N.a.v. een paar reacties in meuk: Nvidia GeForce 275.50 bèta (o.a. MegaTronics in 'meuk: Nvidia GeForce 275.50 bèta') besloot ik dit topic te openen.
Ook al staat in de FAQ het volgende:
Het lijkt dus een breder probleem te zijn dan wat je uit de FAQ kunt opmaken.
In het specifieke geval wat in het frontpage topic wordt aangehaald, de DX11 patch voor Crysis 2 (AmigaWolf in 'meuk: Nvidia GeForce 275.50 bèta'). Daar is op de frontpage al eerder over gepubliceerd dus je zou denken dat de uiteindelijke release van deze patch toch echt wel nieuwswaardig is. Maar blijkbaar niet
Aangezien ik dit soort opmerkingen toch met regelmaat tegenkom in de reacties op de frontpage wou ik het toch nog eens aankaarten hier...
Ook al staat in de FAQ het volgende:
N.a.v. de reacties in het eerder genoemde frontpage-topic en vele reacties in eerdere frontpage topics, heb ik toch het idee dat er veel vaker relevant nieuws niet of pas erg laat wordt gepubliceerd ondanks eerdere submits van het nieuws.Mijn submit is weggegooid en Jantje krijgt twee weken later de credits! Dat is geméén!
Tja, dat gebeurt af en toe. De submitqueue wordt niet door één persoon bijgehouden. Het kan dus voorkomen dat een redacteur een submit weggooit, het nieuws opnieuw wordt gesubmit en een andere redacteur het alsnog besluit te gebruiken. Vooral bij de Meuktracker, die niet zoals het nieuws in eerste instantie door de redactiecoördinator wordt bijgehouden, komt dat nog wel eens voor. SorryWat vaker voorkomt is dat een artikel zónder submitter online gaat, terwijl je ons toch net op dat nieuws had gewezen - in dat geval hadden we het nieuws zelf al ontdekt en waren we er al mee aan de slag gegaan. In principe voegen we geen submitters achteraf toe.
Het lijkt dus een breder probleem te zijn dan wat je uit de FAQ kunt opmaken.
In het specifieke geval wat in het frontpage topic wordt aangehaald, de DX11 patch voor Crysis 2 (AmigaWolf in 'meuk: Nvidia GeForce 275.50 bèta'). Daar is op de frontpage al eerder over gepubliceerd dus je zou denken dat de uiteindelijke release van deze patch toch echt wel nieuwswaardig is. Maar blijkbaar niet

Aangezien ik dit soort opmerkingen toch met regelmaat tegenkom in de reacties op de frontpage wou ik het toch nog eens aankaarten hier...
[Voor 4% gewijzigd door Wildfire op 04-07-2011 10:48]