Na even een uurtje energie bijtanken nu dan wat plaatjes

Met 1309 pics gok ik dat ik het record in aantal van vandaag op m'n naam heb geschreven... de enige die mogelijk in de buurt zit, zal Tyno zijn...

(nadeel van high speed burst modes

)
Eerst even de "peoplepics" en later de kisten waarvan de "showcases" niet hier, maar in het
verzameltopic zullen belanden
1. Op de meet geef je als doorgewinterde spotter het goede voorbeeld aan de andere deelnemers... zo hou je je bijvoorbeeld "zo veel mogelijk" aan de geldende verkeersregels en maak je alleen bij hoge uitzondering een uitzondering op die regels... Dus Derice: niet bij een reguliere Delta perenkist
2. Rubencs heeft een megalens, gaat ie ongeveer op 3 meter afstand een foto van mij maken... wat klopt er niet

Er is echt niets aan mij wat de moeite van het uitvergroten op deze manier waard is... (nee ook dat niet

)
3. Watch it, NickH is watching us...
4. Kijk, in tegenstelling tot Rubencs, heeft Tyno het wel begrepen. Van die afstand (overkant hoofdvaart) heeft het wél zin om zo'n megalens te gebruiken
5. NickH, als je zo van McFlurry houdt, hoef je dat ding niet om te duwen hoor...

Je duwt je vriendin toch ook niet om ?
6. Er waaren eensch.... een stuckje verderop.... ehm.... ... spotters
7. Ko was ook mee, en ditmaal was NickH de mazzelaar om met Ko op de foto te mogen
8. Dit verkeersbord hebben we voorzien van vliegtuigmotoren. Probably next time the sign will be having flying lessons
Ik vond het ouderwets gezellig ! Dankjulliewel ! NickH ik verwacht wel binnen maximaal een paar dagen al je pics online he !! (Allemaal !!!)
iets met foto's...