Yess! Een kierupdate!
Ik moest eerlijk gezegt denken aan BIER !!!!FiXeL schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 00:05:
Ben ik nu de enige die denkt dat Kier ochtendurine in zijn loop heeft zitten?
Beetje dooie boel danQuepee schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 15:41:
[...]
Ik moest eerlijk gezegt denken aan BIER !!!!

Dood bier is wel beter dan ochtendurine (direct duidelijk wat FiXeL lekker vind?)
ThanksFrankLe schreef op donderdag 08 september 2011 @ 21:35:
Echt waar man, het zijn ware machine's! Echt super gedaan!
Dank u, liquid is niet verkeerd maar is/was wat te oranjetimmert26 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 21:50:
ongelooflijk gave mod!, ziet er echt helemaal top uit. en eerlijk gezegd maakt deze kleur vloeistof het juist wel mooi
Eigenlijk ben ik het vullen aftappen een beetje zat...................maar heb nu clear vloeistof erbij gedaan en is perfect nu
Tis ff werk, maar knapt er zeker van opVerwijderd schreef op donderdag 08 september 2011 @ 22:10:
Echt een topcase dit!
Hoop zelf ook aan dat sleeven te beginnen maar lijkt me zo veel werk he
Zijn iig meer + punten dan dat ik vroeger op school haaldeVerwijderd schreef op donderdag 08 september 2011 @ 22:12:
Gaaf! Supercase! Die kleurencombinatie
! +++ voor de netheid!
Thnx, no more Feser for meSylistar schreef op donderdag 08 september 2011 @ 23:00:
ik ben het met je eens wat betreft de vloeistof... wat een zooi is dat die feser troep...
maar je mod ziet er nog steeds heel erg vet uit.
+1
Lekker omdat het op ochtend pis lijkt?Blue-Tiger schreef op donderdag 08 september 2011 @ 23:16:
Gadverdamme wat is dit toch weer lekker zeg

Singular1ty schreef op donderdag 08 september 2011 @ 23:32:
[afbeelding]
Zoete Jezus, heb genade, wat een mod
bent niet de enigste , is nu voor de derde keer aangepast en 3x is scheepsrechtFiXeL schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 00:05:
Ben ik nu de enige die denkt dat Kier ochtendurine in zijn loop heeft zitten?Jammer dat de feser niet werkte voor je, en deze kleur vloeistof past denk ik iets minder bij het idee wat je eerst in gedachten had. Maar bij casemodding moet je vaker een compromis sluiten, en als de vloeistof gekke dingen doet, is het simpel zat. Ik heb helaas ook feser staan voor mn build, misschien heb ik pech, maar ik waag het er gewoon op. Iig, de kleur vloeistof doet geen afbreuk aan het geheel, want het is wel een build om je vingers bij af te likken zo mooi!
ben er nu dik tevreden mee, lijkt nu op pis na een avondje bier zuipen
Die had ik dus nog niet gehoord

Yup 2 taps onderin..............is toch modders heaven watergekoelde kast met biertapSandertje03 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 12:05:
bier door de leidingen !! xD
zit er ook een tapje aan?
Nette build weer.
enigste nadeel is dat het lauw bier word
Als alles mee zit morgen de big bang..........als ik niet opgepiept word door m,n storingsdienst
mischien als alles draait krijg ik er een laagje schuim op
FastFred schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 16:44:
[...]
Dood bier is wel beter dan ochtendurine (direct duidelijk wat FiXeL lekker vind?)

www.Madebykier.com CiP : TJ11 Carbon - LiLi Tower CCiP : Lightning McMod
Haha, nou doe me dan toch maar een biertje..FastFred schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 16:44:
[...]
Pilsje ook goed?FiXeL schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 21:49:
[...]
Haha, nou doe me dan toch maar een biertje..
Iedereen gaat offtopic, lijkt wel alsof de kiermod in een biermod verandert!
[ Voor 3% gewijzigd door WK100 op 10-09-2011 07:38 ]
Om toch nog maar ff ontopic te blijven nog even een pic van de TJ met nog wat meer fluid gemixed
Nu nog meer de kleur van het goudgeel gebrouwen bier
Nu nog meer de kleur van het goudgeel gebrouwen bier

Ik zie d'r toch echt honing in hoor...
Er is pils, en er is bier
@ Kier: begint nu een beetje te lijken op een westmalle triple
[ Voor 16% gewijzigd door FiXeL op 10-09-2011 09:45 ]
Ik vind dit 'bier' wel mooier als het schreeuwerige geel, dit is veel subtieler, en ziet er ook nog eens lekkerder uit
Verwijderd
Sluit me aan bij Bleu-Tiger met z'n honing.
Verder top mod, ben benieuwd als hij helemaal klaar is, maar hoelang gaat dat denk je nog duren, hij ziet er naar mijn inzien al wel aardig finished uit?
Verder top mod, ben benieuwd als hij helemaal klaar is, maar hoelang gaat dat denk je nog duren, hij ziet er naar mijn inzien al wel aardig finished uit?
Kiers Biertap is in ieder geval geslaagd!
Geen bierbrouwerij maar Kierbrouwerij
Geen bierbrouwerij maar Kierbrouwerij
LED staat toch voor Licht En Duurzaam?
Urine? Bier? Honing? Nee man, dat is gewoon 5W30 multigrade volsyntheet olie. Dat hoort in zo'n machine.
Topwerk!
Topwerk!
You don't have to know how the computer works, just how to work the computer.
ThomVis schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 13:52:
Urine? Bier? Honing? Nee man, dat is gewoon 5W30 multigrade volsyntheet olie. Dat hoort in zo'n machine.
Topwerk!
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Hmja, als je het zo bekijkt... Dan had het ook Mobil Vactra, Shell Tonna S68, of Tellus S220 kunnen zijn... Maar ik denk dat de viscositeit van die goedjes niet zo leuk voor de pomp zal zijn.ThomVis schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 13:52:
Topwerk!
Mooi werk kerel!
echt bizar hoe je in korte tijd weer een meesterwerkje aflevert..
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Thnx!!!
Dit weekend was de bedoeling dat ik hem zo goed als af zou krijgen, maar helaas khad de jackpot wat betreft storingen in mijn storingsdienst.
Dus helaas niet veel kunnen doen
Een kleine update daar voor in de plaats
Julli weten nu wel een beetje dat ik niet echt veel kabels in het zicht wil

Stuk aluminium gezaagd en aa 2 kanten gebogen

En weg zijn de kabels

Andere kant ook gedaan

Denk er steeds meer aan om een paar dagen vrij te nemen om de TJ af te maken
Elke keer komt er wel wat tussen
Dit weekend was de bedoeling dat ik hem zo goed als af zou krijgen, maar helaas khad de jackpot wat betreft storingen in mijn storingsdienst.
Dus helaas niet veel kunnen doen
Een kleine update daar voor in de plaats
Julli weten nu wel een beetje dat ik niet echt veel kabels in het zicht wil

Stuk aluminium gezaagd en aa 2 kanten gebogen

En weg zijn de kabels

Andere kant ook gedaan

Denk er steeds meer aan om een paar dagen vrij te nemen om de TJ af te maken
Elke keer komt er wel wat tussen
Strak hoor Kier, mooie combinatie met de kleuren en geraffineerd afgewerkt!
We zijn inderdaad gewoon niet anders van je gewend maar ook deze afwerking verdient weer een...

[ Voor 5% gewijzigd door Fid3lity op 12-09-2011 18:26 ]
Echt geweldige mod..
Zoiets staat wel chique in een kamer.
Mijn vraag is hoeveel zal zoiets nou kosten als iemand de onderdelen en alles betaald behalven de case die jij gaat modden? Wat moet het modden en klaarmaken van de PC dan ongeveer gaan kosten?
Zoiets staat wel chique in een kamer.
Mijn vraag is hoeveel zal zoiets nou kosten als iemand de onderdelen en alles betaald behalven de case die jij gaat modden? Wat moet het modden en klaarmaken van de PC dan ongeveer gaan kosten?
Dank u alllllll,
En TrekDr0p het ligt er een beetje aan wat de wensen zijn.
Alles gaat in overleg met de gebruiker en wat voor case het wordt. of er waterkoeling in komt of on air.
Mijn prijs is normaliter €20 p.u.excl. materiaal kosten, maar is altijd lastig met projecten
prijs opgave is hier meer van toepassing.
En TrekDr0p het ligt er een beetje aan wat de wensen zijn.
Alles gaat in overleg met de gebruiker en wat voor case het wordt. of er waterkoeling in komt of on air.
Mijn prijs is normaliter €20 p.u.excl. materiaal kosten, maar is altijd lastig met projecten
prijs opgave is hier meer van toepassing.
Even een simpele berekening;
Je bent vanaf 6 juli bezig, je werkt 40 per week, je slaapt 56 uur per week, resteert 72 uur per week om te casemodden.
Vanaf 6 juli is 9 weken x 72 uur x € 20,-- = € 12.960 + BTW = € 15.422,40
Maar ik maak een foutje. Er moet nog tijd af voor het nemen van de foto's en het schrijven op het blog. Laten we dat op 21,12 uur zetten. Dan kost deze build € 15.000,-- exclusief het materiaal.
Je bent vanaf 6 juli bezig, je werkt 40 per week, je slaapt 56 uur per week, resteert 72 uur per week om te casemodden.
Maar ik maak een foutje. Er moet nog tijd af voor het nemen van de foto's en het schrijven op het blog. Laten we dat op 21,12 uur zetten. Dan kost deze build € 15.000,-- exclusief het materiaal.
[ Voor 3% gewijzigd door GNOOM172 op 12-09-2011 18:05 ]
Verwijderd
Dan loont het toch om zelf wat te gaan knutselen, en een paar kasten te verslijten, totdat je de goede hebtGNOOM172 schreef op maandag 12 september 2011 @ 18:03:
Even een simpele berekening;
Casemodding aint cheap! Settle je voor een standaard volkswagen, of een rolls royce met custom opties? Kier maakt het laatste wat computercases betreft, en dat mag dan ook wel wat kosten. Alleen wat er al qua kosten aan waterkoel spullen in deze case gegaan is, kan je al een heel leuk systeempje voor bouwen en als je dan ook nog eens de uren rekent, en de hardware....Verwijderd schreef op maandag 12 september 2011 @ 18:49:
[...]
Dan loont het toch om zelf wat te gaan knutselen, en een paar kasten te verslijten, totdat je de goede hebt
lullig als dan je dan je mobo moet vervangen...FiXeL schreef op maandag 12 september 2011 @ 21:36:
[...]
Casemodding aint cheap! Settle je voor een standaard volkswagen, of een rolls royce met custom opties? Kier maakt het laatste wat computercases betreft, en dat mag dan ook wel wat kosten. Alleen wat er al qua kosten aan waterkoel spullen in deze case gegaan is, kan je al een heel leuk systeempje voor bouwen en als je dan ook nog eens de uren rekent, en de hardware....
maar ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++1!
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Als je het zo bekijkt is het best duur ja...............maar heb aardig rustig aan gedaan met deze build
dus het kan zeker sneller
Update!!!
Finally the TJ11 is finished. Vandaag de laatste dingen gedaan
omdat ik vanacht opgepiept was en recht had op slaap uren mocht
weinig slapen dus lekker modden
De radiator cover gezaagd en gebogen

Ook nog een kleine cover gemaakt voor de air outtake

Alles in elkaar gezet

Het laatste stukje3M Di-Noc CARBON FIBER FILM geplakt

En een kleine preview van de TJ11 finished

Uiteraard zullen er meer en mooiere foto's volgen
dus het kan zeker sneller
Update!!!
Finally the TJ11 is finished. Vandaag de laatste dingen gedaan
omdat ik vanacht opgepiept was en recht had op slaap uren mocht
weinig slapen dus lekker modden
De radiator cover gezaagd en gebogen

Ook nog een kleine cover gemaakt voor de air outtake

Alles in elkaar gezet

Het laatste stukje3M Di-Noc CARBON FIBER FILM geplakt

En een kleine preview van de TJ11 finished

Uiteraard zullen er meer en mooiere foto's volgen
Deze is zo verschrikkelijk gaaf!! Het lijkt of de kiermods steeds beter worden. Omnomnomnom
Put Smarties tubes on cats legs, make them walk like a robot.
Wat wij van jouw projecten vinden wordt wel duidelijk gemaakt in de post hierboven maar wat ik me zelf erg afvraag, wat vind je er nou zelf altijd van? Wat is goed gelukt, wat niet? Beetje zelfkritiek is ook niet onbelangrijk 
Verder, mocht ik een puntje van kritiek geven dan zou het zijn dat het geel in het exterieur wel wat meer terug zou mogen komen.
Verder, mocht ik een puntje van kritiek geven dan zou het zijn dat het geel in het exterieur wel wat meer terug zou mogen komen.
Eensch.Blue-Tiger schreef op maandag 12 september 2011 @ 23:14:
Wat wij van jouw projecten vinden wordt wel duidelijk gemaakt in de post hierboven maar wat ik me zelf erg afvraag, wat vind je er nou zelf altijd van? Wat is goed gelukt, wat niet? Beetje zelfkritiek is ook niet onbelangrijk
Ik vind het een waar kunstwerkje. Dat geel van de buitenkant komt lekker subtiel terug in de binnenkant.
Ben alleen niet gek op de kleur van je water, maar misschien vertekenen de foto's de kleur
.
Kan niet wachten op high quality pictures
!
Ben alleen niet gek op de kleur van je water, maar misschien vertekenen de foto's de kleur
Kan niet wachten op high quality pictures
Core i9 9900k // Nvidia RTX3070 // AOC AG352UCG
Verwijderd
Wat hij zegt..Blue-Tiger schreef op maandag 12 september 2011 @ 23:14:
Iets geels in je zijpaneel had ik mooi gevonden.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2011 09:30 ]
Verwijderd
Weer een super mega niet normaal ultra master:p mod van mister Kier. Wat ik inderdaad wel graag had gezien is iets geels in het zijpaneel. Ik denk dat veel mede tweakerts ook wel zouden willen weten hoe je nu zelf denkt over je mods en wat je plus en minpunten vind.
thanks, wat ik van de mod vind?.................................vind helemaal niks 
gaat weer snel uit elkaar, lol
nee, geintje. Ik zal één deze dagen wel een min- en plus punten lijst maken van deze build
Wat betreft het geel in het zijpaneel, de displays zijn geel dus als hij aan staat breekt het een beetje
maar ben eigenlijk nog niet helemaal klaar met het paneel, ben nog ff aan het brainstormen voor iets
nogmaals thanks voor de reacties
gaat weer snel uit elkaar, lol
nee, geintje. Ik zal één deze dagen wel een min- en plus punten lijst maken van deze build
Wat betreft het geel in het zijpaneel, de displays zijn geel dus als hij aan staat breekt het een beetje
maar ben eigenlijk nog niet helemaal klaar met het paneel, ben nog ff aan het brainstormen voor iets
nogmaals thanks voor de reacties
geweldige mod
im jelous. de kleuren combo met carbon ziet er zeer gelikt uit.
en zo tezien heb je ook een klein zetbankje tot je beschikking
en zo tezien heb je ook een klein zetbankje tot je beschikking
Wat ik wel jammer vind is hoeveel je van die prachtige kast hebt bedekt met carbon film, gemiste kans vind ik. Verder wel echt een prachtige mod, kier!
Mooi afgewerkt Kier, alleen vind ik hem een beetje "gewoontjes" van de buitenkant.
waarschijnlijk omdat de sidepanels te bedekt zijn met de awesome film
maar heb uiteraard wel genoten van je kunsten!!
waarschijnlijk omdat de sidepanels te bedekt zijn met de awesome film
maar heb uiteraard wel genoten van je kunsten!!

Update!!!
Dit zijn niet de final pictures
Heb wat kleine wijzigingen aangebracht, window en displays aan de binnenkant gemaakt

De case gaat weer naar een vriend van mij voor wat professionele foto's, so to be continued
Echt adembenemend. Zonder zijpaneel vind ik hem eigenlijk het mooist 
En het blijft heel jammer dat die vorige vloeistof niet werkte, wat toen spatte de leidingen er echt uit.
En het blijft heel jammer dat die vorige vloeistof niet werkte, wat toen spatte de leidingen er echt uit.
EV: Skoda Enyaq iV60. PV: 1.6 kWp Z, 3.5 kWp W, 2.8 kWp O
Mooi, netjes en strak afgewerkt etc, respect
De kast ziet er netjes uit!
Kun je vertellen hoe hoog de kast is? En vanwaar de hoge prijs?
An a day keeps the doctor away.
Er is 9 x 72 uur á 20 euro per uur bijberekendHardCoreGamer schreef op donderdag 15 september 2011 @ 15:34:
De kast ziet er netjes uit!
[ Voor 37% gewijzigd door Ample Energy op 15-09-2011 16:11 ]
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Wat een build! Geweldig! Hulde voor je kunsten
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
dacht meer jodium koeling. maar appelsap kon ook
Where's my !@#$% booze!
Verwijderd
Beetje jammer dat die gele feser troep afzet, wou hem zelf na het zien van wat foto's ook bestellen, maar wat er nu zit ziet ook strak uit geeft weer een behoorlijk ander effect!
Maar echt weer een geweldig staaltje vakwerk!
Maar echt weer een geweldig staaltje vakwerk!
Mooi werk kier!
Enne, wat zijn de temps onder full load? van de proc en gpu's ?
Enne, wat zijn de temps onder full load? van de proc en gpu's ?
Kleur van de vloeistof doet mij inderdaad ook denken aan appelsap!
Maar dat is geen nadeel, ik vind het er zeer netjes uitzien. Carbon vind ik wel mooi en in deze mod erg mooi gebruikt. Ook de combinatie met het gele is zeer nice
Als ik die foto's zie van de binnenkant hoe de kabels weg gewerkt zijn en hoe alles gesleeved is etc moet ik gewoon huilen.... Of kwijlen
Maar dat is geen nadeel, ik vind het er zeer netjes uitzien. Carbon vind ik wel mooi en in deze mod erg mooi gebruikt. Ook de combinatie met het gele is zeer nice
Als ik die foto's zie van de binnenkant hoe de kabels weg gewerkt zijn en hoe alles gesleeved is etc moet ik gewoon huilen.... Of kwijlen
Dit ziet er heel goed uit, vindt mooit geheel dat zwart en geel..
thunb's up!
thunb's up!
Lol, dacht al wanneer komt die vraag nou 
Vriend van mij is z,n fotostudio aan het verbouwen, december kan er weer gebruik van gemaakt worden
dan pas kan ik wat shotjes schieten..............excuus voor het ongemak
Vriend van mij is z,n fotostudio aan het verbouwen, december kan er weer gebruik van gemaakt worden
dan pas kan ik wat shotjes schieten..............excuus voor het ongemak
Ik zat net ChopShop London Garage te kijken waar ze een auto op 50% curry en 50% diesel reed. Dit mengsel lijkt verekt veel op de koelvloeistof!
Liftmonteur: Heel de dag up's en down's!
Verwijderd
ohw, hack, mijn notifier deed het blijkbaar niet. ik wou ook chop shop gaan kijken, maar ik had al een eerdere aflevering gezien dat ze een blikje auto op curry olie lieten rijden. miss heb ik hem al gezienhetpepijntje schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 18:25:
Ik zat net ChopShop London Garage te kijken waar ze een auto op 50% curry en 50% diesel reed. Dit mengsel lijkt verekt veel op de koelvloeistof!
Op verzoek verwijderd
EB cardetailing tot aan uw huis
Damn zeg ziet er onwijs goed uit!
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Haha wat een top mod, de originele kast kan hier niet eens tegen op.. vooral alles in de kast is in één woord geweldig! xd
Ben benieuwd hoeveel dit uiteindelijk goedkoper bleek te zijn dat de kast gewoon te kopen..
Ben benieuwd hoeveel dit uiteindelijk goedkoper bleek te zijn dat de kast gewoon te kopen..
euhhhhh, het is zelden goedkoper... Maar daar gaat het niet om natuurlijk.Lt.Kraken schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:17:
Haha wat een top mod, de originele kast kan hier niet eens tegen op.. vooral alles in de kast is in één woord geweldig! xd
Basement Bios ---- Exo-S

Final Update!!!
Eindelijk zijn hier dan de final pictures. Met dank aan een goede vriend van mij: Ed Geels

Dit waren de foto,s.
Mijn dank gaat uit naar de Sponsors:
Freddy van:
http://www.highflow.nl
Bill van:
http://www.mnpctech.com
Ruud en Marco van:
http://www.coolermaster.nl
Gregor van:
http://www.ekwaterblocks.com
En Ed van:
http://www.edgeelsfotografie.nl
En uiteraard iedereen van de verschillende forums voor de leuke en nuttige reacties
Grtz. Kier
Wat een resultaat zeg.. Deze kast is echt retestrak afgewerkt! Hulde voor het resultaat en je vakmanschap (want dat is het gewoon)!
...
Hier is realistisch gesproken maar 1 reactie op mogelijk:

Wat is 'ie mooi geworden zeg! Ongelofelijk. En nu word 'ie verkocht? Of heb je al kunstgallerijhouders aan de lijn gehad die 'm willen tentoonstellen?
Hier is realistisch gesproken maar 1 reactie op mogelijk:

Wat is 'ie mooi geworden zeg! Ongelofelijk. En nu word 'ie verkocht? Of heb je al kunstgallerijhouders aan de lijn gehad die 'm willen tentoonstellen?
Thanks,
lol, alles is te koop maar er heeft nog niemand gebeld...........telefoon staat dag en nacht aan btw.
lol, alles is te koop maar er heeft nog niemand gebeld...........telefoon staat dag en nacht aan btw.
Mooie mod weer. Je bent lekker op dreef! Het is dat ik carbon minder mooi ben gaan vinden toen ik 12 meter lange boten van carbon moest gaan glad schuren in mijn zomervakantie, en er vervolgens niks meer van zag onder de lagen primer, lak en coating. Maar de carbon details blijf ik mooi vinden.
Toch wel mooi dat geel. Jammer dat er zo weinig geel spul qua CCFL's en fans te koop zijn in Nederland, tis namelijk een prachtige kleur icm zwart. Maarje, welke kleur niet...
Toch wel mooi dat geel. Jammer dat er zo weinig geel spul qua CCFL's en fans te koop zijn in Nederland, tis namelijk een prachtige kleur icm zwart. Maarje, welke kleur niet...
roze met zwart is foeilelijk... maar verder heb je zeker gelijkToch wel mooi dat geel. Jammer dat er zo weinig geel spul qua CCFL's en fans te koop zijn in Nederland, tis namelijk een prachtige kleur icm zwart. Maarje, welke kleur niet...
ik moet zeggen, die 3 gpu's zien er zo ongelovelijk vet uit. zou het graag in rl willen zien maar ik heb het geld niet om een bod te plaatsen
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Hartstikke mooie computer! Wat ziet die binnenkant er beestachtig uit! 
Ik wil altijd nog een Glazenhuis mod maken maar dat komt er maar niet van
[ Voor 6% gewijzigd door MiliaanR op 08-12-2011 20:34 ]
Lijkt wel appelsapkoeling! Nice
Android developer & dürüm-liefhebber
Verwijderd
Eerder Amstel UGH ik bedoel lauwe pis

Echt jammer dat de koeling niet meer zo fel geel is, maar dat had ik ook al op facebook gezegd.
Nogmaal, wauw!
Wat een mooie case echt mijn complimenten.
Kleuren combinatie klopt als een bus.
Ziet er goed uit, m'n complimenten. Vooral de binnenkant vind ik mooi, met de 3 videokaarten zo mooi symmetrisch naast elkaar
Zou het ook niet meer zo mooi vinden nee, als ik deze werkzaamheden zou moeten doennaarden 4ever schreef op donderdag 08 december 2011 @ 18:20:
Mooie mod weer. Je bent lekker op dreef! Het is dat ik carbon minder mooi ben gaan vinden toen ik 12 meter lange boten van carbon moest gaan glad schuren in mijn zomervakantie, en er vervolgens niks meer van zag onder de lagen primer, lak en coating. Maar de carbon details blijf ik mooi vinden.
Thanks!!!
Gewoon sparen joh, kassie staat er nog wel ffFordox schreef op donderdag 08 december 2011 @ 18:38:
[...]
roze met zwart is foeilelijk... maar verder heb je zeker gelijkik probeer jmijn hardware nu zwart met zilver/grijs af te stemmen.
ik moet zeggen, die 3 gpu's zien er zo ongelovelijk vet uit. zou het graag in rl willen zien maar ik heb het geld niet om een bod te plaatsen
Thnx PascalDick Hard schreef op donderdag 08 december 2011 @ 20:27:
Mooi kastje geworden pik!
Lol, heb ook met het idee gelopen om een mod te maken en dan veilen voor.......het glazen huisMiliaanR schreef op donderdag 08 december 2011 @ 20:33:
Hartstikke mooie computer! Wat ziet die binnenkant er beestachtig uit!
Bier is beter, zal is kijken waar het naar smaak als ik ga verversen
yup, kweet het. En vind ook jammer. helaas wordt de feser meuk groen en staat niet mooi. Mischien komt Mayhem nog met een mooi kleur in de toekomst.Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 21:03:
[...]
Eerder Amstel UGH ik bedoel lauwe pis![]()
Echt jammer dat de koeling niet meer zo fel geel is, maar dat had ik ook al op facebook gezegd.
Nogmaal, wauw!
l3p schreef op donderdag 08 december 2011 @ 21:11:
Ik bekijk je geweldige foto's gewoon nog een keer na facebook en highflow
Heb geprobeerd om het zo goed mogelijk toe te passensebasss2 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 21:23:
Wat een mooie case echt mijn complimenten.
Dank je wel Ferry_ferry_ schreef op donderdag 08 december 2011 @ 21:36:
Ziet er goed uit, m'n complimenten. Vooral de binnenkant vind ik mooi, met de 3 videokaarten zo mooi symmetrisch naast elkaar
Zeker een mooie bak, a real 2 thumbs up!!
Als je echt fel geel wilt, en dat het ook geel blijft (hier al meer dan een jaar in gebruik), dan moet je gewoon een gele markeerstift open snijden en in je water uitspoelen. Is ook nog flink UV reactivekier schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 06:45:
[...]
yup, kweet het. En vind ook jammer. helaas wordt de feser meuk groen en staat niet mooi. Mischien komt Mayhem nog met een mooi kleur in de toekomst.
Lol.. hoe simpel kan het zijn soms_ferry_ schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 08:45:
[...]
Als je echt fel geel wilt, en dat het ook geel blijft (hier al meer dan een jaar in gebruik), dan moet je gewoon een gele markeerstift open snijden en in je water uitspoelen. Is ook nog flink UV reactive
Plaatje wellicht? Ben wel benieuwd hoe geel dat er dan uit ziet..
Serieus O.o zit je de hele buildlog te bekijken zie je heel veel werk en heel veel details. En nu het zo Final er uit ziet zo strak en simpel
Moet wel bekennen dat Geel een moeilijke kleur is om mee te werken. Maar je hebt het wel daadwerkelijk Functioneel gedaan.
Zijn het toevallig alleen Beneluxers die dit soort Mods maken ik google wel eens rond. Maar zie nooit de finesse die hier op dit forum altijd te bewonderen is.
Moet wel bekennen dat Geel een moeilijke kleur is om mee te werken. Maar je hebt het wel daadwerkelijk Functioneel gedaan.
Zijn het toevallig alleen Beneluxers die dit soort Mods maken ik google wel eens rond. Maar zie nooit de finesse die hier op dit forum altijd te bewonderen is.
Ik begon met het bekijken van de plaatjes op de laatste pagina en dacht bij mezelf wat een standaard kast?
Nadat ik verder ben gegaan met het hele topic te bezichtigen ben ik toch wel onder de indruk wat er allemaal zo veranderd is. Super strak en mooi afgewerkt daar hou ik wel van!
Verder vind ik het wel jammer dat wanneer je er een hele opstelling van maakt, de schermen bovenop aan moet sluiten. maar dat is in dit ontwerp helaas niet anders.
Nadat ik verder ben gegaan met het hele topic te bezichtigen ben ik toch wel onder de indruk wat er allemaal zo veranderd is. Super strak en mooi afgewerkt daar hou ik wel van!
Verder vind ik het wel jammer dat wanneer je er een hele opstelling van maakt, de schermen bovenop aan moet sluiten. maar dat is in dit ontwerp helaas niet anders.
[ Voor 0% gewijzigd door scaper op 12-12-2011 08:13 . Reden: typo ]
i9 9900K @ 5.0 Ghz @ NZXT x72 | ASUS ROG MAXIMUS XI HERO | 32 GB DDR4 G.Skill Trident-z @ 3200 Mhz | ASUS RTX 2080 8GB OC | Samsung Evo 840 | Crucial MX300 | Corsair Crystal 460X
Wow, Kier. Retestrak resultaat! Ziet er daadwerkelijk fantastisch uit. Foto's complimenteren het vakmanschap wat in deze mod zit! Ook daar voor mijn complimenten!
Basement Bios ---- Exo-S
daar zie je niets van, hoor. de kabels kun je onder de bovenplaat langs routen naar achteren, waardoor ze gewoon achter uit de kast lijken te komen...scaper schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 14:39:
Ik begon met het bekijken van de plaatjes op de laatste pagina en dacht bij mezelf wat een standaard kast?
Verder vind ik het wel jammer dat wanneer je er een hele opstelling van maakt de schermen bovenop aan moet sluiten. maar dat is in dit ontwerk helaas niet anders.
Dit is zo kaakverzakkend mooi...
Vooral hoe de leidingen lopen langs de 3 videokaarten, en de pics zien er zo professioneel uit... Wauw.
4de Kier. Nice, (Je moet ze toch wel echt even attenderen op het feit dat ze je naam fout hebben)
http://www.bit-tech.net/m...f-the-year-2011-winners/1
http://www.bit-tech.net/m...f-the-year-2011-winners/1
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
Thnx man, vind 4 zeker niet slecht gezien de andere mods
En uiteraard congrats aan Peter...wel verdiende 1e plaats
Lol, de naam had ik al doorgegeven, maar ze luisteren niet
En uiteraard congrats aan Peter...wel verdiende 1e plaats
Lol, de naam had ik al doorgegeven, maar ze luisteren niet
Lekker schoon design vergeleken met andere casemods.
misschien een idee voor een volgende mod:
de blokken van de i/o met folie beplakken.
de blokken van de i/o met folie beplakken.
Congrats!

Ziet er een vette kast uit.
Het idee met de cd, dvd speler is echt nice! Ziet er leuk uit om ook zo eens iets te fixen.
Het idee met de cd, dvd speler is echt nice! Ziet er leuk uit om ook zo eens iets te fixen.
Net pas gevonden en door gelopen en ik moet zeggen "Super Strak" en "Super Mooi"
Dankzij jou heb ben ik 'm tegengekomen, heb het hele topic zo gezeten:mr.wjca schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 09:21:
Net pas gevonden en door gelopen en ik moet zeggen "Super Strak" en "Super Mooi"
Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com
Lol...die was er ook nog, was hem bijna vergeten.
Thanks
Thanks