Billy Gates zou er ongetwijfeld een verklaring voor hebben, maar een gevalletje typisch Windowsheid deed zich voor toen mijn nooit-van-locatie-verplaatste F.E.A.R. 2 opeens niet meer wilde starten vanaf een shortcut. Er kwam toen een popupje in de trand van:
"Windows kan FEAR2 niet vinden en wil weten wat je precies wilt starten."
Dus ik netjes fear2.exe aanklikken, en opeens was het zovan BAM! Je bedoelt *uiteraard* dat je ALLE SHORTCUTS IN FEAR2 wilt veranderen!

Maar zo bedoelde ik het niet.
Weet iemand toevallig of er op een ander niveau iets fout is gegaan, of dat ik handmatig al mijn shortcuts moet repareren?
Ten overvloede:
- Ik draai Windows 7 Pro x64.
- Dit is geen straf voor het gebruiken van een crack, FEAR pack was dit weekend in de aanbieding bij Steam, netjes gekocht voor €10.
- De dialoog waarmee dit evil begon was zwaar ambiguïde, want als je een programma zelf hebt verplaatst en de shortcut werkt niet meer, dan vraagt Windows iets soortgelijks en update ie alleen de betreffende shortcut in plaats van de hele wereld.
"Windows kan FEAR2 niet vinden en wil weten wat je precies wilt starten."
Dus ik netjes fear2.exe aanklikken, en opeens was het zovan BAM! Je bedoelt *uiteraard* dat je ALLE SHORTCUTS IN FEAR2 wilt veranderen!

Maar zo bedoelde ik het niet.

Weet iemand toevallig of er op een ander niveau iets fout is gegaan, of dat ik handmatig al mijn shortcuts moet repareren?

Ten overvloede:
- Ik draai Windows 7 Pro x64.
- Dit is geen straf voor het gebruiken van een crack, FEAR pack was dit weekend in de aanbieding bij Steam, netjes gekocht voor €10.
- De dialoog waarmee dit evil begon was zwaar ambiguïde, want als je een programma zelf hebt verplaatst en de shortcut werkt niet meer, dan vraagt Windows iets soortgelijks en update ie alleen de betreffende shortcut in plaats van de hele wereld.
🤘 Amp.lol. No bloat, just radio. ☕ Ninite-killer. 1000+ packages. ⛟