HD-recorder / mulmedia player en CI+? (alles in 1 oplossing)

Pagina: 1
Acties:

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:11
Hallo allemaal,

Ik ben al een paar dagen bezig om het e.e.a. te lezen over een alles in 1 oplossing op multimedia gebied.
(o.a. Alles in een oplossing van Samsung) helaas ben ik er nog niet uit.

Ik heb momenteel een Ziggo-digitate TV abbo (CI+) en een Samsung led tv (UE37C6700 met hdmi)

Ik zoek een totaaloplossing (liefst 1 apparaat!) waarbij de volgende voorwaarden moeten gelden.
-1- CI+ kaart moet te gebruiken zijn (kaartje zit nu direct in mijn TV)
-2- Meerdere kanalen moeten worden ondersteund (dus opnemen op kanaal1, en tegelijkertijd kijken op kanaal 2) (geen must, maar het zou wel erg handig zijn)
-3- HD-kanalen moeten op de HD van het device opgenomen kunnen worden.
-4- Multimedia moet via windows-netwerk (wifi of lan) erop gezet kunnen worden.

Volgens mij is er nog geen device wat aan al mijn wensen voldoet, maar ik laat mij graag verassen :)

(over punt 1: uiteraard kan ik ook even een losse cI+ module halen voor het kaartje)

alle tips welkom (ook eventueel een combinatie van 2 devices)

Verwijderd

kuwerti schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 06:51:
Hallo allemaal,

Ik ben al een paar dagen bezig om het e.e.a. te lezen over een alles in 1 oplossing op multimedia gebied.
(o.a. Alles in een oplossing van Samsung) helaas ben ik er nog niet uit.

Ik heb momenteel een Ziggo-digitate TV abbo (CI+) en een Samsung led tv (UE37C6700 met hdmi)

Ik zoek een totaaloplossing (liefst 1 apparaat!) waarbij de volgende voorwaarden moeten gelden.
-1- CI+ kaart moet te gebruiken zijn (kaartje zit nu direct in mijn TV)
-2- Meerdere kanalen moeten worden ondersteund (dus opnemen op kanaal1, en tegelijkertijd kijken op kanaal 2) (geen must, maar het zou wel erg handig zijn)
-3- HD-kanalen moeten op de HD van het device opgenomen kunnen worden.
-4- Multimedia moet via windows-netwerk (wifi of lan) erop gezet kunnen worden.

Volgens mij is er nog geen device wat aan al mijn wensen voldoet, maar ik laat mij graag verassen :)

(over punt 1: uiteraard kan ik ook even een losse cI+ module halen voor het kaartje)

alle tips welkom (ook eventueel een combinatie van 2 devices)
de Samsung BD-C8200 vervult bijna al je behoeftes.
1. Er kan een CI+ in
2. Kan opnemen van CI+ (helaas 1 tuner) dus je hebt ook nog een CI+ nodig in je tv.
3. Is mogelijk
4. Via DLNA kun je vanaf je pc streamen.

Dus met een extra CI+ kaartje voldoe je aan al je wensen. Alleen punt 4 weet ik niet of het mogelijk is om ook daadwerkelijk content erop te zetten is. Ik ga hem binnen nu en 2 weken kopen, kan het dan wel eens uitproberen.

• tweakict
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-10 13:40
Is dit niet voor je? Samsung SMT-C7140

Samsung HD PVR SMT-C7140 Digitale kabeldecoder, HD ontvanger en personal video recorder met 2 tuners en 320 GB harde schijf.

• kuwerti
tweakict schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 08:53:
Is dit niet voor je? Samsung SMT-C7140

Samsung HD PVR SMT-C7140 Digitale kabeldecoder, HD ontvanger en personal video recorder met 2 tuners en 320 GB harde schijf.
Thanks, maar vlgs mij kan ik op dit apparaat geen mp3, video / dvd's zteten via het netwerk om ze dan te bekijken. ma.w. dit is niet echt een mediapeler, of vergis ik mij? :?

• kuwerti
helaas minder reacties dan gehoopt. wat mij betreft mag er een slotje op.