Toon posts:

Vraag betreft mogelijkheid MSI R5670 in Intel H55 Express

Pagina: 1
Acties:
  • 150 views

Anoniem: 412938

Topicstarter
Hallo Tweakers,

In mijn PC moet een videokaart komen want de HD grapics van een i5 core trek ik niet.
Hoef er geen crysis mee te spelen, maar wel HD Youtube en HD Films optimaal kunnen kijken.
Mijn keuze is gevallen op:

pricewatch: MSI R5670-PMD1G/OC (check)

Nu vraag ik mij af kan deze op een Intel H55 Express moederbord?

- Prolive

• nhanssen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:47

nhanssen

QVL is non-tweakers

Ten eerste welkom bij Tweakers! 8)

Dat gaat zeker wel lukken, alleen is het onduidelijk wat voor een systeem je precies hebt.(moederbord?)
Ik raad je aan eens dit te raadplegen en vervolgens eerst even te googlen voordat je een topic aanmaakt.

Wat je kan zien is dat je chipset een PCI-Express 2.0 aansluiting heeft, de gewenste videokaart dito.

Succes!

- nhanssen

Spec's PC

Topicstarter
HeyHey.

Bedankt voor het welkomsbericht! Handig topic heb hem doorgelezen.
Onderaan mijn bericht vindt je de technische specificaties.

Even nog 2 vragen:

1. De video kaart is 2x zo dik als 1 normale poort (die dingen die je aan de achterkant moet uitbreken), maar heb één aansluiting ten minste als het klopt wat ik onderzocht heb, kan dat wel dan?

2. Maakt de videokaart weinig geluid?

Technische specificaties

Audiosysteem 6x HD
Inclusief besturingssysteem Windows 7 Professional 64-bit
Kleur van het product Black,Silver
Type behuizing Midi Tower
Cooler Master
Voeding 460 watt
Geheugenslots 2x DIMM
Intern geheugentype DDR3
Intern geheugen 4096
Maximum intern geheugen 4
Geheugenlayout 1 x 2048
Kloksnelheid geheugen 1333
Hoogte 437
Breedte 191
Diepte 468
Netwerkfuncties Gigabit Ethernet
Bekabelingstechnologie 10/100/1000Base-T(X)
LAN met kabels Y
Ethernet LAN data transfer rates 10,100,1000
Soort optische drive DVD Super Multi DL
Geïnstalleerde processorcache 4
Chipset moederbord Intel H55 Express
Processor-kloksnelheid 3600
Processor model i5-680
Processor number of cores 2
Processorfamilie Intel Core i5
Schijf
Totale opslagcapaciteit 1000
Solid State Disk drive interfaces Serial ATA II
Solid State Disk Drive capaciteit 80
Number of SSDs installed 1
Floppy drive installed N
Drive, omvang buffer 64
Rotatiesnelheid 7200
Harde schijf-interface Serial ATA II
Technische details
Uitbreidingsslots 7 x PCI
Uitbreidingsmodules
PCI Express x16 slots 1
PCI Express x1 slots 2
Aantal HDMI-poorten 1
USB 2.0 poort(en) 6
Aantal Ethernet LAN (RJ-45)-poorten 1
Luidspreker/ koptelefoon/ line-out uitgang 1
Microfoon, line-in ingang Y
DVI poort Y
VGA (D-Sub)poort(en) 1
PS/2 poort(en) 1
Lijningang Y
Line out N
Video
Grafische adapter Intel HD Graphics
Graphics adapter family Intel
Integrated Video Adapter (UMA/GMA) Y

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Anoniem: 412938 schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 12:58:
1. De video kaart is 2x zo dik als 1 normale poort (die dingen die je aan de achterkant moet uitbreken), maar heb één aansluiting ten minste als het klopt wat ik onderzocht heb, kan dat wel dan?
Als je een dubbelslots kaart gebruikt, dan moet je natuurlijk wel 2 slots vrij hebben in je kast, anders gaat het niet passen.

• nhanssen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:47

nhanssen

QVL is non-tweakers

Terw_Dan schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 13:01:
[...]

Als je een dubbelslots kaart gebruikt, dan moet je natuurlijk wel 2 slots vrij hebben in je kast, anders gaat het niet passen.
Wilde hetzelfde zeggen maar net te laat :)

Spec's PC

Topicstarter
Heyy,

Net gekeken, het moet lukken ;)
Keep you updated.

Topicstarter
Stuit nu toevallig op iets anders, zie: http://nl.hardware.info/productgroep/#search:MSI R5670
wat is het verschil tussen de MSI R5670-PMD1G-OC en MSI R5670-PMD1G ?

Anoniem: 263922

De kaart met oc toevoeging zal wel een lichte overclock hebben, maar niets dat veel zal uitmaken voor jouw toepassing lijkt me.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Kijk anders even op de site van de fabrikant wat ze aangeven als verschillen?

Voor dit soort zeer basic informatie wil ik je vragen eerst even zelf op zoek te gaan naar antwoorden. Met een beetje eigen inzet kom je een heel eind :)

Als je wat meer gerichte vragen hebt kun je ook hier even kijken: [BBG aanschaf] Videokaarten
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee