Toon posts:

zou dit goed bij elkaar passen?

Pagina: 1
Acties:
  • 335 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

ik wil graag mijn pc upgraden... de harde schijven enzo heb ik al.. het gaat dus puur om het moederbord etc.

Nu heb ik deze dingen samengesteld, en ik ben al een tijdje uit de running in het ICT gebeuren.

Past dit wel allemaal en is mijn voeding van 600 watt hier nog compatible voor?

Moederbord: Asus Moederbord P8P67 B3,s1155
Processor: Intel Processor Core i5-2400, s1155
Ram: Corsair Geheugen Vengeance DDR3,1600-6GB KIT
Videokaart: Asus Videokaart GeForce GTX550 Ti DC TOP,1GB

Ik hoor graag van jullie medetweakers,

groetenn

Verwijderd

een 600 wat voeding?
graag iets specifieker

Verwijderd

Topicstarter
sorry bij deze dat ik die niet heb!,(de specificaties dan)

het is in iedergeval geen high end voeding of iets dergelijks

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:23
Meer info zou handig zijn inderdaad, zo krijg je niet het beste op maat advies.

Sowieso.
De i5-2400 kun je niet overklokken, dan kun je net zo goed een H61-67 moederbord pakken (of een 2500k, die wel overklokbaar is).
De videokaart heeft niet zo'n beste prijs/prestatie verhouding, beter een 6770, 5830 of 6850 nemen (laatste is wel iets duurder), uiteraard is dit afhankelijk van wat je gaat doen met je computer.
6GB geheugen kun je weinig mee met dit platform, het ondersteund namelijk alleen dual channel (neem dus 4 of 8gb), in principe is 4gb genoeg, ook afhankelijk van wat je gaat doen met je computer.

We hebben trouwens een speciaal upgrade advies topic, als je hiervan de beginpost leest weet je wat je te doen staat.

[UG Aanschaf] Gamesysteem

Verwijderd

Topicstarter
mitsumark, bedankt!

sorry voor de wat wazige info...

ik wil hem gewoon gebruiken zodat ik de komende 2 jaar weer goed doorkom en bijvoorbeeld de nieuwste games weer op maximaal kan spelen. Alles draait hier nog op een dual core met 2 gb aan ram en een 512 MB kaartje van Nvidia die niet meer alles high ondersteund.

• Aardwolf
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03:25
Kijk en vraag aub in de hiervoor aanwezige upgrade en aanschaf adviestopics, volgens mij is een dergelijk topic onwenselijk en in strijd met het beleid op GoT/T.net.

Dus hier o.a.:
- [UG Aanschaf] Gamesysteem
- [BBG aanschaf] Gamesysteem

• maarten12100
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-08-2025
Voor je je pc upgrade zoek eerst even uit hoe het moet voordat we weer vragen krijgen van ik heb koelpasta in de socket gesmeerd wat nu... :X (ja dat is een paar maanden gelede echt gebeurt ik lag er nogsteeds om _/-\o_ )
Ik denk dat het zeker de moeite loont om een goede voeding aan te schaffen heb zelf een coolermaster sillent pro 600m maar ik denk dat je zelfs het 500 watt model kan nemen zo'n goede efficientie hebben en houden die dingen.
Heb je nog wensen voor geluid temperatuur overklokmogelijkheden?

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:17

Edmin

Crew Council

get on my horse!

marcel87 schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 01:38:
Kijk en vraag aub in de hiervoor aanwezige upgrade en aanschaf adviestopics, volgens mij is een dergelijk topic onwenselijk en in strijd met het beleid op GoT/T.net.

Dus hier o.a.:
- [UG Aanschaf] Gamesysteem
- [BBG aanschaf] Gamesysteem
Dit is het enige juiste antwoord ;)

Je kunt lezen over het beleid in PMG beleid. Omdat dit soort topics niet toegestaan zijn, zet ik er een slotje op :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.