme lucht uit de tv meubel gaat
p.s dit zijn mijn specs
inventaris: HTPC budget
Aangezien deze in een tv meubel staat kon ik moeilijk testen waar het geluid vandaan kwam.
en je raad het al.... als ik hem buiten de tv kast haalde kwam het geluid niet.
Met behulp van diverse topics hier wat testjes gedaan.
Nu blijkt de herrie te beginnen als de cpu 63 graden wordt.
niet gek hoog. Ik denk dat het de de standaard cpu cooler is.
ik wil nu een extra cooler kopen. maar dan komt het volgende probleem. Hij staat in een tv meubel waar de lucht niet echt kwijt kan....
ga dadelijk proberen een fototje erbij te zetten.

Nu vroeg ik me af of het wijzer is een fan in de pc te bouwen (dacht aan een 120m die ik aan de zijkant kan plaatsen. maar met 5 cm kastruimte erom heen vraag ik me af of dat nut heeft. of de kabel naar buiten laten lopen en fan los in de tv meubel plaatsen. zodat er warme lucht uit de tv meubel gaat
p.s dit zijn mijn specs
inventaris: HTPC budget
[ Voor 6% gewijzigd door dravennl1307 op 20-07-2011 19:41 ]