Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-06 20:36
ik zal welleens een compilatie maken van mijn opgeslagen matches

vanaav weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:24
Ik zou willen dat ik vanavond Black Ops kon spelen. Wil ik met me super secret masterkey/flametrower (binded op mousewheel zodat ik er snel naar kan switchen) + FAL for lolz combo spelen, kapt de server browser er mee (vind 10 servers waarvan 9 nuketown 24/7 en 1 met 1/18 spelers) en geen favo server met plek er op...

Damn you server browser, damn you all to hell!

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik breng u allen mijn laatste montage voor Black Ops...het is niet geworden wat ik eigenlijk wilde, maarja shit happens. Neem het iedergeval niet té serieus, Enjoy :)

Ohja, en nog een hacker recorded: YouTube: ‪Black Ops Wallhacker \[Name: [ACA]code99]‬‏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
eindelijk na paar sessies S&D gespeeld te hebben begin ik er redelijk in te worden en steeds meer bovenaan te eindigen want die gamemode lag me echt niet, nogsteeds niet super sterk in. Laatste dagen ook niet zo vaak host meer in black ops. beter blijft dit zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166

Sn0wblind schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 01:40:
eindelijk na paar sessies S&D gespeeld te hebben begin ik er redelijk in te worden en steeds meer bovenaan te eindigen want die gamemode lag me echt niet, nogsteeds niet super sterk in. Laatste dagen ook niet zo vaak host meer in black ops. beter blijft dit zo.
Search and destroy is de beste spelmodi 8)
Je word zelden in je rug geschoten 8)
veel punten.
Het is spannender.
En temminste geen choppers blackbirds en al die ongein.
Dus het komt grotendeels echt op skill aan. (af en toe zie je wel zo'n rambo met rpg rennen maar dat is maar zelden) .
Ik eindig tegenwoordig bijna altijd minimaal in de top3 alleen in de map Hanoi en grid wilt het nog niet bij mij lukken

Vanavond bijna de magische grens van 10000 punten gehaald :'( ik eindigde op 9750 :'( :'( best wel jammer.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 338166 op 06-07-2011 01:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Ik vind Grid, Hanoi en Shooting range sowieso de leukste maps ervoor, ohja en WMD.

Op array doe ik het nooit heel erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-07 20:03

superwashandje

grofheid alom

vinom schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 01:15:
Ik breng u allen mijn laatste montage voor Black Ops...het is niet geworden wat ik eigenlijk wilde, maarja shit happens. Neem het iedergeval niet té serieus, Enjoy :)

[video]
Ohja, en nog een hacker recorded: YouTube: ‪Black Ops Wallhacker \[Name: [ACA]code99]‬‏
erg vet, vooral die laatste 3+rcxd. _/-\o_

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 04-07 21:19
delaitinho schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 19:06:
[...]

haha hij heeft een keer een tomahawk..
Daarop is mijn response:
Kijk vooral op de teamgenoot van de pannekoek die ik met me toma pak..

[video]

En dan nog ff filmpje waarbij ik bij Chimera2 een teamdeath match joinde..
Toevallig tegen hem...

[video]
Waarom :(

Was gister fijn aan het gamen. Toen kwam ik een aantal nederlanders tegen. Aangezien ik AFCA als clan tag heb. Nou daar kwam het hoor kan K jood tot hamas. Dan denk ik kom op he dan spoor je toch niet.
Dan weet je echt niet waar het over gaat.

[ Voor 19% gewijzigd door chimera2 op 06-07-2011 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 399 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 18:03:
[...]

Oh zo. Daar heb je wel gelijk in, ja. Niet dat ik HC spelers afzeik als campers, maar dat het wat suf is en dat het te easy is zijn wel dingen die ik geschreven heb. Dat moet je inderdaad wel als mening lezen, niet als feit.

[...]

Dat snap ik. Aan de andere kant denk ik dan weer "elk schaap snapt, dat dit geen feit maar een mening betreft" en dan ben ik niet zo heel voorzichtig om dat bij elke zin duidelijk uit te leggen. Uiteraard gaat het om meningen - we bespreken onze meningen over welke modus tof is, en welke niet. (see what I did there? :+ )

[...]

Helemaal mee eens. En als je dat er in leest snap ik ook wel waarom je dat irriteert.

[...]

Doe je het wel dan neem ik (en ik neem aan met mij anderen) aan dat het om je mening gaat, en kan er wellicht gebabbeld worden. Maar je kunt ook schrijven wat je vind natuurlijk.

Ik wilde ook eens een echte Dnnis-achtige film schieten. Alleen ik speel geen HC FFA dus je moet het doen met een rondje DEM en een rondje DOM. Ik heb de treurige hoeveelheid gecamp en wachten eruit geknipt.

[video]

Doe dit eens in HC :)
Waarom speel jij in het Duits?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-11-2024
bram1984 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 10:03:
[...]

Omdat hij Obersturmbahnfeldwebel is? :+

MW3: Aap_1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

bram1984 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 10:03:
[...]

Misschien woont hij, net als ik, in Duitsland? Ik heb ook de Duitse versie maar heb deze 'omgezet' naar Engels.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

chimera2 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 09:08:
[...]

Waarom :(

Was gister fijn aan het gamen. Toen kwam ik een aantal nederlanders tegen. Aangezien ik AFCA als clan tag heb. Nou daar kwam het hoor kan K jood tot hamas. Dan denk ik kom op he dan spoor je toch niet.
Dan weet je echt niet waar het over gaat.
idd, ze zouden een leeftijdscheck en een iq test moeten laten doen om het spel te kunnen spelen. misschien dat al die zielige mensen er dan uit gefilterd worden. erg annoying.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
nou niet alleen leeftijd check. Deze persoon(en) waren ouder dan 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

vandaar de iq test erbij :P de grens mag dan wel bij 70 liggen ofzo want ik kan me niet voorstellen dat die sukkels daarboven komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

superwashandje schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 10:46:
vandaar de iq test erbij :P de grens mag dan wel bij 70 liggen ofzo want ik kan me niet voorstellen dat die sukkels daarboven komen.
Er zijn genoeg slimme mensen die zich niet aan enige sociale omgangsvormen houden, helaas. Vooral op het interwebs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

nouja, eq test dan? of misschien een enquete voordat je een spel kan kopen. een beetje zoals de g.o.a.t. in fallout waarbij je alleen toegang krijgt tot bepaalde servers adhv de uitslag :)

[ Voor 3% gewijzigd door superwashandje op 06-07-2011 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
Als je geen kwetsende/rare/vreemde/belachelijke/etc dingen wil horen, moet je je niet op internet wagen. Dat is mijn persoonlijke ervaring. Ik sluit me er gewoon van af.

Sommige mensen schelden met kanker iedere zin opnieuw. Andere mensen vloeken er op los en weer andere proberen het persoonlijk te maken. Probeer je er niets van aan te trekken en zo snel mogelijk de mute knop te vinden als ze je te veel storen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

och nee doe ik zelf ook niet. ik lach ze meestal uit of maak soms een domme opmerking terug. het is alleen wel jammer/vervuilend. en al helemaal als het om een voetbalclub (of zoals laatst omdat er GoT voor mijn naam staat) gaat. iets wat niets met het spel zelf te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Zlat schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 11:24:
Als je geen kwetsende/rare/vreemde/belachelijke/etc dingen wil horen, moet je je niet op internet wagen. Dat is mijn persoonlijke ervaring. Ik sluit me er gewoon van af.

Sommige mensen schelden met kanker iedere zin opnieuw. Andere mensen vloeken er op los en weer andere proberen het persoonlijk te maken. Probeer je er niets van aan te trekken en zo snel mogelijk de mute knop te vinden als ze je te veel storen.
sowieso veranderd black ops de meest beschaafde mensen in beestten :D wil er soms ook welleens uit frustratie wat nasty woorden uit knallen om eerlijk te zijn. maarja doet vrijwel iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
Sn0wblind schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 11:59:
[...]

sowieso veranderd black ops de meest beschaafde mensen in beestten :D wil er soms ook welleens uit frustratie wat nasty woorden uit knallen om eerlijk te zijn. maarja doet vrijwel iedereen.
Dat klopt. Je zit tenslotte (meestal) alleen en je kan heel makkelijk gefrustreerd raken als het even niet lukt. Ik kan mijzelf helaas ook niet compleet onschuldig noemen. Gelukkig doe ik het tot nu toe alleen als ik geen mic op heb 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Zlat schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 12:05:
[...]

Dat klopt. Je zit tenslotte (meestal) alleen en je kan heel makkelijk gefrustreerd raken als het even niet lukt. Ik kan mijzelf helaas ook niet compleet onschuldig noemen. Gelukkig doe ik het tot nu toe alleen als ik geen mic op heb 8)
dat heb ik ook wel is. Maar je gaat niet het hele potje zingen hamas en k jooden enz enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoFR
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-06 23:32
Anoniem: 399 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 18:03:

Ik wilde ook eens een echte Dnnis-achtige film schieten. Alleen ik speel geen HC FFA dus je moet het doen met een rondje DEM en een rondje DOM. Ik heb de treurige hoeveelheid gecamp en wachten eruit geknipt.

[video]

Doe dit eens in HC :)
Ik zie toch liever de filmpjes van Dennis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
chimera2 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 12:20:
[...]

dat heb ik ook wel is. Maar je gaat niet het hele potje zingen hamas en k jooden enz enz
Best treurig idd. Ik gooi dan gewoon mijn mic af. Zitten ze alleen nog voor hunzelf te zingen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-06 09:13
Zulke dingen kan je verwachten met zo'n clantag..

Ik heb het altijd om mijn clantag.. 010

[ Voor 30% gewijzigd door Fixio op 06-07-2011 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Fixio schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 12:43:
Want?
Omdat jij voor feyenoord ben dan ga ik toch ook niet met van alles en nog wat schelden?
laat elkaar lekker in hun waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
chimera2 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 12:46:
[...]

Want?
Omdat jij voor feyenoord ben dan ga ik toch ook niet met van alles en nog wat schelden?
laat elkaar lekker in hun waarde.
Als jij dat zou willen doen moet je doen.. Maar je lokt het gewoon uit op PSN of Xbox live waar je ook op speelt zullen er altijd mensen zijn en blijven die een hekel hebben aan die club of verwijzingen naar die stad.

Persoonlijk vind ik er geen hol aan om iemand uit te schelden via game chat.. maar hoop ik er meer op dat diegene tegen me speelt zodat ik hem lekker ingame af kan schieten

Vind het alleen zo jammer dat sommige mensen zielig gaan doen in een forum hierover. Je kon uit het potje verlaten als je het niet leuk vindt.

Zo zijn er fans van engelse clubs die elkaar uitschelden of fransen vs. amerikanen ingame

Al met al het is en blijft maar een spelletje.

[ Voor 19% gewijzigd door Fixio op 06-07-2011 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
Fixio schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 12:43:

Ik heb het altijd om mijn clantag.. 010
Omdat het gebeurt is het normaal.

Morgen begin ik met het stelselmatig stelen van M&M's, die vragen er volgens mij om. Dan is het over een paar jaar normaal en kan iedereen het doen.
Of we gaan allemaal 100 km/h rijden binnen de bebouwde kom, dan is dat ook normaal over een paar jaar.

Vreemd trouwens dat er niet meer vrouwen verkracht worden die een kort rokje aan hebben...

...

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 361496

Zlat schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 12:51:
[...]

Omdat het gebeurt is het normaal.

Morgen begin ik met het stelselmatig stelen van M&M's, die vragen er volgens mij om. Dan is het over een paar jaar normaal en kan iedereen het doen.
Of we gaan allemaal 100 km/h rijden binnen de bebouwde kom, dan is dat ook normaal over een paar jaar.

Vreemd trouwens dat er niet meer vrouwen verkracht worden die een kort rokje aan hebben...

...

8)7
Haha je hebt helemaal gelijk, die vrouwen vragen er ook gewoon om he, ons een beetje op te geilen!

Maar het is idd jammer dat er zoveel van dat simpele volk rond loopt. Ik ben ook niet bepaald een liefhebber van die club uit A'dam. Maar als iemand anders deze club wil supporteren moet ie dat geheel zelf weten. Gelukkig kunnen we deze josti's muten zodat je dat geblaat niet hoeft aan te horen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
nahja dat schelden om voetbalclub voorkeur is sowieso al sad, maar afentoe is het wel leuk om tegen iemand in te gaan die van alles en iedereen uitscheld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

Ik heb op mijn playercard de Nederlandse vlag en als clantag : NL

De enige die soms zeuren zijn de Duitsers :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
Anoniem: 170423 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 13:10:

Ik had juist de last dat ik voor mof werd uitgescholden door de naam..

Echt geweldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

Sn0wblind schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 13:07:
nahja dat schelden om voetbalclub voorkeur is sowieso al sad, maar afentoe is het wel leuk om tegen iemand in te gaan die van alles en iedereen uitscheld :D
Achja, uiteindelijk heb je alleen jezelf ermee. Ik denk dat ik het vaakst van iedereen zit te kankeren als we in een party zitten. Doe het alleen nooit persoonlijk maken...
Komt gewoon omdat het zo makkelijk is, mensen voelen dat er een afstand tussen zit dus dan durven ze meestal wel. Over voetbalclubs, weet waar daar de fout ligt, als je AFCA in je clantag heb vraag je er ook een beetje om aan de andere kant zou ik me daar niet zo heel veel van aantrekken, want tja, wie is er dan ook voor ajax??;)

Zal straks nog eens een lekkere dubbele tomahawk uploaden, eerst ff aan de scriptie aangezien ik me nest niet uit kon komen op me vrije dag! :D
Anoniem: 170423 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 13:10:

En daar ga ik dan vrolijk een potje hans teeuwen mee spelen; "booootsssjungen"

[ Voor 14% gewijzigd door delaitinho op 06-07-2011 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het is dat ik (nog) geen headset heb anders zou ik ook wel de nodige schutwoorden de wereld insproeien. alleen zal dat voornamelijk tegen mezelf zijn na een stommiteit of iets dergelijks.

En het is natuurlijk lekker veilig om van achter je pc/console een beetje stoer te lopen doen.
delaitinho schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 13:12:
[...]

En daar ga ik dan vrolijk een potje hans teeuwen mee spelen; "booootsssjungen"
Haha ja of niet. Ook altijd leuk om zo in Duitsland te praten. Het mooie is ze verstaan je meestal ook nog.

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 361496 op 06-07-2011 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Anoniem: 361496 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 14:20:
het is dat ik (nog) geen headset heb anders zou ik ook wel de nodige schutwoorden de wereld insproeien. alleen zal dat voornamelijk tegen mezelf zijn na een stommiteit of iets dergelijks.

En het is natuurlijk lekker veilig om van achter je pc/console een beetje stoer te lopen doen.
Ik scheld regelmatig op medespelers of mezelf, maar dan gewoon achter de PC zonder microfoon, en ik typ het natuurlijk ook niet. Niemand hoeft te weten dat ik mezelf opwind over sommige zaken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

^^^Ik vrees dat mijn buren me soms nog wel eens horen, of dat mijn vriendin naar beneden roept dat ik nu toch echt n x normaal moet gaan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Black Ops maar weer is geïnstalleerd. :p Gelijk maar weer is zombies geprobeerd (6 maanden geleden voor het laatst gedaan :p):
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2237610/ZOMBIESBITCH.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
Heeft iemand nog een aanrader qua filmpjes? Ik zit op mijn werk met een motivatie/inspiratie probleem en kan wel wat vertier gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Zlat schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 16:45:
Heeft iemand nog een aanrader qua filmpjes? Ik zit op mijn werk met een motivatie/inspiratie probleem en kan wel wat vertier gebruiken :)
spoiler:
pr0n?

Uiteraard een inkoppertje... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
Blue-Tiger schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 16:48:
[...]

spoiler:
pr0n?

Uiteraard een inkoppertje... :9
Ik dacht zelf meer aan een Blops filmpje O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zlat schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 16:45:
YouTube: ‪Kanaal van dennis585‬‏ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

Zlat schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 16:58:
[...]

Ik dacht zelf meer aan een Blops filmpje O-)
Sterker nog een volledig kanaal: YouTube: ‪Kanaal van XboxAhoy‬‏

Veel plezier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die heb ik paar weken geleden echt gekeken al die tactics en het helpt echt onwijs.. serieus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244101

Iemand enig idee waar je wat info kan vinden over de puzzel in de map Call of the Death?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Topicstarter
Anoniem: 244101 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 20:43:
Iemand enig idee waar je wat info kan vinden over de puzzel in de map Call of the Death?
http://www.google.nl/search?q=call+of+the+dead+puzzle

[ Voor 11% gewijzigd door Frentik op 07-07-2011 01:17 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
heeft iemand een idee welke port er dicht moet om NAT type op restricted te zetten in black ops voor de ps3?

kan hier bar weinig over vinden online namelijk.

morgen eerst even een concertje limp bizkit overleven en dan ben ik weer on :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244101

In het Nederlands kan ik er bizar weinig over vinden helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HA5H
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Ik ging toch eens goed afgelopen avond, ik bleef maar killen en blackbirds halen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-07 14:20

Silence

Godlike

Sn0wblind schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 02:01:
heeft iemand een idee welke port er dicht moet om NAT type op restricted te zetten in black ops voor de ps3?

Waarom zou je hem in godsnaam restricted willen?

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Sn0wblind schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 02:01:

Als je NAT op open moet, moet je deze ports hebben, dus daar mee spelen neem ik aan:

TCP: 80, 443, 5223
UDP: 3478, 3479, 3658

En upnp uitzetten :)

[ Voor 3% gewijzigd door Gundogan op 07-07-2011 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Silencex schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 08:53:
[...]

In de hoop geen host te worden vermoed ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

Anoniem: 337891 schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 10:27:
[...]

In de hoop geen host te worden vermoed ik. :)
Waarom zou je dat niet willen (ik ben het even helemaal kwijt waar dit over gaat)

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Silencex schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 10:29:
[...]

Waarom zou je dat niet willen (ik ben het even helemaal kwijt waar dit over gaat)
Omdat je, vooral op PS3, daardoor enorme framerate drops en freezes krijgt. Schijnt iets niet goed geregeld te zijn. Het speelt als host vaak net wat minder soepel als je verbinding niet helemaal tiptop is.

Weet wel dat matchmaking met een strict NAT echt een crime is. Ik zou inzetten op moderate. Ik zou beginnen met upnp uitzetten en dan de betreffende porten goed forwarden zodat je weet dat de basis goed is. Vervolgens enkele daarvan niet meer forwarden.

__

In ander nieuws. Barenbones Pure en Classic zijn erg fijn!. Bij Pure staat alle onzin uit, dus geen streaks, attachments, perks enn equipment. Gewoon een gun en een granaat. Bij Classic, wel perks, streaks op SP, Napalm en Attack Helicopter, geen attachments, geen equipment. Gevolg is geen claymore en RCXD deaths dus minder woede. Geen silencers dus je ziet waar lui schieten. Levert imo leukere en intensere gameplay op omdat je zelf ook beter op moet letten. Het viel me ook op dat er minder zielige campers zijn dan in reguliere TDM. Behalve een paar potten met gloednieuwe level 2 spelers erbij, maarja van dat soort spelers vind ik elke gedraging wel oke. :)

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 07-07-2011 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-06 15:39
Kleine beknopte review van cod:bo op de ps3

- gameplay, niks bijzonders ala mw2
- graphics, dramatisch
- 3d, epic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06-07 12:22
biggydeen2 schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 11:39:
Kleine beknopte review van cod:bo op de ps3

- gameplay, niks bijzonders ala mw2
- graphics, dramatisch
- 3d, epic
Dank je , erg nuttige review !

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
ProCeela schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 11:39:
[...]

Dank je , erg nuttige review !
Sluit ik me bij aan.

Misschien een toevoeging: Er zit een keuzemenu in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
Eerlijk gezegd had ik er eerst een heel verhaal van gemaakt maar dat kwam een beetje neer op een flame war tussen pc en console en daar zit niemand op te wachten, op mijn beknopte review ook niet maargoed :+

Om het dan alsnog wat meer kleur te geven:

- gameplay ala modern warfare 2 ( grijs gespeeld op de pc ) niks mis mee maar vond het eingenlijks niks bijzonders en zou na het spelen absoluut niet direct naar de winkel rennen om cod:bo aan te schaffen. (geleend van kameraad)
Heb deze ronde na mw2 ook express overgeslagen.
Het is dat je een leuke fibe hebt met je kameraden als je samen in 1 kamer zit en speelt op een leuke tv, dan is het op de pc toch iets anders. Maar naast dat, vond ik er niet veel aan.

- graphics, toen ik het spel voor het eerst opstarte viel ik bijna van mijn stoel, dat je dit kunt verkopen als game mijn god. Goed ik ben een pc gamer en het eigenlijks sinds kort een ps3 maar dit slaat echt alles. framedrops, low texures en weet ik wat. Dan ziet Gow 3, om maar even iets te noemen, er echt een stuk beter uit, dus aan de console zelf ligt het niet...

- 3d, wat bij de gameplay als minpunt geld maakt 3d het bijna allemaal weer goed. Wat een epic feeling om op een 50inch plasma in 3d iedereen af te raggen, geweldig! Begin er nu ook over te denken om 3d eens op mijn pc te proberen :)

Al met al, epic fail en epic tegelijk. Ik zou hier in ieder geval niet de volle mep voor lappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

biggydeen2 schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 11:55:

- graphics, toen ik het spel voor het eerst opstarte viel ik bijna van mijn stoel, dat je dit kunt verkopen als game mijn god. Goed ik ben een pc gamer en het eigenlijks sinds kort een ps3 maar dit slaat echt alles. framedrops, low texures en weet ik wat. Dan ziet Gow 3, om maar even iets te noemen, er echt een stuk beter uit, dus aan de console zelf ligt het niet...

- 3d, wat bij de gameplay als minpunt geld maakt 3d het bijna allemaal weer goed. Wat een epic feeling om op een 50inch plasma in 3d iedereen af te raggen, geweldig! Begin er nu ook over te denken om 3d eens op mijn pc te proberen :)

Al met al, epic fail en epic tegelijk. Ik zou hier in ieder geval niet de volle mep voor lappen.
Tja God of War ziet er inderdaad strak uit op de ps3. Toch stoor ik me niet heel erg aan het feit dat het grafisch wat minder is, als het maar lekker loopt en de gameplay verslavend is. en dat is bij mij wel het geval. Tuurlijk gebeurt het wel eens dat het in een potje wat stottert maar dit is gelukkig meer een uitzondering(behoudens de eerste periode na de release)

Heb je ook langere periode 3d gespeeld? Krijg je geen hoofdpijn of iets dergelijks, lijkt me zo druk aan het hoofd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Silencex schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 08:53:
[...]

Host zijn betekent nou eenmaal een framerate halvering en lag compesation, oftewel hoop irritatie en gewoon slechtere scores. Heb een 50mbit glasvezel verbinding, dus word nogal snel als host gekozen.
Anoniem: 337891 schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 10:43:
[...]

Omdat je, vooral op PS3, daardoor enorme framerate drops en freezes krijgt. Schijnt iets niet goed geregeld te zijn. Het speelt als host vaak net wat minder soepel als je verbinding niet helemaal tiptop is.

Weet wel dat matchmaking met een strict NAT echt een crime is. Ik zou inzetten op moderate. Ik zou beginnen met upnp uitzetten en dan de betreffende porten goed forwarden zodat je weet dat de basis goed is. Vervolgens enkele daarvan niet meer forwarden.
Gundogan schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 10:18:
[...]

Als je NAT op open moet, moet je deze ports hebben, dus daar mee spelen neem ik aan:

TCP: 80, 443, 5223
UDP: 3478, 3479, 3658

En upnp uitzetten :)
naar deze porten ga ik even kijken. Moet even kijken of deze niet overlappen met de PC versie die ik naar mijn pc geforward heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

Sn0wblind schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 12:34:
[...]

Host zijn betekent nou eenmaal een framerate halvering en lag compesation, oftewel hoop irritatie en gewoon slechtere scores. Heb een 50mbit glasvezel verbinding, dus word nogal snel als host gekozen.
Ik dacht juist altijd dat je juist nergens last van had als je host was en het alleen maar een voordeel was. (minder lag en betere scores)

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
biggydeen2 schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 11:55:
Eerlijk gezegd had ik er eerst een heel verhaal van gemaakt maar dat kwam een beetje neer op een flame war tussen pc en console en daar zit niemand op te wachten, op mijn beknopte review ook niet maargoed :+

Om het dan alsnog wat meer kleur te geven:

- gameplay ala modern warfare 2 ( grijs gespeeld op de pc ) niks mis mee maar vond het eingenlijks niks bijzonders en zou na het spelen absoluut niet direct naar de winkel rennen om cod:bo aan te schaffen. (geleend van kameraad)
Heb deze ronde na mw2 ook express overgeslagen.
Het is dat je een leuke fibe hebt met je kameraden als je samen in 1 kamer zit en speelt op een leuke tv, dan is het op de pc toch iets anders. Maar naast dat, vond ik er niet veel aan.

Ik zou bijna zeggen dat je PS3 naar de klote is. Ik heb geen last van framedrops en vind het er prima uitzien. Low textures zitten pas in Crysis 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
Anoniem: 361496 schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 12:09:
[...]

Tja God of War ziet er inderdaad strak uit op de ps3. Toch stoor ik me niet heel erg aan het feit dat het grafisch wat minder is, als het maar lekker loopt en de gameplay verslavend is. en dat is bij mij wel het geval. Tuurlijk gebeurt het wel eens dat het in een potje wat stottert maar dit is gelukkig meer een uitzondering(behoudens de eerste periode na de release)

Heb je ook langere periode 3d gespeeld? Krijg je geen hoofdpijn of iets dergelijks, lijkt me zo druk aan het hoofd...
Ik heb gister enkele uren in 3d zitten spelen en het bevalt echt goed.
Nergens last van, hoewel ik wel eens merk als ik bijvoorbeeld in de bios zit dat de 3d effecten een beetje raar beeld geven waardoor ik moeite krijg met kijken na een tijdje.
Echter nu totaal nergens last van, het zijn nu echter wel actieve shutter brillen dus misschien zit daar het verschil in. Ik zat er ook nog dicht bovenop (hooguit 1.5m op een 50inch scherm) maar werkte erg goed en prettig. eigenlijks wil ik niet eens meer zonder 3d spelen want je leeft je gewoon veel beter in, en zit er gewoon echt goed uit. ook al zijn de graphics ruk (mijn mening) Zie nu al uit naar andere 3d titels!
bram1984 schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 13:28:
[...]

Ik zou bijna zeggen dat je PS3 naar de klote is. Ik heb geen last van framedrops en vind het er prima uitzien. Low textures zitten pas in Crysis 2.
Geen idee, hier heb ik geen ervaring mee.heb de ps3 nog maar net, maar andere games spelen prima.
Ik ben echter wel een pc gamer met een high end pc dus misschien ben ik iets teveel verwend. hoewel GoW 3 er toch echt goed uit ziet op de ps3, cod:bo valt dan toch echt tegen, had er wat meer van verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
biggydeen2 schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 13:44:
[...]

Geen idee, hier heb ik geen ervaring mee.heb de ps3 nog maar net, maar andere games spelen prima.
Ik ben echter wel een pc gamer met een high end pc dus misschien ben ik iets teveel verwend. hoewel GoW 3 er toch echt goed uit ziet op de ps3, cod:bo valt dan toch echt tegen, had er wat meer van verwacht.
PC gaming is idd op graphics gericht. Console gaming gaat veel meer voor de ervaring/gameplay. Bedenk maar eens hoe 'oud' PS3 alweer is, dan ziet het er allemaal misschien wat beter uit voor je.
Een console kost ook maar een fractie van wat een high end game pc kost. Blijft een beetje appels en peren vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Silencex schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 13:10:
[...]

Ik dacht juist altijd dat je juist nergens last van had als je host was en het alleen maar een voordeel was. (minder lag en betere scores)
bij MW2 wel ja, daar was het een licht voordeel, en daar had ik nou juist "moderate nat" dus was daar nou net weer geen host regelmatig.

Veel schijnen er last van te hebben volgens de black ops fora, snap niet dat treyarch dit gefixed heeft nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
Vaag.. Ben je eindelijk prestige 15 level 50.. heb je geen zin meer in het spel omdat er toch niks mee te halen valt.. Vind zoiezo dat er al veels te weinig te halen valt. Woepie een bewegende playercard op prestige 15.. FAIL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
Fixio schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 15:52:
Vaag.. Ben je eindelijk prestige 15 level 50.. heb je geen zin meer in het spel omdat er toch niks mee te halen valt.. Vind zoiezo dat er al veels te weinig te halen valt. Woepie een bewegende playercard op prestige 15.. FAIL
Tijd voor WoW, dan duurt het nog wel even voordat je klaar bent :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Gewoon gamen?? Geez.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
Neuh speel alleen om iets te kunnen behalen. Denk dat ik maar alle perks ga unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

+1

VInd al die unlocks etc blije onzin. Al ben ik wel gewoon prestige 15. :P Ik haal de lol uit de kills, de domme jump tricks af en toe, de fijne quad sprays, het geownd worden door vrienden, het ownen van vrienden, het verbeteren en verslechteren van KDR en het kopen van gouden camo's. (1 zonde mag wel toch:P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Fixio schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 15:57:
[...]

Neuh speel alleen om iets te kunnen behalen. Denk dat ik maar alle perks ga unlocken.
Behaal de eer van het winnen. Speel omdat het leuk is om met bepaalde mensen te spelen.

Of ga voor alle challenges van de killstreaks/wapens. Er is altijd wel iets om jezelf als doel te stellen, als je dat echt nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
MicScott schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 16:02:
[...]

Behaal de eer van het winnen. Speel omdat het leuk is om met bepaalde mensen te spelen.

Of ga voor alle challenges van de killstreaks/wapens. Er is altijd wel iets om jezelf als doel te stellen, als je dat echt nodig hebt.
Challenges goeie daar is nog wel wat te bereiken. Denk dat ik ook maar eens ga spelen met alle type wapens die er zijn.. Of de hele partij alleen maar ballistic knive kills te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
Fixio schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 16:07:
[...]

Challenges goeie daar is nog wel wat te bereiken. Denk dat ik ook maar eens ga spelen met alle type wapens die er zijn.. Of de hele partij alleen maar ballistic knive kills te maken.
Ik kan ook denk wel me vrienden helpen om hun te laten levelen door middel van hulp van Spyplanes, Blackbirds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Of gewoon met lol classes spelen, uitdagingen creëer je zelf :)

RPK + drummag leightweight, steady aim en marathon rushclass
Olympia
Dualwield PM63/kaparis/mac11 (skorpions zijn voor mietjes :p)
FAL + masterkey
WA2000 + acog scope

Dat zijn me classes nu en het gaat, met uitzondering van de RPK class op kleine objective maps, niet eens zo slecht, vooral de olympia blijft een bazenwapen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Werkt prima in HC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En in Core!

Heb hem vaak met ACOG en Ex mags. Kun je lekker sprayen alsof het een Garand is (scavenger vereist helaas). :P Sinds de laatste patch (of die daarvoor) is een WA2000 ook een stuk minder slecht geworden. Borst is nu ook 1 shot kill geworden. (voorheen enkel nek en hoofd). WA2000 heeft nauwelijks recoil dus echt best OK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Ja valt me ook op hoe goed dat ding is :)

Je moet een beetje anticiperen op de erg trage ADS, maar met een beetje timing 'maai' je ze wel neer ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 393481

Ik ben een K/D-ratio addict, dus nooit klaar! haha
En laatste tijd met alleen maar potjes van boven de 2.00 (meestal 3.00/4.00) gaat het de goeie kant op.
Jammer ook dat de Wagermatches niet meetellen in de ratio want er zijn echt maar heel weinig potjes dat ik daar onder de 2.00 gescoord heb.

Reden dat mn ratio nu nog onder de 2.00 is komt door het eerder besproken framedrops probleem als je host bent. En dat je inplaats van een voordeel juist een nadeel had van een 0,5 sec ;) Heb er nu geen last meer van, ok nog lag zat af en toe, maar de continu framedrops ben ik gelukkig van af. En ook ik ben bijna altijd host met mn 60Mb lijntje.

Enige waar ik nu nog van baal is dat ik als enige van mn vrienden HC Flags speel.(en als ze mee doen gaat meestal al snel hun playstation uit :D) En dus meestal alleen speel en hoe goed ik het ook doe, met een bagger team tegen een party win je maar weinig potjes.

Zijn er hier niet toevalig mensen die veel HC Flags spelen op de ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
Beetje offtopic misschien maar om even terug te komen op mijn eerdere post in dit topic lijk ik toch problemen te hebben met de resolutie in CoD:BO (ps3), lijkt net of het allemaal blijft hangen op de laagste resolutie. (BO is trouwens niet het enige spel, andere spellen werken wel weer op 720p though)

is er iemand zo vriendelijk om mij hier even mee te helpen?, dont worry ik heb verstand van zaken echter niet van de ps3 instellingen ect ( via pm )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

biggydeen2 schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 09:09:
Beetje offtopic misschien maar om even terug te komen op mijn eerdere post in dit topic lijk ik toch problemen te hebben met de resolutie in CoD:BO (ps3), lijkt net of het allemaal blijft hangen op de laagste resolutie. (BO is trouwens niet het enige spel, andere spellen werken wel weer op 720p though)

is er iemand zo vriendelijk om mij hier even mee te helpen?, dont worry ik heb verstand van zaken echter niet van de ps3 instellingen ect ( via pm )
Daar is een problementopic voor. (Maar je hebt PM.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kun je dus net zo goed Angry Birds gaan spelen, alles 3 sterren halen.

Je speelt toch een shooter omdat je shooters tof vindt, lijkt me?? Hoe minder ik me met al die te behalen zooi bezig houd, hoe meer plezier ik heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik had me gisteren toch een paar heel frusterende potjes.
Was moe en niets meer liep. heb hem meteen utigezet de playstation..
Tijd geleden dat het zo erg slecht ging , werd door elke verdwaalde kogel geraakt :o ..

Vanavond hopen dat het iets beter gaat.
Maar voer die prestige discussie.

Het geeft wel meer uitdaging om alles te halen en alles goud te halen.
Maar ik vind het leuker als ik telkens goede potjes search speel omdat ik alle perks op pro heb.

Maar vanavond en vanacht weer
hopelijk met heel de groep..

(zowiezo vanacht ga ik level 50 ascension halen met een vriend 8) ) (een paar hele goede tactics online zitten kijken gisteren avond. )dus dat word een latertje 8)

Ps..Heerlijk zo'n nieuwe baan waar je af en toe even een paar minuutjes op tweaker kan kijken 8) 8) 8) ...

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 338166 op 08-07-2011 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166 schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 11:15:

Ps..Heerlijk zo'n nieuwe baan waar je af en toe even een paar minuutjes op tweaker kan kijken 8) 8) 8) ...
Niet té vaak he? :+

Heb hier ook wel eens dagen dat het f5 druk gehalte veels te hoog ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
Anoniem: 361496 schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 12:24:
[...]

Niet té vaak he? :+

Heb hier ook wel eens dagen dat het f5 druk gehalte veels te hoog ligt...
Ik heb dit topic gewoon open staan de hele dag. Heerlijk om internetmarketeer te zijn. Altijd online bezig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zlat schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 12:29:
[...]

Ik heb dit topic gewoon open staan de hele dag. Heerlijk om internetmarketeer te zijn. Altijd online bezig :P
Hehe same here, tezamen met het HTC sensation topic. Zo blijf ik weer goed op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb vandaag een rustdag genomen qua spelen van BO.
FF een adempauze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

werd de hectiek van het spel je teveel dennis? de snelheid is echt te hoog soms maar dat maakt het wel uitdagend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Anoniem: 338166 schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 11:15:
Ik had me gisteren toch een paar heel frusterende potjes.
Was moe en niets meer liep. heb hem meteen utigezet de playstation..
Tijd geleden dat het zo erg slecht ging , werd door elke verdwaalde kogel geraakt :o ..

Vanavond hopen dat het iets beter gaat.
Maar voer die prestige discussie.

Het geeft wel meer uitdaging om alles te halen en alles goud te halen.
Maar ik vind het leuker als ik telkens goede potjes search speel omdat ik alle perks op pro heb.

Maar vanavond en vanacht weer
hopelijk met heel de groep..

(zowiezo vanacht ga ik level 50 ascension halen met een vriend 8) ) (een paar hele goede tactics online zitten kijken gisteren avond. )dus dat word een latertje 8)

het was gister ook neit veel soeps qua connectie. had wel een paar hele mooie potjes met een paar mooie kills die ik even more recorden zoals een final killcam van een verhoging jumpen, in de lucht omdraaien om iemand op de grond van achter neer te maaien. Mijn mooiste kill tot nu toe. Het spel word sowieso leuker als je een tegenparty hebt wat bestaat uit amerikaanse kleuters die uit zijn op flamen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sn0wblind schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 14:25:
[...]

het was gister ook neit veel soeps qua connectie. had wel een paar hele mooie potjes met een paar mooie kills die ik even more recorden zoals een final killcam van een verhoging jumpen, in de lucht omdraaien om iemand op de grond van achter neer te maaien. Mijn mooiste kill tot nu toe. Het spel word sowieso leuker als je een tegenparty hebt wat bestaat uit amerikaanse kleuters die uit zijn op flamen :D
maar jullie zijn er vanavond allemaal weer van de partij?

(rin Tom Delai Chimera ?)
Wel zin om gewoon een paar uurtjes constant elk potje te winnen en men winning streak te verbeteren 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Anoniem: 170423 schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 13:00:
Ik heb vandaag een rustdag genomen qua spelen van BO.
FF een adempauze.
Ja die potjes van jou zijn ook zooo fucking intense.. Begrijp het Dennis.
Jan, zag je sms gisteren avond toen kwam ik net online.

Ben ook beetje gefrustreerd over BO, ben al maanden p15 lvl50 en tuurlijk, de uitdagingen maak je zelf en het spelen van een shooter blijft lekker. Alleen blijf ik maar continue de classes aanpassen of veranderen. Of dan heb ik me sensitivity weer op 10 om te snipen en heb ik het weer niet door..aaahrrrrr

En het ergste van allemaal; eergisteren een potje S&D waarbij ik lekker aant snipen was op Hotel toen ik in dat tussenstuk van de bar (bom b volgens mij) er ineens twee man op me af kwamen en ik ze dubbel tomahawk gooide.
Vrij lelijk dat juist net DIE pot niet tussen me recent games staat..!!! :'(

@jan; of deboorr komt vanavond naar mij en we gaan hele avond gamen of ik ben met het vrouwtje en ik kom later.. anyway; ben er altijd jongen!

[ Voor 7% gewijzigd door delaitinho op 08-07-2011 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Anoniem: 338166 schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 14:27:
[...]

Wel zin om gewoon een paar uurtjes constant elk potje te winnen en men winning streak te verbeteren 8)
Sorry ben een weekend naar de camping :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Anoniem: 338166 schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 14:27:
[...]

ik ben er vanaav ook, maar zo rond 11 uur ofzo, eerste ff naar transformers 3. heb er wel zin in. zat net weer gameplay filmpjes te kijken.

prestige etc boeit me overigens geen reet, gewoon de competitie onderling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
Sn0wblind schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 14:45:
[...]

ik ben er vanaav ook, maar zo rond 11 uur ofzo, eerste ff naar transformers 3. heb er wel zin in. zat net weer gameplay filmpjes te kijken.

prestige etc boeit me overigens geen reet, gewoon de competitie onderling.
Ik ga ook naar TF3 vanavond. Gaat bruut worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

delaitinho schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 14:28:
[...]

Ja die potjes van jou zijn ook zooo fucking intense.. Begrijp het Dennis.
Jan, zag je sms gisteren avond toen kwam ik net online.

Ben ook beetje gefrustreerd over BO, ben al maanden p15 lvl50 en tuurlijk, de uitdagingen maak je zelf en het spelen van een shooter blijft lekker. Alleen blijf ik maar continue de classes aanpassen of veranderen. Of dan heb ik me sensitivity weer op 10 om te snipen en heb ik het weer niet door..aaahrrrrr

En het ergste van allemaal; eergisteren een potje S&D waarbij ik lekker aant snipen was op Hotel toen ik in dat tussenstuk van de bar (bom b volgens mij) er ineens twee man op me af kwamen en ik ze dubbel tomahawk gooide.
Vrij lelijk dat juist net DIE pot niet tussen me recent games staat..!!! :'(

@jan; of deboorr komt vanavond naar mij en we gaan hele avond gamen of ik ben met het vrouwtje en ik kom later.. anyway; ben er altijd jongen!
Ik ben er vanaf uurtje of 9 vanavond.....
Moet zometeen uit eten men werk. :( :P (werk er pas 2 dagen en dan nou al uit eten haha :P )
Maar ben er dus rond uurtje of 21:00 tot een uurtje of 04:00 denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
bram1984 schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 10:40:
[...]

Kun je dus net zo goed Angry Birds gaan spelen, alles 3 sterren halen.

Je speelt toch een shooter omdat je shooters tof vindt, lijkt me?? Hoe minder ik me met al die te behalen zooi bezig houd, hoe meer plezier ik heb.
Angry birds heb ik alles op 3 sterren!

Ik ben er vanavond ook ja, alleen niet tot 04.00 uur...ik vrees dat ik wel stuk eerder moe zal zijn (sommige mensen staan soms vroeg op, laatste 3 dagen al half 6 op....). Maar ben wel van de partij.

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Zlat schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 14:53:
[...]

Ik ga ook naar TF3 vanavond. Gaat bruut worden!
yeah ben benieuwt naar die film, alleen jammer dat het in spui den haag verplicht in 3d is.
Anoniem: 338166 schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 15:09:
[...]

Ik ben er vanaf uurtje of 9 vanavond.....
Moet zometeen uit eten men werk. :( :P (werk er pas 2 dagen en dan nou al uit eten haha :P )
Maar ben er dus rond uurtje of 21:00 tot een uurtje of 04:00 denk ik :P
Ik tot 3 maar meot wel ff me headset opladen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Sn0wblind schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 16:13:
[...]

yeah ben benieuwt naar die film, alleen jammer dat het in spui den haag verplicht in 3d is.

[...]

Ik ook van 11 tot 4 zoiets.. ga ook eerst ff filmpje checken met vrouwtje..
Ze moet alleen nog tf1 en 2 zien dus kan ik mooi weer ff van megan fox genieten! whahaha
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Megan Fox :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn0wblind schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 16:13:
[...]

[...]

Dat soort films moet je juist in 3D kijken. Ik moet 'm sowieso in een Imax zaal kijken, net als Avatar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 11:39
TF3 = transformers 3..? Daar zit megan fox toch niet meer in? Enige reden om de film te kijken imo, ben dus ook nog niet van plan geweest om te gaan :p

Anyway... Ben de laatste tijd een beetje bezig geweest met een 'mod' die op Black Tomato Mod lijkt, maar dan beter (hopelijk). Alles begint langzaam aan een beetje op z'n plaats te vallen (hoewel er nog veel moet gebeuren), maar ik krijg in ieder geval al een log file binnen die ik kan inlezen. Elk 'event' wordt opgeslagen, dat wil zeggen elke keer dat een speler joint, quit, een kill maakt, damage uitdeelt, iets zegt, of zelfs een wapen oppakt. De meerwaarde van mijn mod (t.o.v. Black Tomato Mod) is dan ook onder andere:
- ik kan waarschuwingen uitdelen als je een wapen oppakt wat niet toegestaan is,
- ik hou voor elke map/gametype combinatie (en server uiteraard) bij hoeveel kills je met welk wapen hebt, en (automatisch) dus ook hoeveel keer je met een bepaald wapen gekilled bent. Leuke stats uit te halen denk ik :)

Verder ga ik custom commands toevoegen op twee manieren; commands die enkel iets simpels terug zeggen, waarbij je de commands gewoon in een XML file kunt schrijven, en meer complexe commands die je als plugin moet schrijven. Bij de complexere commands heb je dan wel de mogelijkheid om informatie van de server, alle spelers, etc, op te vragen, wat natuurlijk niet mogelijk is anders.
Verder denk ik eraan plugin support toe te voegen voor alle andere 'events' (kills, damage, join, quit, etc) waar je dan op je eigen manier op kunt reageren.

De meeste meerwaarde van m'n tool is eigenlijk nog dat ik hem zo abstract mogelijk schrijf, dat wil zeggen dat hij heel makkelijk aan te passen is voor nieuwe CoD games (zolang ze de log file blijven wegschrijven uiteraard) of zelfs vergelijkbare andere games. De code van Black Tomato Mod is een hel en daar ga je echt niet zomaar een MW3 versie uit maken (mocht die uberhaupt dedicated servers hebben...) maar ik hoop dat dat met mijn tool veel makkelijker is.

Anyway, wat screenshots van de GUI (die verder niet echt belangrijk is behalve het instellen van de opties, messages, restrictions, etc):
Afbeeldingslocatie: http://www.nickthissen.nl/Images/Persistent/tmp4846.png
Afbeeldingslocatie: http://www.nickthissen.nl/Images/Persistent/tmp7D2C.png

Ik doe het vooral voor de hobby en om wat nieuwe programmeer technieken te leren, maar als het ooit helemaal af komt kan het natuurlijk gebruikt worden :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
delaitinho schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 19:51:
[...]

Ik ook van 11 tot 4 zoiets.. ga ook eerst ff filmpje checken met vrouwtje..
Ze moet alleen nog tf1 en 2 zien dus kan ik mooi weer ff van megan fox genieten! whahaha
>:)
film was vet uitgelopen, in ieder geval, megan fox vind ik dus echt geen mooie vrouw he, en die nieuwe met die plastic lippen al helemaal niet XD

maar kom nu online :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Topicstarter
Deze wilde ik jullie niet onthouden :)

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Pagina: 1 2 ... 19 Laatste

Let op:
Als je in de spelerslijst wil, of je hebt een server voor in de lijst, kan je een DM naar Frentik of superbassie sturen. Dit soort aanvragen horen niet in het topic zelf.