Nieuwe prijzen mobiel Internet KPN

Pagina: 1
Acties:
  • 569 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
Ik moest toch even slikken na dit artikel:

http://www.nu.nl/internet...mobiele-abonnementen.html
Zo zijn er abonnementen met mobiel internet vanaf 30 euro. Daarvoor krijgt de klant honderd sms'jes, honderd belminuten óf honderd MB aan mobiel internet.
Buiten de bundel moet overigens tien cent per MB betaald worden. Bij een abonnement zónder mobiel internet is dat 1,50 euro per MB.
Van de bovenstaande quotes schok ik het meeste. Dit gaat betekenen dat ik geen mobiel Internet meer ga gebruiken op mijn smartphone. Volgens 3G watchdog zit ik rond de 850MB per maand, en dan doe ik geen grote dingen mee anders dan wat email, agenda en af en toe browsen als ik me verveel en geen PC in de buurt heb. Dit is dus 55 euro per maand aan extra kosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Datalimiet

Op dit moment liggen de meeste datalimieten rond de 1GB. Daarvoor moet bij KPN nu een abonnement van 57,50 euro aangeschaft worden. Dan krijgen klanten 450 belminuten en sms'jes óf 1GB aan mobiele data. Bovendien zijn losse bundels aan te schaffen bovenop het abonnement: 5 euro voor 250 MB.
Zou er ook maar één persoon die zoiets zou willen aanschaffen? :?

Zie verder ook nieuws: KPN introduceert nieuwe abonnementen en verlaagt smartphonekorting

[ Voor 21% gewijzigd door Gunner op 19-07-2011 08:43 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeijsteR
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
maniak schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 08:39:

Van de bovenstaande quotes schok ik het meeste. Dit gaat betekenen dat ik geen mobiel Internet meer ga gebruiken op mijn smartphone. Volgens 3G watchdog zit ik rond de 850MB per maand, en dan doe ik geen grote dingen mee anders dan wat email, agenda en af en toe browsen als ik me verveel en geen PC in de buurt heb. Dit is dus 55 euro per maand aan extra kosten!
Je kan toch overstappen naar een andere aanbieder? Ik zal in ieder geval NOOIT zo'n duur abbo afsluiten.

Ik hoop dat KPN hier echt gigantisch hard mee op hun bek gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:20

wontcachme

You catch me? No you wont

WTF. Ik bel amper, sms amper en internet voor +- 100MB per maand. Dat moet dan 27 euro worden 8)7

Ik ben benieuwd naar de andere providers qua prijzen en dan met name simyo.

Dit is echt *** want waar ik woon is kpn nog de enigste met iets van dekking. Vodafone soms en verder 0,0 bereik.

EDIT: gaat dit ook gelden voor mensen die nu al een abonnement hebben? Mijne loopt pas af in mei

[ Voor 14% gewijzigd door wontcachme op 19-07-2011 08:50 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hopelijk maakt KPN een grapje, want dit gaat echt nergens over! Ben benieuwd wat de OPTA hiervan vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Aghanim schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 08:51:
Hopelijk maakt KPN een grapje, want dit gaat echt nergens over! Ben benieuwd wat de OPTA hiervan vindt.
Wat zouden ze ervan moeten vinden? Het staat KPN vrij om de prijzen te bepalen lijkt me?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik snap ook even niet wat de Opta daar van moet vinden. De Opta vindt het ook duur denk ik :p

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
Gunner schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 08:42:
[...]

Zou er ook maar één persoon die zoiets zou willen aanschaffen? :?

Zie verder ook nieuws: KPN introduceert nieuwe abonnementen en verlaagt smartphonekorting
Nieuwsitem bestond nog niet dus heb ik deze topic maar aangemaakt, kon ook geen knop vinden om nieuws in te dienen maar dat zal wel aan mij liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Gunner schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 08:53:
[...]

Wat zouden ze ervan moeten vinden? Het staat KPN vrij om de prijzen te bepalen lijkt me?
Opta houdt zich toch bezig met concurrentiebevordering, prijsafspraken en het beschermen van de consument? KPN bepaalt deze prijzen niet zelf, de andere aanbieders zullen volgen. Kan me niet voorstellen dat KPN zich zomaar uit de markt zou prijzen als de rest niet volgt. Prijsafspraken?

[ Voor 22% gewijzigd door Aghanim op 19-07-2011 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
maniak schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 08:57:
[...]

Nieuwsitem bestond nog niet dus heb ik deze topic maar aangemaakt, kon ook geen knop vinden om nieuws in te dienen maar dat zal wel aan mij liggen.
http://tweakers.net/etc.dsp?Action=Newssubmit

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:38

IEF

Why so serious?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.