[PC] Project Zomboid

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:28
Case_C schreef op donderdag 19 december 2024 @ 08:10:
@Kaasdipje En nog kunnen spelen?

Muscle strain schijnt voor de early game een nieuwe horde te zijn waar je omheen moet spelen.
Snap aan de ene kant wel dat ze je niet direct OP tussen de zombies door willen laten wandelen, maar vermoed dat het nog wel iets meer gefinetuned mag worden.
Muscle strain heb ik inderdaad nu al wel last van (dag 2 in-game). Ik heb nog niet veel kunnen doen, maar dit komt grotendeels doordat ik nog geen wapen (behalve het pistool) heb gevonden. Het voelt alsof het omdrukken en head-stompen minder effectief is dan vroeger maar dit kan aan mij liggen. Voor de rest heb ik nog niet super veel nieuws ontdekt.Ik ben nu dan ook nog alleen bezig om mijn omgeving te 'clearen' en slaapplekken te regelen.

Het is wel weer ouderwets genieten en ik kijk er naar uit om weer meer te leren en de nieuwe dingen te ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:33

The_Worst

Unox

Gisteren begonnen aan dit spel en ik ben blij dat de laatste reacties allemaal zeggen: "pittig spel". Het ligt dus niet aan mij dat ik de eerste 24 uur niet haal. :+
Vooralsnog is het erg gaaf, soms wel frustrerend omdat je net lekker bezig bent en dan ineens in je nek gebeten wordt.

Het ligt wellicht ook aan mij want als ik bij de charactertraits ben dan mag ik van mijzelf ook alleen maar op random drukken.

Heeft iemand nog do's en dont's voor een beginner?

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• invine
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:00
@The_Worst Niet teveel willen of verwachten. Als een huis niet lukt of je hebt teveel fittie met zombies gewoon wegwezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:28
The_Worst schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 17:47:
Gisteren begonnen aan dit spel en ik ben blij dat de laatste reacties allemaal zeggen: "pittig spel". Het ligt dus niet aan mij dat ik de eerste 24 uur niet haal. :+
Vooralsnog is het erg gaaf, soms wel frustrerend omdat je net lekker bezig bent en dan ineens in je nek gebeten wordt.

Het ligt wellicht ook aan mij want als ik bij de charactertraits ben dan mag ik van mijzelf ook alleen maar op random drukken.

Heeft iemand nog do's en dont's voor een beginner?
Ik vecht nooit met meer dan 3 zombies, dan vlucht ik.

Ik zorg altijd voor een safehouse maar ik regel altijd een backup in de buurt. Als er dan door events (of pech) te veel zombies op mijn standaard plek zijn dan trek ik terug.

Conservatief spelen. Als je te veel op 1 dag wilt of te veel wilt dragen bijvoorbeeld is meestal wanneer het mis begint te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr thee
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 21:11
Heb mij zelf maar gevestigd in het tankstation van echo creek, kwam er pas later achter dat er ook een kelder onder zit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QqLvtwgYfjqz2roX9zwykR5JVLo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bqvSeq9wU4u4gL9Z7sNaSK4l.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 2 Laatste