Ik heb 1,5 jaar geleden een HP Pavilion DV6 1340ED gekocht voor €650,-. Na wat problemen is de laptop vaak naar het reperatiecentum gebracht. Na vervanging van mijn moederbord is mijn laptop trager geworden en vandaag heb ik het aanbod gekregen voor een nieuw laptop; HP Pavilion DV6 3142ED. Nu ga ik er qua snelheid wel 'iets' op vooruit, maar veel is het niet volgens mij? Ook heb ik geen numeriek toetsenbord, infrarood + afstandsbediening en is deze laptop op dit moment al te krijgen vanaf +/- €500,-.
Mijn huidige laptop heeft een Intel moederbord + processor. Nu heeft deze laptop een AMD Phenom (?) processor en ook een AMD moederbord. Vandaar mijn twijfels.
Ik heb gevraagd of ze een ander laptop kunnen aanbieden, maar dat wilden ze niet.
Specificaties: 1340ED
Specificaties: 3142ED
Misschien denken jullie; "niet nadenken, direct accepteren!" Ik denk ook wel dat ik het ga accepteren, maar wilde toch even jullie mening
.
Wat zouden jullie doen?
Mijn huidige laptop heeft een Intel moederbord + processor. Nu heeft deze laptop een AMD Phenom (?) processor en ook een AMD moederbord. Vandaar mijn twijfels.
Ik heb gevraagd of ze een ander laptop kunnen aanbieden, maar dat wilden ze niet.
Specificaties: 1340ED
Specificaties: 3142ED
Misschien denken jullie; "niet nadenken, direct accepteren!" Ik denk ook wel dat ik het ga accepteren, maar wilde toch even jullie mening

Wat zouden jullie doen?
[Voor 7% gewijzigd door Y.Y.Eagle op 04-07-2011 14:17]