Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Budget laptop met 17" onder de €500,-

Pagina: 1
Acties:
  • 242 views

• fabulaus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-08 14:30
De titel zegt het al.. Ik zoek een goedkope laptop met een 17" scherm voor onder de €500,-

Ik wil natuurlijk wel zo veel mogelijk value for money en daarom hier nog even de vraag wat de beste keus is. Regelmatig zie je de Packard Bell's en Acers voorbij komen in de folders maar de kwaliteit hiervan is niet al te best heb ik me laten vertellen.

In de pricewatch vind ik o.b.v. mijn wensen vrijwel alleen laptops met een P6100 of P6200 intel processor. Is dit een beetje een goeie processor?

Ik wil er simpel mee kunnen photoshoppen en de standaard Office en Internet taken mee uit kunnen voeren. Een filmpje in HD-ready kwaliteit naar mijn TV sturen met HDMI zou leuk zijn.

Ik ben benieuwd welke aanbevelingen jullie me kunnen geven.

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-11 18:35
Is dit niet wat?
pricewatch: MSI CR720-406NL

Is binnen je budget en heeft een i3 390M die toch weer een stuk sneller is dan een P6200, verder zit er ook HDMI op en is MSI een goed merk met standaard 2 jaar garantie :)

Ook is de laptop op voorraad bij een goede webshop (4launch)

[ Voor 9% gewijzigd door Redblader op 29-06-2011 11:28 ]

• KermieCow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-11 14:44

KermieCow

to MOoh or not to MOoh...

Inspiron 17R van Dell zit meestal rond of net onder 500,-. en zijn mooie degelijke laptops.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

http://tweakers.net/pricewatch en selecteren, daarna reviews lezen.

En niet op verhaaltjes afgaan wat goed en slecht zou zijn, maar zelf gedegen onderzoek doen en je inlezen. Inclusief *LET OP* - Wat moet ik kopen :) .

[ Voor 26% gewijzigd door gambieter op 29-06-2011 11:38 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Losse "welke moet ik kopen?" topics zijn niet meer toegestaan op GoT, lees hiervoor *LET OP* - Wat moet ik kopen.

Dit betekent niet dat de vraag niet is toegestaan, je bent vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde NBBG topics, zoals [NBBG Aanschaf] Basisnotebook Juni 2011.

Dit topic gaat dicht. Maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om je vraag te stellen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.