Welk moederboard moet ik nemen

Pagina: 1
Acties:
  • 400 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 369721

Topicstarter
Beste tweakers
Ik had de Best Buy Guide: editie juli 2010 link: reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie juli 2010

Gekocht maar mijn moederboord is overleden weten jullie welk moederboord ik het beste kan nemen voor mijn
computer alleen mijn video kaart is anders vergeleken met de best buy guide ik heb een ati radeon 3837x2
en een andere voeding.
Groeten adriaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just me !
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-05-2023

Just me !

Ik leer nog steeds......

Graag eerst zelf aktie ondernemen, zoek bv even op http://tweakers.net/pricewatch/cat/787/socket-am3-moederborden.html.

[color="#2412F9"]J[/color][color="#Ff96512"]h[/color][color="#15BD26"]u[/color][color="#E51AF7"]s[/color][color="#000000"][/color]t me !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03:01
Kijk eens in dit topic met bijna dezelfde titel als de jouwe: **LET OP** Welk moederbord moet ik kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ik ben van plan om deze te kopen: pricewatch: Asrock N68-S3 UCC
maar maakt het uit die micro atx is want mijn oude was ATX (Standard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

Anoniem: 369721 schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 17:57:
ik ben van plan om deze te kopen: pricewatch: Asrock N68-S3 UCC
maar maakt het uit die micro atx is want mijn oude was ATX (Standard)
Waardoor is je moederbord overleden en zit je niet nog binnen de garantie? Als je binnen de garantie zit hoef je natuurlijk geen nieuw moederbord te kopen ;).

Als je buiten de garantie zit:
Ik zou dit moederbord adviseren: pricewatch: Asrock 970 Extreme4 Hier kun je ook de volgende generatie processoren van AMD op kwijt (Bulldozer), is voorzien van USB3.0 en SATA3. Met dit moederbord ben je weer op de toekomst voorbereid.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 16328 op 02-07-2011 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik zit in de garantie maar het moederboord wordt niet meer verkocht dus ik kreeg mijn geld terug
en die waar ik zat aan te denken is goedkoper en ik denk ik niet meer mijn pc upgraden want ik game meer op de ps3 en op de pc speel alleen maar minecraft en source spellen\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 369721 schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 18:31:
Ik zit in de garantie maar het moederboord wordt niet meer verkocht dus ik kreeg mijn geld terug
en die waar ik zat aan te denken is goedkoper en ik denk ik niet meer mijn pc upgraden want ik game meer op de ps3 en op de pc speel alleen maar minecraft en source spellen\
Als die voldoet aan al je eisen dan kun je dat moederbord nemen wat je gezien hebt. Hier past één grafische kaart op, 2x DDR3 geheugen in en processor X4 945 TDP 95w. Hoeveel TDP is jouw processor want ik zie in de PW dat er twee modellen in omloop zijn het 95w model en het 125w model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ik neem de 95 wat
dankjewel voor jou wijze woorden en help ;) ik ga deze bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 369721 schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 23:29:
ik neem de 95 wat
dankjewel voor jou wijze woorden en help ;) ik ga deze bestellen
Nee, je moet eerst kijken welke processor jij hebt. Want dit moederbord kan enkel processoren op max 95 watt TDP aan. Als je zo'n processor hebt is er niets aan de hand, maar als je er eentje hebt met een TDP van 125 watt dan heb je een ander moederbord nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ik heb deze pricewatch: AMD Phenom II X4 945 (C3, 95W) Boxed
en die zijn 95 tdp dus dat zit wel snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Helemaal goed ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:44

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Adriaan, we verwachten wel dat je zelf enige eigen inzet doet voor je hier een vraag stelt. Dat doe je hier in het geheel niet, dus gaat dit topic dicht.

Als je zelf op zoek gegaan bent en er niet uitkomt mag je rustig een topic openen, maar laat dan duidelijk zien wat je zelf exact geprobeerd hebt, waar je gezocht hebt en wat je vond (links!) en waar je exact vastloopt.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.