Toon posts:

Oude PC verkopen

Pagina: 1
Acties:
  • 188 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cassissss
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2021
Beste mensen,

Ik weet niet of ik dit in de goeie topic doe zo niet dan verhuis ik graag.
Ik ben van plan om een nieuwe PC te kopen binnenkort.
Nou wil ik mn ouwe graag verkopen, maar ik heb geen flauw benul wat dat ding nou waard is...
Het is een Packard Bell iXtreme 9500, specs:
Intel Pentium D 945 / 3.4 GHz Processor
Intel 945P Express / 800 MHz Moederbord
ATI Radeon X1600 SE 256 MB DDR2 Videokaart
300 GB SATA-150 Harde schijf
4 GB Werkgeheugen

Zouden jullie mij een indicatie kunnen geven?
En misschien tips waar hem aan te bieden (naast marktplaats)?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
Lijkt me niet meer waard dan een paar tientjes. Zou hem dus TEAB wegdoen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-05 23:44
Zet hem lekker TEAB en doe hem weg voor het hoogste bod dat je krijgt, anders staat hij maar te verstoffen :)

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jantje112
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-05 01:37
Misschien in onderdelen verkopen, het geheugen zou nog paar tientjes opbrengen. Systeem is verder waardeloos.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:00

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Nou wat een harde diagnose. Je moet het beestje goed adverteren, dan raak je er wel voor een mooi prijsje van af.

Eerst goed schoonmaken, vers besturingssysteem er op etc, helemaal netjes maken. Goede foto's maken en adverteren met teksten als 'prima computer voor normaal thuisgebruik zoals internetten, downloaden, filmpje kijken en een spelletje doen'. Dat is ie namelijk ook. Niet te hoog inzetten, dus geen 150 euro vragen. Als je een openingsbod krijgt van 50 euro mag je al blij zijn, en als je een bieding krijgt van 100 euro heb je mazzel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cats

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 303530
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Welkom op GoT :W

Dit soort topics zijn niet toegestaan op GoT. Lees daarvoor het CSL beleid. Dit topic gaat dan ook op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee