hallo,
ook ik ben eens met casemodden begonnen(al enkele maanden geleden, maar dat doet er niet toe)
ik was al een tijdje van plan om ook eens te gaan casemodden, ik heb chillers lvl 11 gevolgd en the black box ook (toen keek ik nog niet op tweakers.net), deze mod is dan ook geïnspireerd door the black box, ook is dit het eerste forum waar ik mijn mod een naam heb gegeven en er zijn geen sponsors mee gemoeid
ik open hier dan ook maar een topic omdat hier veel meer mensen zijn met ervaring en ik ook nog enkele vraagjes heb (vooral over de afwerking, verf enz.,maar dat komt later nog)
ik zal het in het kort wat samenvatten wat ik al heb gedaan en ik heb hier geen tekening van hoe het moet komen, zo kan ik tijdens de build altijd nog van idee veranderen
de hardware:
moederbord: asus p7p55d-e
processor: intel i5 750 @ 2.66GHz
processorkoeler: cooler master hyper tx 3 met 2 revoltec dark red fans
werkgeheugen: kingston valueram 2x2GB en G.skill ripjaws 2x4GB (12 gb ram)
videokaart: ASUS EAH6970 DCII/2DI4S/2GD5
voeding: OZC ZX850
netwerk kaart: killer 2100
dvd brander: Samsung SN-T083C
harde schijf: samsung spinpoint f3 1TB
het begon dus allemaal met een ikea ps kastje,enkel was het mijne wat bleekjes

hier heb ik een gat in het deurtje gemaakt voor een window

foto's zeggen meer dan woorden
de mobo tray (geschikt voor µATX en ATX) met een dood µATX bordje

het (een beetje) mislukte I-O shield,word nog recht gezet dmv stevige lijm
er is te veel aan die pci kaart gewrongen, die trekt het geheel scheef

4 fan gaten in het andere zijpaneel, nu hebben we al meer een windtunnel

omdat de mod stil lag door bestellingen die ik niet kreeg heb ik dit maar gemaakt wat net boven de cpu koeler te hangen op de wndow
dit is dan ook volledig met de hand gemaakt (de dremel was de enige machine dat hieraan heeft meegeholpen), de rest allemaal door ouderwets vijlwerk
ook ik ben eens met casemodden begonnen(al enkele maanden geleden, maar dat doet er niet toe)
ik was al een tijdje van plan om ook eens te gaan casemodden, ik heb chillers lvl 11 gevolgd en the black box ook (toen keek ik nog niet op tweakers.net), deze mod is dan ook geïnspireerd door the black box, ook is dit het eerste forum waar ik mijn mod een naam heb gegeven en er zijn geen sponsors mee gemoeid
ik open hier dan ook maar een topic omdat hier veel meer mensen zijn met ervaring en ik ook nog enkele vraagjes heb (vooral over de afwerking, verf enz.,maar dat komt later nog)
ik zal het in het kort wat samenvatten wat ik al heb gedaan en ik heb hier geen tekening van hoe het moet komen, zo kan ik tijdens de build altijd nog van idee veranderen
de hardware:
moederbord: asus p7p55d-e
processor: intel i5 750 @ 2.66GHz
processorkoeler: cooler master hyper tx 3 met 2 revoltec dark red fans
werkgeheugen: kingston valueram 2x2GB en G.skill ripjaws 2x4GB (12 gb ram)
videokaart: ASUS EAH6970 DCII/2DI4S/2GD5
voeding: OZC ZX850
netwerk kaart: killer 2100
dvd brander: Samsung SN-T083C
harde schijf: samsung spinpoint f3 1TB
het begon dus allemaal met een ikea ps kastje,enkel was het mijne wat bleekjes

hier heb ik een gat in het deurtje gemaakt voor een window

foto's zeggen meer dan woorden
de mobo tray (geschikt voor µATX en ATX) met een dood µATX bordje

het (een beetje) mislukte I-O shield,word nog recht gezet dmv stevige lijm
er is te veel aan die pci kaart gewrongen, die trekt het geheel scheef

4 fan gaten in het andere zijpaneel, nu hebben we al meer een windtunnel

omdat de mod stil lag door bestellingen die ik niet kreeg heb ik dit maar gemaakt wat net boven de cpu koeler te hangen op de wndow
dit is dan ook volledig met de hand gemaakt (de dremel was de enige machine dat hieraan heeft meegeholpen), de rest allemaal door ouderwets vijlwerk

[ Voor 5% gewijzigd door rallyboy13 op 18-07-2011 13:15 ]