Er zijn een aantal mensen op Tweakers.net die Pro of PowerMod zijn.
Die hebben zoals iedereen wel weet bijzondere rechten.
Dit staat er in de Moderatie FAQ over Pro/PowerMods:
Maar ik bedoel: Wanneer wordt je dan volgens de FAQ ''met de hand geselecteerd,'' dus wat zijn de criteria als je Pro/PowerMod wil worden. Dit vind ik een beetje onduidlijk in de FAQ staan
.
Ik heb op het forum zelf gezocht en in verschillende FAQ, maar hier kon ik geen andwoord vinden op mijn vraag.
Ik zal het niet ontkennen dat ik ook wel Pro/PowerMod wil worden.
Maar mij gaat het erover dat dit duidelijk wordt voor mij en vooral voor anderen Tweakers.
Dit zou eigenlijk wel aangepast moeten worden in de FAQ.
Alvast bedankt!
Die hebben zoals iedereen wel weet bijzondere rechten.
Dit staat er in de Moderatie FAQ over Pro/PowerMods:
Er staat dus dat Pro/PowerMods handmatig worden aangewezen, maar hoe kun je dan Pro/PowerMod worden? Ik ga er vanuit dat je geen topic moet openen en zeggen: Ik wil ProMod worden!Het moderatiesysteem heeft vier moderatorstatussen, te weten de beginnende moderators, ervaren moderators, ProMods en PowerMods. De eerste twee statussen worden automatisch toegekend. Gebruikers die net beginnen met modereren hebben de status van beginner. Na dertig dagen modereren en minimaal honderd moderaties worden zij geupgrade naar de ervaren moderatorstatus. De ProMod- en PowerMod-status worden handmatig uitgedeeld. PowerMods beschikken over bijzondere rechten zoals het kunnen vastzetten van reactiescores en het uitdelen van de score -2, waarmee een reactie effectief onzichtbaar wordt gemaakt. De PowerMod-rechten zijn voorbehouden aan een kleine groep crewleden. ProMods zijn gebruikers met een grote staat van dienst als frontpagemoderator. Zij worden evenals de PowerMods met de hand geselecteerd.
Maar ik bedoel: Wanneer wordt je dan volgens de FAQ ''met de hand geselecteerd,'' dus wat zijn de criteria als je Pro/PowerMod wil worden. Dit vind ik een beetje onduidlijk in de FAQ staan
Ik heb op het forum zelf gezocht en in verschillende FAQ, maar hier kon ik geen andwoord vinden op mijn vraag.
Ik zal het niet ontkennen dat ik ook wel Pro/PowerMod wil worden.
Maar mij gaat het erover dat dit duidelijk wordt voor mij en vooral voor anderen Tweakers.
Dit zou eigenlijk wel aangepast moeten worden in de FAQ.
Alvast bedankt!
Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.