Inderdaad erg fijn, ik heb 2 van die pouches met een gewone brede riem (lijkt me ook steviger dan zo'n plastic kliksysteem, het zal maar breken..). Eentje aan de linker kant, eentje rechts.Nomad schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 00:34:
[...]
Ik wil oprecht wel eens een foto zien van iemand die dit aan heeft. Het klinkt fijn en erg stylish hoef ik niet te zijn, maar als een clown hoef ik ook niet rond te lopen. Maar feit blijft, een schoudertas vol met 3x L en nog wat primes, plus 2 flitsers etc, is gewoon heavy, te heavy voor een dag fotoograferen.
Ideaal voor m'n bruiloften, je kunt lekker compact overal rond lopen en je hebt de benodigde lenzen (in mijn geval 24mm, 35mm, 85mm) direct bij de hand. Daarnaast heb ik uiteraard nog een grote schoudertas mee met alle spullen die ik niet nodig heb (reservespul, zoomlenzen
Het ziet er vast niet super charmant uit, maar van de hele dag met een grote schoudertas lopen ga je echt dood qua gewicht en je kunt niet meer makkelijk overal tussendoor.
Zoveel van die dingen aan je riem lijkt me weer niet fijn maar hier een willekeurig plaatje van het internet:
[ Voor 12% gewijzigd door -DG- op 29-06-2011 12:06 ]