Toon posts:

Gigabyte GTX 570 superoverclocked SLI

Pagina: 1
Acties:

Anoniem: 407912

Topicstarter
Binnenkort wil ik nieuwe vid kaarten gaan aanschaffen, zodat ik weer even vooruit kan. Heb al hier en daar op forums gekeken en op google gezeten, maar nu wil ik jullie opinie hierover horen. Mijn oog is gevallen op de GV-N570SO-13I (gtx 570 superoverclocked) in SLI. Ik wil rond de €500,- max uitgeven. Ik wil BF3 makkelijk kunnen draaien en de spellen voor de komende 2 á 3 jaar ook.

Nu vraag ik mij dus af of dit een verstandige keus is of dat er misschien nog betere opties zijn. Beoordeeld op de onderstaande factoren:

- Prijs
- Prestaties
- Beeldkwaliteit
- Stroomverbruik
- Geluid
- Overclock mogelijkheden
- Compatibility

Mijn systeem:

Mobo: Asus Rampage III Extreme
CPU: Intel(R) Core(TM) i7 902 @ 2,67 GHz > Clocked 3,5 GHz.
Video Card: NVIDIA Geforce GTX280
RAM: OCZ DDR3 PC3-16000 Gold Low-Voltage 3 x 2 gig (1800 MHz)
SSD: OCZ Vertex 3 120GB Sata III
HDD1: Samsung HD501LJ 500 gig Sata II
HDD2: Seagate Barracuda 7200.12 1 TB Sata II
PSU: Cooler Master Real Power M1000
CD-rom: LG Gh22ls
Monitor: Samsung SyncMaster XL 2370 (1920 x 1080)
Mouse: Logitech G9
Keyboard: Logitech G15
Case: Antec Nine Hundred

Als men meer info wilt of als er iets onduidelijk is hoor ik dit graag. Hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Alvast bedankt!

Groetjes Sven

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-05 21:57
Post je verhaal hier even :

[BBG aanschaf] Videokaarten

Losse topics zijn niet meer toegestaan op Tweakers sinds een tijdje :)

[Voor 16% gewijzigd door Knul op 06-07-2011 16:53]

Anoniem: 407912

Topicstarter
Oh ok haha bedankt ! Zal ik gelijk even doen! *Deze topic kan gesloten worden*

[Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 407912 op 06-07-2011 17:06]

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee