Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naarden 4ever
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-04 13:11
Afbeeldingslocatie: http://i1186.photobucket.com/albums/z364/exafighter/iPad.png
Welkom in het iPad 3 geruchten topic. In dit topic worden alle met de iPad 3 betrekkende geruchten bijgehouden en op waarschijnlijkheid gegokt.
Gerelateerde topics op GoT
En zijn veel topics gerelateerd aan de iPad [getal], hieronder weergegeven:
[iPad] importeren deel 3 – Topic over het importeren van iPads
[iPad] App Store Ervaringen & Discussie deel 2 – Informatie over applications, zogeheten ‘apps’, voor op de iPad
[iPad] Provider(s) & Abonnementen - deel 1 - Voor 3g data-abonnementen en haar providers
[iOS 5] Ervaringen en Discussie – Voor de software waar de iPad 3 wellicht mee uit gaat komen
De iPad
De iPad is een computer met alleen een volledig multi-touchscreen van 9,7 inch en weegt ruwweg 680 gram voor de Wi-Fi modellen en 730 gram voor het 3G model. De eerste iPad werd in het begin geleverd met een aangepaste versie van iPhone OS 3.2 voor iPad en wordt ondersteund tot 4.3.4 en kan de iOS 5 beta nog draaien.
De iPad 2 is een gelijksoortig systeem met een gelijke schermgrootte en weegt 600 gram, of meer voor de 3g modellen. Hij werd standaard geleverd met iOS 4.3 voor de iPad en zou nu op 4.3.4 moeten draaien, al dan niet de iOS 5 beta.
Geruchten
En dan de iPad 3… Wat mogen we verwachten, wat heeft Tweakers.net ons laten weten wat Apple in zijn schild voert, wat daarvan kunnen we meenemen naar een serieuze verwachting en wat is te onwaarschijnlijk voor woorden?
Je mag hier elk gerucht plaatsen, je eigen bedenkingen, Ga alleen niet off-topic en bashen, want dat verziekt alleen maar de sfeer.
Over dit topic
De Topicstart is nog in aanbouw. Heb je iets toe te voegen? DM of zet het in het topic!

[ Voor 3% gewijzigd door naarden 4ever op 18-07-2011 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repi3
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Ik hoop vooral dat de IPAD 3 niet TE vroeg komt, zou volgens mij strategisch geen goeie zet zijn.
Al wil je de concurrentie voor blijven, te snel mag je mij inziens niet gaan.

Zeker voor alle klanten die net een ipad gekocht hebben, gaan zich toch bekocht voelen... (denk ik)

[ Voor 22% gewijzigd door Repi3 op 19-07-2011 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjobse
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-05 19:45
Heb de 2 overgeslagen dus zie erg uit naar de 3, dan kan de 1 naar m'n ouders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Dimitri_Jetair schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 09:13:
Ik hoop vooral dat de IPAD 3 niet TE vroeg komt, zou volgens mij strategisch geen goeie zet zijn.
Al wil je de concurrentie voor blijven, te snel mag je mij inziens niet gaan.

Zeker voor alle klanten die net een ipad gekocht hebben, gaan zich toch bekocht voelen... (denk ik)
Deze maand zou te vroeg zijn ja, maar september/oktober is een perfecte maand. In het algemeen heb je een jaarlijkse cyclus bij Apple, maar met de iPhone hebben ze dit jaar al laten zien dat ze daar vanaf stappen. Het zou dus niet raar zijn als de iPad 3 al in oktober komt. Niks mis mee, trouwens. Dan is de iPad 2 al 7 maanden beschikbaar geweest (en in oktober begint dus de 8e maand van beschikbaarheid).

Als je bedenkt dat het 'normaal' is in de computerwereld om vrijwel elke maand je product te updaten, is dit wel netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-04 21:34

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Geruchtentopic staan we expliciet niet toe, en dit is geen uitzondering. Daarnaast dient voor 'grote' topics toestemming gevraagd te worden aan het mod-team. Dit om te voorkomen dat we ineens meerdere 'grote' topics over hetzelfde hebben.

Aangezien ik ook geen aanvraag voorbij heb zien komen en dit topic in strijd is met ons beleid, gaat dit topic dus dicht.

Launching containers into space

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.