[Fotoapparatuur] Aanbiedingen juli t/m december 2011 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 29.238 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-05 13:07
Sibylle schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:28:
Het gaat als ik goed begrijp dus om één box+lamp (geen flitser) die anagesloten dient te worden op je camera? Hoe moet ik me dat voorstellen?
normaal €130,- voor één lamp is toch best aan de prijzige kant (goedkoop = duurkoop valt mee maybe?)
Inderdaad 1 lamp volgens de website. En daarmee is het bepaald geen super aanbeiding. Die normale prijs is gewoon hardstikke nep.

Op zich kun je best el-cheapo spul kopen als je het maar weinig gaat gebruiken. Maar denk niet dat dit een super aanbieding is, dit is gewoon de normale prijs.

Bij Konijn kon ik 2 jaar geleden Jinbei D 50x70 softboxen kopen voor 12,50. Die hadden dan nog een extra interne baffle dat deze niet heeft. Konijn is inmiddels een flink stuk duurder geworden en vraagt nu 19,95, maar je moet dus denken dat een normale prijs (inclusief winstmarge) voor die el-cheapo boxen in de orde van 10 euro ligt. Zo'n continu lamp kun je voor ongeveer 25 euro in de winkels kopen en een el-cheapo lampstatief vind je makkelijk voor 24 euro.

Maar dan moet je nog wel een houder voor die lamp hebben, en die jinbei softbox past alleen op een bijpassende jinbei flister. Dus dan kom je wel boven die 60 euro uit.
Als je je bewust ben van de limieten van zo'n setje dan kan het best aardig zijn. Het is niet bijster goedkoop, maar ook niet te duur.

Die lamp is een continue lamp en geen flitser. Je hebt dus geen flitskabel naar je camera nodig.
Het voordeel daarvan is dat je heel goed de licht en schaduw werking kan zien. Het nadeel is dat het vermogen van die lamp vrij klein is en je niet bijster veel licht krijgt. Afhankelijk van je situatie kan dat voldoende zijn, of niet.

Om je een idee te geven: Bij continu licht oplossingen zie je meestal dat er een aantal van dergelijke lampen in een softbox zitten (4 stuks bv).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:17

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

wil je cheap flitsen, heb je hier al meer aan denk ik:
[link]

of deze link
Die eerste link is 200W qua vermogen, de tweede 110W. Ik zou voor dat beetje extra dan gaan voor 200W, omdat je met 200W redelijk omgevingslicht binnen weg kan flitsen.
Heb je voor 200 euro meteen 2 flitsers, die instelbaar zijn qua vermogen (1/8 naar 1/1), iets wat die mooie lamp van ze voor 60 euro natuurlijk niet kan.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:54
Ok, thx. Bestel toch maar gewoon de ENG versie, met engelse handleiding :)

Flickr | Olympus E-M1 + E-M10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:51

Wish

ingwell

- Afstandbediening voor verschillende camera's (o.a. Canon, Nikon etc.)
- €12.50 + €0 verzendkosten
- http://www.koopjessite.nl/index.php?c=cms&ref=1062

- Vanaf het moment van schrijven nog 20 en een half uur :)

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiskyPhreak
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-06 22:23
Die afstandbediening lijkt heel erg op de dingen die je ook voor de helft of minder op dealextreme.com etc koopt. Alleen heb je dan waarschijnlijk iets meer geduld nodig met de verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesdo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01 11:45
Dit weekend diverse 'grote' aanbiedingen bij de winkel van Camera.nl in Barendrecht. Zij hebben namelijk een grote beurs aanstaande zaterdag en zondag 28&29 oktober. Gratis workshops, maar ook veel aanbiedingen.
Hier alvast een voorproefje: http://www.camera.nl/experience/aanbiedingen.php
De folder is vanaf morgenochtend online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibylle
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-07-2023
Jesdo schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:24:
Dit weekend diverse 'grote' aanbiedingen bij de winkel van Camera.nl in Barendrecht. Zij hebben namelijk een grote beurs aanstaande zaterdag en zondag 28&29 oktober. Gratis workshops, maar ook veel aanbiedingen.
Hier alvast een voorproefje: http://www.camera.nl/experience/aanbiedingen.php
De folder is vanaf morgenochtend online.
Zijn de aanbiedingen ook online te bestellen? :D
Wat mij wel opvalt dat er in de folder een 055XDB+804RC2 staat afgeprijsd van €319 naar €179..terwijl: pricewatch: Manfrotto Photo kit with 804RC2 Head, 055XB Tripod

Ctrl+k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-06 08:20
Kamera express gooit ook een actiefoldertje online...

palletprijzen

Zitten wel een paar koopjes tussen maar soms ook net weer iets prijziger als de PW

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-06 13:48

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Jesdo schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:24:
Dit weekend diverse 'grote' aanbiedingen bij de winkel van Camera.nl in Barendrecht. Zij hebben namelijk een grote beurs aanstaande zaterdag en zondag 28&29 oktober.
Bedoel je nou vrijdag en zaterdag 28&29 oktober, of zaterdag en zondag 29&30 oktober? 8)

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter3
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Tot eind december 2011 een mooie cashback actie voor de Pentax K5 en Q met 100 euro retour. De K5 wordt daardoor wel heel aantrekkelijk geprijsd voor ca 719 Euro. De voorwaarden staan op http://www.pentax.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:33

Fiber

Beaches are for storming.

wouter3 schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 22:28:
Tot eind december 2011 een mooie cashback actie voor de Pentax K5 en Q met 100 euro retour. De K5 wordt daardoor wel heel aantrekkelijk geprijsd voor ca 719 Euro. De voorwaarden staan op http://www.pentax.nl/
Zeer strakke actie! Helaas heb ik geen K-5 of Q nodig, en ik vergeet toch altijd dat soort formulieren in te vullen en op te sturen...

Hier de exacte voorwaarden: http://www.cashback-pentax.com/nl/info/teilnahmebedingungen

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64119

NVM.....

[ Voor 97% gewijzigd door Anoniem: 64119 op 31-10-2011 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1Kb
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-05 11:44

1Kb

Blijkbaar is er een canon cashback actie vanaf vandaag.
https://ecback.canon.nl/
Loopt vanaf 1 nov 2011 t/m 31 jan 2012. (zitten blijkbaar kraskaarten in de doos voor de aktie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwegertje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:08
Werkt dat alleen met accessoire die in deze periode is gekocht? Moet daar dan een voucher inzitten? Hoe werkt dat met deze producten die al een tijdje op voorraad zijn? En ik kan ook nergens vinden hoeveel cashback je nu op de camera's krijgt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
In deze 2 PDF'jes staat handige info:

https://ecback.canon.nl/pdf/Canon_EOS_voucherboekje.pdf
https://ecback.canon.nl/E...11%20Actievoorwaarden.pdf

Het is voor mij nog onduidelijk hoeveel accessories je met cash-back kunt aanschaffen op één body.

Edit: al duidelijk, je kunt meerdere accessories cash-backen, max. 1 dezelfde accessoire per body :)

[ Voor 69% gewijzigd door Nordlys op 01-11-2011 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwegertje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:08
Als ik het goed begrijp krijg je niets terug op de body zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rene_
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-12-2024
Nee, maar volgens mij hoeft de body niet in de actieperiode gekocht te zijn. alleen het casback product.

Canon zal geen bedrag retourneren voor andere producten. De actie loopt van 01/11/2011 tot en met
31/01/2012. Om in aanmerking te komen voor de cash back, dient het product binnen deze periode te
zijn gekocht en dient het aanvraagformulier op of voor 29/02/2012, te zijn ontvangen door Canon.

never mind, over het hoofd gezien.

Aanbieding: Mediamarkt zwolle heeft de 600D + 18-55 voor €599,- deze week.

pricewatch: Canon 600D

[ Voor 3% gewijzigd door _Rene_ op 01-11-2011 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Uiteraard moet de body in de actieperiode aangeschaft zijn :)

Staat ook in de folder vermeld (bij aankoop van één van de EOS actiemodellen tijdens de actieperiode...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quasem
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:51
Canon 600D + 18-55 IS.
In folder bij Staples Office Centre 499 ex btw, dus 593,81 incl 19% BTW. Geldig 4 t/m 17 november 2011.

pricewatch: Canon 600D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fransb3
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-05 11:29
En als je al die foto's niet meer kwijt kunt op je pc: ook bij Staples in dezelfde folder als de Canon 600D:
http://www.staples.nl/tec...ijf-3-5-touro-desktop-3tb
Hitachi Harde schijf 3.5" Touro desktop 3TB voor € 99 ex BTW.
Laagste prijs in de Pricewatch € 299....
(pricewatch: Hitachi Touro Desk Pro 3TB Zwart)
Online uitverkocht maar in enkele filialen nog te krijgen.
Prijsverschil is dermate groot dat je zou gaan vermoeden dat er ergens iets fout zit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-06 00:20
Ik had em nog niet eerder langs zien komen, maar de Nikon 5100 + 18-105 VR kit is bij de mediamarkt Groningen 699 euro. Lijkt geen aanbieding, maar een vaste prijs te zijn. Via het internet is de goedkoopste optie voor deze kit 713 euro. Scheelt toch weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
enzoronald schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 15:56:
Ik had em nog niet eerder langs zien komen, maar de Nikon 5100 + 18-105 VR kit is bij de mediamarkt Groningen 699 euro. Lijkt geen aanbieding, maar een vaste prijs te zijn. Via het internet is de goedkoopste optie voor deze kit 713 euro. Scheelt toch weer :)
Hmm twijfel twijfel
de D90 kit met 18-105 kost ook 699.
maar welke zou je nou kiezen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

HyperTrophy schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 17:15:
[...]

Hmm twijfel twijfel
de D90 kit met 18-105 kost ook 699.
maar welke zou je nou kiezen....
Ik zou de D5100 kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marxje1981
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-06 13:02
Zonder aanvallend te willen zijn, maar waarom de d5100?

Ik zou juist de d90 nemen, omdat:
- groter scherm
- grotere body (beter in de hand liggend, is persoonlijk weet ik)
- 2e lcd
- focus motor. :9

I have the body of a god, shame it's a buddha......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

vegtem schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 17:57:

- groter scherm
- 2e lcd
- 2e lcd is maar wat je gewend bent. Mensen die het nooit gehad hebben schijnen het ook niet zo te missen (is wat ik vaak hoor tijdens mijn workshops)
- grotere body ben ik het met je eens, maar beiden hebben wmb een grip nodig om echt lekker vast te houden, en dan houden ze beiden prima vast.
- focus motor is bij nikon voor sommigen een punt, maar de gemiddelde hobbyist heeft genoeg aan de beschikbare lenzen met eigen motortje.

De D5100 heeft een wat fijnere sensor van wat ik begrepen heb, heeft meer film mogelijkheden (die potentieel in de smaak vallen en zodoende gebruikt gaan worden) en zo nog wat features die erin zijn gekomen omdat hij enkele jaren nieuwer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
Ik heb erg zitten twijfelen tussen beide, maar uiteindelijk toch voor de D5100 gegaan. D90 is ook erg goed, maar D5100 sprak mij aan vanwege het schijnbaar beter omgaan met ruis, en inderdaad de filmmogelijkheden.
Nomad schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 18:23:
[...]

- 2e lcd is maar wat je gewend bent. Mensen die het nooit gehad hebben schijnen het ook niet zo te missen (is wat ik vaak hoor tijdens mijn workshops)
- grotere body ben ik het met je eens, maar beiden hebben wmb een grip nodig om echt lekker vast te houden, en dan houden ze beiden prima vast.
- focus motor is bij nikon voor sommigen een punt, maar de gemiddelde hobbyist heeft genoeg aan de beschikbare lenzen met eigen motortje.

De D5100 heeft een wat fijnere sensor van wat ik begrepen heb, heeft meer film mogelijkheden (die potentieel in de smaak vallen en zodoende gebruikt gaan worden) en zo nog wat features die erin zijn gekomen omdat hij enkele jaren nieuwer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
vegtem schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 17:57:

- groter scherm
- 2e lcd
met name de handmatige instelmogelijkheden worden geprezen bij de d90, en focus motor in body is ook prettig voor goekopere lenzen. LCD on top lijkt me ook best handig.

en op zich vind ik een groter body prettiger.

dat het toestel ouder is, doet me niet zoveel. Hij wordt ook goed aanbevolen omwille de beeldkwaliteit.

Op www.snapsort.com komt de d90 best goed uit tov de d5100

even in het algemeen,

het viel me op dat de prijs voor de d90 met 20 euro gestegen is, komt zeker door die vloedgolf?
ben haast bang dat de prijzen in het voorjaar te hoog zijn, om nog voordelig te zijn bij een evt btw actie....

[ Voor 17% gewijzigd door HyperTrophy op 08-11-2011 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert_m
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-02 11:48
Deze actie van Sony op het moment is ook wel interessant: 25 euro cashback of jaar lang national geographic op veel cybershot modellen:

http://www.sony.nl/articl...graphic-of-25-euro-retour

Actie geld ook als je camera koopt bij een webshop, maar dan moet hij wel bij dealers op Sony website staan.

Anoniem: 218471

Ik kwam net toevallig een Canon EOS 60D voor € 725,90 tegen in de DigitalRev shop. Er komt nog € 32,81 verzendkosten bij (totaal: € 758,71), maar hij is daarmee op dit moment wel € 39,29 goedkoper dan de goedkoopste in de pricewatch. Ik heb alleen geen idee waar de camera vandaan wordt verzonden, dus weet ook niet hoe het zit met garantie e.d....

EDIT: @ hieronder: "Import Handling Charge: €115.90" is er ook al bij gerekend.
Als het echt uit Hong Kong komt zit je dus wel met garantie... Canon regelt garantie volgens mij per continent, dus als er wat mis gaat zou je hem terug naar Hong Kong (of ergens anders in (Oost-)Azië) moeten sturen. Zou je dat risico willen lopen voor 40 euro? Ik niet...

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 218471 op 17-11-2011 11:00 ]

• _Rene_
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-12-2024
Volgens mij komt dat spul uit hongkong dus als je het legaal wilt doen moeten er nog importkosten bij dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-06 10:00
Mediamarkt Antwerpen en Schoten
pricewatch: Olympus PEN E-PL1+ M.ZD ED 14-42mm
€222

edit: actie afgelopen. Kost nu €279

[ Voor 9% gewijzigd door Teun_2 op 02-12-2011 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImmortalSoul
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-06 10:58
De Saturn geeft van 21 tot 27 november bij elke 100 euro die je uitgeeft 15 euro korting:
http://www.saturn.nl/?langId=-11

Ik ging vandaag dus naar de Saturn in Venlo om de Nikon D3100 te overwegen ... maar die was helaas weg en wordt de komende 4/5 maanden ook niet verwacht vanwege de vloedgolf in het verre oosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Loopt een apart topic over :)

Saturn 15 euro (per 100 euro) kortingsactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
Niet zozeer een echte aanbieding volgens mij, maar zo voelt het wel :) ik vond het toch het melden waard voor mensen die er wellicht naar op zoek zijn :

- Lowepro 102AW cameratas : Amazon.de voor in totaal 37 euro. Goedkoopste in NL is 60 euro wat ik zo heb kunnen vinden.
- Hama Star 61 Statief : amazon.de voor 17 euro. Goedkoopste in NL is mediamarkt voor 25 euro.

Amazon verstuurt gratis vanuit .de naar .nl boven de 20 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Ik geloof niet dat 'ie al gemeld is, maar https://ecback.canon.nl/. Bij aankoop van een Canon-dslr tot 31 januari korting op divese objectieven, flitsers en andere accessoires. Zie bv. hier voor een overzichtje.

Ben zelf helaas alleen in de markt voor een nieuw objectief :{

edit:
*mopper @ search skills* |:(

[ Voor 20% gewijzigd door Rataplan op 06-12-2011 12:41 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Op de vorige pagina vermeld :)
1Kb in "[Fotoapparatuur] Aanbiedingen juli t/m december 2011"

Actie loopt nog wel een tijdje, dat is wel mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:33

Fiber

Beaches are for storming.

Gewoon uit de pricewatch, maar toch wel een strakke aanbieding/leuke price-drop voor Canon fotografen:
pricewatch: Sigma 50-150mm f/2.8 EX APO DC II HSM (Canon)
http://www.ringfoto24.nl/product_info.php?products_id=1774

Nog een leuke price-drop:
pricewatch: Sony Alpha NEX-3A + 16mm f/2.8 Pancake Lens

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkars
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-04 18:48
dacht iets te hebben gezien, was onjuist, kan dit bericht nergens verwijderen

[ Voor 195% gewijzigd door Hapkars op 19-12-2011 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:10
Anoniem: 394585 schreef op maandag 19 december 2011 @ 15:01:
Bij de BCC hebben ze nu zowel de 550D met 18-55 mm IS lens in de aanbieding als de 1100D met 18-55 en 75-300. Beiden kosten 530€. Ik heb nog nooit eerder een DSLR gehad, en ik wil eigenlijk wel een van deze 2 kopen. Wat is de beste optie?
Dus de Canon 550D voor €529,- (incl verzendkosten!), laagste prijs in de Pricewatch op dit moment incl. verzendkosten € 584,-. Betaal je met je Mastercard dan krijg je nog 1,5% terug, dat is niet veel maar toch €7,935 euri!

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-06 22:36
Bij de media markt in almere is de Canon 550D met Tamron AF18-200mm te koop voor 555 euro.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:47
Die cashback actie van Canon heb ik eigenlijk niks aan.
Wilde geld terug op de body. :P
Wil een 7D aan gaan schaffen namelijk.
De accessoires welke ik graag zou willen zijn een extra accu, een grip en een statief. Die laatste staat er wel in. Maar daar moet ik echt rustig naar kijken dan.
Balen dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibylle
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-07-2023
http://koopjessite.nl/

Statieven! Ik heb die grote en hij bevalt zeer goed voor die prijs! Zeker en aanrader.
Zelfs als de kop niet stevig genoeg is voor je 400mm, dan bespaar je zoveel dat je goedkoop een losse kop kan kopen ;)

Ctrl+k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the mod man
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20:23

the mod man

iets van beeldmaker

Ibood van vandaag: 2 16 GB TakeMS class 10 sd kaartjes voor 29,95 incl verzending

I can't wait to shoot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FAQ
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

FAQ

Canon EOS 550D met Tamron 18-200 is bij diverse (alle?) Mediamarkt vestigingen in de aanbieding voor € 555

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kremx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:24
De bovenstaande aanbieding van de Canon EOS 550D met Tamron 18-200 viel mij ook al op.
Er staat ook een fout in de aanbieding. Op de afbeelding is namelijk de Tamron 18-270 lens te zien. Deze lens heeft niet alleen een groter bereik, maar ook beeldstabilisatie, wat de Tamron 18-200 volgens mij niet heeft.
Desalniettemin, hoe verhoud deze Tamrom 18-200 zich tot de standaard kitlens in termen van bouwkwaliteit en beeldkwaliteit? Het grotere bereik even buiten beschouwing gelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:35

Daan_

Alles op zijn tijd !!

persoonlijk vind ik de 18-55IS (kitlens) optisch beter dan een superzoom. Ik zou zelf dan ook eerder kiezen voor een kitlens + 55-250IS

MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TSS_Droopy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-06 22:59
Die 550d met Tamron heeft mij toch enigzins aan het twijfelen gebracht om voor die actie te gaan in plaats van een kitlens, maar ik ben geen expert. Zijn er meer mensen die wel/niet overwegen voor de Mediamarkt actie te gaan?

Als ik het zo zie, is de 550d + superzoom ongeveer gelijk geprijst aan een 550d+kitlens. Uiteraard is een extra losse lens (55-250 IS oid) beter, maar dat is ook een heel ander budget gelijk.

[ Voor 31% gewijzigd door TSS_Droopy op 02-01-2012 16:06 ]

"I see said the blind man, as he picked up his hammer and saw"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polmannetje
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-12-2021
Ik twijfel ook over de aanbieding. Ik heb geen budget voor een 18-55 kitlens + los zoomobjectief, de vraag is dus 18-55 kitlens vs 18-200 Tamron.

Ik neig erg naar die laatste omdat je dan toch iets meer zoom bereik hebt voor nagenoeg hetzelfde geld. Ben benieuwd naar meningen van anderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaurentS
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-05 13:21
http://www.artencraft.be/...1/referenties-detail.html
Het is dan wel bij een Belgische winkel, maar het komt blijkbaar van Canon zelf uit dus ik neem aan dat dit ook in andere winkels gaat. Het lijkt mij een interessante aanbieding.

Canon 70D + Signon 10-600 f1.8 IS OS HSM + 430EXII Flickr 500px lsfotografie.webs.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
In Nederland geld geloof ik dezelfde actie, die loopt alleen al vanaf november:

https://ecback.canon.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:32
Maar die actie is alleen maar in combinatie met een nieuwe body.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-06 19:25
polmannetje schreef op maandag 02 januari 2012 @ 19:27:
Ik twijfel ook over de aanbieding. Ik heb geen budget voor een 18-55 kitlens + los zoomobjectief, de vraag is dus 18-55 kitlens vs 18-200 Tamron.

Ik neig erg naar die laatste omdat je dan toch iets meer zoom bereik hebt voor nagenoeg hetzelfde geld. Ben benieuwd naar meningen van anderen!
Kijk niet alleen naar het prijskaartje, maar ook naar de kwaliteit van de verschillende objectieven.

Met dank aan Ventieldopje, hierbij een link die ik onlangs gekregen heb voor het vergelijken van objectieven:

http://the-digital-pictur...p=0&CameraComp=0&Lens=404

De Tamron 18-200 is niet heel scherp over het gehele bereik.

succes met je keuze!

[ Voor 11% gewijzigd door FlashM op 02-01-2012 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:20
Ik heb vandaag een Canon EOS 1100D + 18-55mm III voor €339 incl. verzendkosten gekocht bij bol.com :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hab2000
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-06 13:48
nu is de 1100D bij BOL 399...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Een nieuw jaar, hopelijk ook weer genoeg nieuwe aanbiedingen in een nieuw topic:

[Fotoapparatuur] Aanbiedingen januari t/m juni 2012

:)
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees even de eerste post van dit topic goed door. De volgende zaken dienen in ieder geval in je post te staan:
-product
-prijs (incl BTW)
-waar
-geldigheidsduur aanbieding

De volgende zaken zijn gewenst:
-linkje naar de aanbieding
-linkje naar het artikel in de PriceWatch
-overige relevante informatie

Alle andere posts worden verwijderd

Zie ook deze handleiding veilig online winkelen voor meer info.