Toon posts:

is dit een redelijke pc voor wow?

Pagina: 1
Acties:
  • 380 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mijn laptop is vorige week overleden helaas dus ik ben op zoek naar een nieuwe pc, alleen is mn budget niet al te hoog..zo'n 700 incl besturingssysteem.
het belangrijkste vind ik dat ik world of warcraft een beetje redelijk zonder problemen kan spelen.
nu heb ik een pc samengesteld op een site en nu vraag ik mij af of dit goed genoeg is, ik heb namelijk totaal geen verstand van computers,

alvast bedankt.

Asus Moederbord M4A78LT-M Plus
Processor -AMD Phenom2 X4 840 3,20GHz
Werkgeheugen- 6144MB DDR3 Werkgeheugen Kingston
Grafische kaart -ATI HD 6770 1GB
500 GB SataIII Hardeschijf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wombat13
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:16
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2011 @ 17:47:
mijn laptop is vorige week overleden helaas dus ik ben op zoek naar een nieuwe pc, alleen is mn budget niet al te hoog..zo'n 700 incl besturingssysteem.
het belangrijkste vind ik dat ik world of warcraft een beetje redelijk zonder problemen kan spelen.
nu heb ik een pc samengesteld op een site en nu vraag ik mij af of dit goed genoeg is, ik heb namelijk totaal geen verstand van computers,

alvast bedankt.

Asus Moederbord M4A78LT-M Plus
Processor -AMD Phenom2 X4 840 3,20GHz
Werkgeheugen- 6144MB DDR3 Werkgeheugen Kingston
Grafische kaart -ATI HD 6770 1GB
500 GB SataIII Hardeschijf
Kijk eens in de Best Buy Guides.. :) In principe kan bijna alles wow wel draaien denk ik zo..
[BBG aanschaf] Budget- / Basissysteem voor basissysteem en [BBG aanschaf] Gamesysteem voor het gamesysteem

[ Voor 8% gewijzigd door Wombat13 op 18-07-2011 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-10 17:00
trippelchannel geheugen? op dualchannel moederbord? misschien 6GB verandere naar 4GB en ssd tje erbij als je geen zin hebt in de laad tijden in wow zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ssdtje? :'( help me here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-10 17:00
http://tweakers.net/price...4/solid-state-drives.html
doet het zelfde wat een hdd doet alleen dan veel sneller (en duurder) kijk maar eens op youtube naar laad snelheden van wow en windows enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Qua specs moet dat wel lukken ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor WoW een prima PC, niets aan veranderen.

Enige dat ik je nu nog zou adviseren is om na te gaan of de verschillende componenten wel goed op elkaar aansluiten. Zoek er bijvoorbeeld eens de QVL van het gekozen moederbord erbij en controleer eens of het gekozen geheugen voorkomt op de QVL (Qualified Vendor List).

Maar, voor de rest zou die PC zich gewoon een weg door WoW heen moeten eten. WoW is relatief licht vergeleken met games die tegenwoordig uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Welkom op GoT.

Op dit forum verwachten van iedereen dat hij/zij eerst zelf het enige zoek- en denkwerk uitvoert voordat iemand een vraag stelt.

Omdat ik denk dat de vraag wel beantwoord is en door het gebrek aan zoekwerk niet aan de regels voldoet, doe ik dit topic dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.