SpotGrit, wat vinden we ervan?

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07-09 21:14

CasGas

.

Geen matches
Ik krijg dat ding geen eens aan de gang, na de installatie zie ik "Enabling visual styles" en dan houdt het ook op. Reinstall werkt ook niet..

Betreft wel een XP 32b VM'tje..

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Geen matches
Wanneer komt nieuwe SG nou es...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:30
Matched: spotgrit
Net gedowned en geinstalleerd .Jezus wat een slome prog is dit zeg .Hij wil niet eens opstarten alles geupdate nieuwe frameworks binnengehaald en nog steeds geen stap verder .Nou toedeledokie Spotgrit dat word niks. ;w 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:24
Spotgrit begon met goede beloftes en de update cycles was ook vlot, maar het lijkt nu compleet doodgebloed te zijn? En versie 2 nog steeds niet verschenen, dat beloofd niet veel goeds.

Bos Stern Service Onafhankelijke Mercedes-Benz dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice. ECU en tuning alle merken welkom. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THWIT
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 10:08
Vandaag heeft de maker bekend gemaakt te zullen stoppen met de ontwikkeling van Spotgrit. De applicatie blijft werken, maar er zullen geen updates meer verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
Geen matches
Ik las het, ook dat spotnet hash weg zou gaan, kortom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-08 08:38
Geen matches
Ik blijf gewoon lekker bij SpotLite, dat biedt alles wat ik nodig heb.

http://www.linkedin.com/in/roeljanssens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinny
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-05 10:01
ik vind spotgrit wel een relaxed programma, jammer dat de ontwikkelaar stopt, ik wilde net gaan doneren :)

bij mij werkt hij gewoon helemaal prima, jammer dat ik alleen nachtserver heb, dus kan enkel nachts ook de headers ophalen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aCiDcHaOZ
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-08 19:24

aCiDcHaOZ

The past is gone

Geen matches
Ik zat ook met spanning te wachten op v2, hij had me lekker gemaakt met fanart bij de spots a la XBMC style. misschien dat iemand een fork maakt als de source open is?

Whoever controls the spice controls the universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:24
www.spotgrit.org is ook dood.

Vaarwel "SpotGrit, de Spotnet killer!" :w

Bos Stern Service Onafhankelijke Mercedes-Benz dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice. ECU en tuning alle merken welkom. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markmart33
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:50
Geen matches
Ja jammer dat hij gestopt is, werk er al een tijdje mee,bevalt me goed, ik denk dat hij zijn conclusies heeft getrokken na de sommering aan Spotplanet om er mee te stoppen, jammer maar begrijpelijk.
Zolang het nog goed blijft werken kunnen we het nog blijven gebruiken tenminste.
V2 zag er inderdaad veel belofend uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
Nou hier still going strong met de huidige SpotGrit.
Alleen, sinds gister is die stroperig, doodtoevallig gistermorgen allerlei .Net 4 updates installt. tJa nu nog uitvinden welke precies de malheur geeft.
Pagina: 1 2 3 Laatste