Toon posts:

HD-recorder / mulmedia player en CI+? (alles in 1 oplossing)

Pagina: 1
Acties:

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-06 15:40
Hallo allemaal,

Ik ben al een paar dagen bezig om het e.e.a. te lezen over een alles in 1 oplossing op multimedia gebied.
(o.a. Alles in een oplossing van Samsung) helaas ben ik er nog niet uit.

Ik heb momenteel een Ziggo-digitate TV abbo (CI+) en een Samsung led tv (UE37C6700 met hdmi)

Ik zoek een totaaloplossing (liefst 1 apparaat!) waarbij de volgende voorwaarden moeten gelden.
-1- CI+ kaart moet te gebruiken zijn (kaartje zit nu direct in mijn TV)
-2- Meerdere kanalen moeten worden ondersteund (dus opnemen op kanaal1, en tegelijkertijd kijken op kanaal 2) (geen must, maar het zou wel erg handig zijn)
-3- HD-kanalen moeten op de HD van het device opgenomen kunnen worden.
-4- Multimedia moet via windows-netwerk (wifi of lan) erop gezet kunnen worden.

Volgens mij is er nog geen device wat aan al mijn wensen voldoet, maar ik laat mij graag verassen :)

(over punt 1: uiteraard kan ik ook even een losse cI+ module halen voor het kaartje)

alle tips welkom (ook eventueel een combinatie van 2 devices)

• Anoniem: 35872
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
kuwerti schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 06:51:
Hallo allemaal,

Ik ben al een paar dagen bezig om het e.e.a. te lezen over een alles in 1 oplossing op multimedia gebied.
(o.a. Alles in een oplossing van Samsung) helaas ben ik er nog niet uit.

Ik heb momenteel een Ziggo-digitate TV abbo (CI+) en een Samsung led tv (UE37C6700 met hdmi)

Ik zoek een totaaloplossing (liefst 1 apparaat!) waarbij de volgende voorwaarden moeten gelden.
-1- CI+ kaart moet te gebruiken zijn (kaartje zit nu direct in mijn TV)
-2- Meerdere kanalen moeten worden ondersteund (dus opnemen op kanaal1, en tegelijkertijd kijken op kanaal 2) (geen must, maar het zou wel erg handig zijn)
-3- HD-kanalen moeten op de HD van het device opgenomen kunnen worden.
-4- Multimedia moet via windows-netwerk (wifi of lan) erop gezet kunnen worden.

Volgens mij is er nog geen device wat aan al mijn wensen voldoet, maar ik laat mij graag verassen :)

(over punt 1: uiteraard kan ik ook even een losse cI+ module halen voor het kaartje)

alle tips welkom (ook eventueel een combinatie van 2 devices)
de Samsung BD-C8200 vervult bijna al je behoeftes.
1. Er kan een CI+ in
2. Kan opnemen van CI+ (helaas 1 tuner) dus je hebt ook nog een CI+ nodig in je tv.
3. Is mogelijk
4. Via DLNA kun je vanaf je pc streamen.

Dus met een extra CI+ kaartje voldoe je aan al je wensen. Alleen punt 4 weet ik niet of het mogelijk is om ook daadwerkelijk content erop te zetten is. Ik ga hem binnen nu en 2 weken kopen, kan het dan wel eens uitproberen.

• tweakict
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:08
Is dit niet voor je? Samsung SMT-C7140

Samsung HD PVR SMT-C7140 Digitale kabeldecoder, HD ontvanger en personal video recorder met 2 tuners en 320 GB harde schijf.

• kuwerti
tweakict schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 08:53:
Is dit niet voor je? Samsung SMT-C7140

Samsung HD PVR SMT-C7140 Digitale kabeldecoder, HD ontvanger en personal video recorder met 2 tuners en 320 GB harde schijf.
Thanks, maar vlgs mij kan ik op dit apparaat geen mp3, video / dvd's zteten via het netwerk om ze dan te bekijken. ma.w. dit is niet echt een mediapeler, of vergis ik mij? :?

• kuwerti
helaas minder reacties dan gehoopt. wat mij betreft mag er een slotje op.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee