Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gaming laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views

• elmopim
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-11 09:54
Hallo,

Omdat ik ga studeren heb ik een laptop nodig. Nu ga ik ook vaak naar lans en andere dingen in Nederland, daarom dacht ik dat ik beter twee vliegen in één klap kan slaan door een betere laptop te kopen waar ik alleen een beeldscherm op aan hoef te sluiten.

Nu was ik aan het kijken naar de alienware 14 inch (want ik zoek rond de 15 inch). Deze is op dit moment me enige optie, dus nu was mijn vraag wat jullie aan zouden raden rond het budget van 1400 euro, met +- 6 gb ram en zeer goede game prestaties.

• jasiccama
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-09 20:02
check de NBBG topics even in dit forum ;)

Verwijderd

Welkom op GoT :W

Losse "welke moet ik kopen?" topics zijn niet meer toegestaan op GoT, lees hiervoor *LET OP* - Wat moet ik kopen.

Dit betekent niet dat de vraag niet is toegestaan, je bent vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde NBBG topics, in dit geval [NBBG Aanschaf] Gamingnotebook februari 2011.

Dit topic gaat dicht. Maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om je vraag te stellen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.