Toon posts:

[iPhone] software om iPhone 4 te bedienen vanaf PC

Pagina: 1
Acties:

• powermarcel10
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-06 09:16
Hallo mensen,

ik heb onlangs een bureau gemaakt, en daar zit dit iphone dock in verzonken met een iPhone 4:

Nou ben ik benieuwd of er ook software is waarmee je telefoon "min of meer" te bedienen is op je pc.. (Windows 7)

Voorbeelden van zaken waar ik dan op doel zijn:

-een pop-up wanneer je een sms krijgt
-berichten van apps als pop-up weergeven
-smsjes en what's app berichten op je pc openen en terugsturen..

Ik kan zo op internet niks vinden, maar weet om eerlijk te zijn ook niet echt waar ik naar moet zoeken.

Hoop dat jullie wat vette tools weten!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:57
Die heb ik nooit kunnen vinden, lijkt me inderdaad erg handig.

Maaruh, ik zou wel willen weten waar je die verzonken dock vandaan hebt :P

@Suneye, scherp, thx :)

[Voor 8% gewijzigd door itsme op 29-06-2011 12:49]

Nothing to see here

• Freedive
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-06 22:16

Freedive

] Ken sent me _

itsme schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 12:41:
iPhone dock met USB en netspanning?

• powermarcel10
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-06 09:16
itsme schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 12:41:
Die heb ik nooit kunnen vinden, lijkt me inderdaad erg handig.

@Suneye, scherp, thx :)
Ik heb inmiddels een "redelijk" werkende oplossing.. "Veency" Hiermee krijg je een real-life schermpje op je bureaublad waarmee je met muis en toetsenbord je iphone volledig kan besturen.

Kijk maar eens op youtube..

Nadelen zijn alleen dat het een klein beetje traag is, je de homebutton niet kunt gebruiken, waardoor je dus niet terug kunt als je in een app zit, of terug wilt naar een vorig menu, en scrollen lukt me niet, waardoor je niet door een lijst heen kunt scrollen..

Nog andere opties?

PS: Dit dock heb ik in Amerika besteld bij het bedrijf: "Made2dock" Je kunt hier voor alle types iphones zo'n dock bestellen, en er zijn meerdere varianten. Ik heb het type dat dus verzonken ligt in het bureau. Hij word speciaal op maat gemaakt. Je kunt aangeven wat voor type bumper/hoesje je er omheen hebt. Koste €35,- incl. verzendkosten.. Viel mij reuze mee!!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:57
Helaas is daar een jailbreak voor nodig.
Dock zit er erg netjes uit, en 35 euro valt ook erg mee inderdaad.

Nothing to see here

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee