Hallo allemaal,
Ik ben al een paar dagen bezig om het e.e.a. te lezen over een alles in 1 oplossing op multimedia gebied.
(o.a. Alles in een oplossing van Samsung) helaas ben ik er nog niet uit.
Ik heb momenteel een Ziggo-digitate TV abbo (CI+) en een Samsung led tv (UE37C6700 met hdmi)
Ik zoek een totaaloplossing (liefst 1 apparaat!) waarbij de volgende voorwaarden moeten gelden.
-1- CI+ kaart moet te gebruiken zijn (kaartje zit nu direct in mijn TV)
-2- Meerdere kanalen moeten worden ondersteund (dus opnemen op kanaal1, en tegelijkertijd kijken op kanaal 2) (geen must, maar het zou wel erg handig zijn)
-3- HD-kanalen moeten op de HD van het device opgenomen kunnen worden.
-4- Multimedia moet via windows-netwerk (wifi of lan) erop gezet kunnen worden.
Volgens mij is er nog geen device wat aan al mijn wensen voldoet, maar ik laat mij graag verassen
(over punt 1: uiteraard kan ik ook even een losse cI+ module halen voor het kaartje)
alle tips welkom (ook eventueel een combinatie van 2 devices)
Ik ben al een paar dagen bezig om het e.e.a. te lezen over een alles in 1 oplossing op multimedia gebied.
(o.a. Alles in een oplossing van Samsung) helaas ben ik er nog niet uit.
Ik heb momenteel een Ziggo-digitate TV abbo (CI+) en een Samsung led tv (UE37C6700 met hdmi)
Ik zoek een totaaloplossing (liefst 1 apparaat!) waarbij de volgende voorwaarden moeten gelden.
-1- CI+ kaart moet te gebruiken zijn (kaartje zit nu direct in mijn TV)
-2- Meerdere kanalen moeten worden ondersteund (dus opnemen op kanaal1, en tegelijkertijd kijken op kanaal 2) (geen must, maar het zou wel erg handig zijn)
-3- HD-kanalen moeten op de HD van het device opgenomen kunnen worden.
-4- Multimedia moet via windows-netwerk (wifi of lan) erop gezet kunnen worden.
Volgens mij is er nog geen device wat aan al mijn wensen voldoet, maar ik laat mij graag verassen

(over punt 1: uiteraard kan ik ook even een losse cI+ module halen voor het kaartje)
alle tips welkom (ook eventueel een combinatie van 2 devices)