Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[V&A] Krijg oude ads te zien na <vorige> knop

Pagina: 1
Acties:

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:52
Hallo,

Ik krijg regelmatig als ik door de nieuwste advertentie's blader en ik er 1 bekijken en vervolgens op de vorige knop klik dat ik dan ineens advertenties krijg van een tijdje geleden.

Afbeeldingslocatie: http://gaim.nl/files/datum.png

Ik heb het al heel lang, maar dit keer maakte ik er maar een screenshot van.

Is dit een bekend 'probleem'?

Edit:

Ter info:

- Windows 7 pro 64bit, in bedrijfsnetwerk, maar heb er thuis ook 'last' van.
- Google Chrome, maar heb het volgens mij ook in FF (thuis).
- Pc heeft al enkele keren een format gehad en zelfs op de vorige pc had ik het.

[ Voor 25% gewijzigd door BLACKfm op 15-07-2011 09:46 ]

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:52
Niet boeiend genoeg?

Ik hoor graag wat er mankeert aan mijn post ipv dat het gewoon genegeerd wordt.

Verwijderd

Tsja, dit is niet zozeer een content issue - iets waar een developer misschien meer over kan zeggen. Die houden ook gewoon weekend trouwens. Aan je eerste post mankeert niet zoveel, in de tweede zie ik wel een probleem met je attitude.

Ik weet niet veel van de techniek achter browsers, maar ik was altijd in de veronderstelling dat de knop 'vorige' sowieso de pagina niet opnieuw ophaalt (cache). Misschien dat je cache niet vernieuwd wordt als de pagina nog niet helemaal geladen is, of iets met een instelling. Je hebt het op meerdere PCs en browsers (ik kan het zo niet reproduceren) - kan het zijn dat je al je browsers op een bepaalde manier instelt, of gebruik je gewoon defaults?

Ik zet het topic in ieder geval naar Lieve Devvers door, omdat het anders wellicht een bug is. Het is in ieder geval geen content issue, waamee er in PW weinig mee te doen is :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2011 08:51 ]

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:05

rob_erwt

What does this button do?

Bedoel je met de 'vorige knop' de back-button van je browser of de 'vorige' knop van de paginering van de V&A resultaten (die pijltje bij je gehighlighte pagina 3)?

In beide gevallen kan ik het overigens zo 1-2-3 niet reproduceren op Win 7 64 met FF5.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-11 16:35
Is dit: [PW] Go Back / Bug met Chrome niet vergelijkbaar?

MTB Trail Traffic

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Lijkt er inderdaad wel op. Mijn eerste devies is: cache legen en kijken of het dan nog voorkomt :)

Intentionally left blank

Pagina: 1