Acer Aspire AX3400 mobo overzetten en upgraden (mini ITX)

Pagina: 1
Acties:
  • 525 views

• MugiSNK
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-11-2024
Hallo,

Ik gebruik nu een Acer Aspire AX3400, 2,7 GHz Athlon x2, 3 GB ram en een Sapphire HD5570 Low Profile.
Door problemen met de lucht circulatie en overhitting ben ik tot de conclusie gekomen om mijn huidige moederbord te laten overzetten in een wat grotere kast, zodat ik wat fans erin kan plaatsen, en mijn PC niet zo snel zou gaan overhitten. Hiervoor zou ik ook een nieuwe voeding moeten aanschaffen, en eventueel een Sapphire HD5770 GDDR5.

Ik wilde vragen of dit mogelijk is met een stock Acer Aspire X3400 mobo.
EDIT: Ik heb echt geen idee wat voor soort moederbord dit is, lijkt iets te lang voor een mini ITX. Iemand enig idee? Bij CPU-Z geeft ie Aspire X3400 aan.

Image van Aspire mobo en componenten
Afbeeldingslocatie: http://images.pcworld.com/reviews/graphics/products/uploaded/acer_x3400.html_585105_g3.jpg

Ik vind dit wel een geschikte kast, Lian Li PC-Q08B:

pricewatch: Lian Li PC-Q08B

Volgens de review is het een goede kast.
Beetje prijzig, maar dat komt door de fans die er al in zitten.

(Iemand die een wat goedkopere mini-itx kast kan voorstellen, met 2 PCI-e slots?)

Is een Corsair 600 watt voeding een beetje geschikt, of is dat overkill?

(excuses als dit niet in de juiste sectie is geplaatst)

Alvast bedankt,
Robby

[ Voor 5% gewijzigd door MugiSNK op 14-07-2011 04:51 ]

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:17
Waarom een nieuw topic, je hebt er toch al één? Mini ITX moederbord overzetten naar normale kast?
Ik heb echt geen idee wat voor soort moederbord dit is, lijkt iets te lang voor een mini ITX. Iemand enig idee?
Meet 'm gewoon eens op en kijk of dat overeen komt met één van de bekende formaten: Wikipedia: Computer form factor

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:33

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Een topic per vraag is genoeg:
Mini ITX moederbord overzetten naar normale kast?

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.